Hoomeusto NAMMM just ostin tänään 3kpl mut unohdin rapuja :'( |O :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:hyi helvetti , kaikkee tekin syötte , homeisia juustoja ja kaikenmaailman nilviäisiä |O
nam,ne on parhaatAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:slurps!!! ja kuningasravun koivet on kanssa nam!
et sä muuten voit niitä syödä kun olet raskaana :'( mä en tarkka muista miksiAlkuperäinen kirjoittaja Mirene:Niin minäkin..!!!! =)
namnamnamnamAlkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:hyi helvetti , kaikkee tekin syötte , homeisia juustoja ja kaikenmaailman nilviäisiä |O
oliskohan ollu se listeriavaara myös näissä merenelävissä? mieki muistan etten saanu syyä ja kyllä oli ajoittain tuskaa |O tosin pahoinvointi sitten saneli sen, että hukkaan ne ois menny jos ois voinu syyäkkiAlkuperäinen kirjoittaja milanna:et sä muuten voit niitä syödä kun olet raskaana :'( mä en tarkka muista miksiAlkuperäinen kirjoittaja Mirene:Niin minäkin..!!!! =)
paitsi mä söinAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:oliskohan ollu se listeriavaara myös näissä merenelävissä? mieki muistan etten saanu syyä ja kyllä oli ajoittain tuskaa |O tosin pahoinvointi sitten saneli sen, että hukkaan ne ois menny jos ois voinu syyäkkiAlkuperäinen kirjoittaja milanna:et sä muuten voit niitä syödä kun olet raskaana :'( mä en tarkka muista miksiAlkuperäinen kirjoittaja Mirene:Niin minäkin..!!!! =)