meillä sama :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja kriztina83:meilläkin raukat joutuu kulkeen H&M:n ja Cirafin... voi poloja :'(
Mutta kaupassa kaikki näkee että sellaiseen on varaa, ja se säilyy jälleenmyyntikelpoisena huutista varten :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kauppapuvuksi reimatec:Mä ihmettelen kyllä täysillä että miksi pitää ostaa joku 100e reimatec kauppapuvuksi??!! siis eikai siellä kaupassa niin tuule ja ole kosteaa että tarvii ihan sitä varte tollasta ostaa...
no mitäs sä sitten pidät hienostopukuina??Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Mun mielestä Remu, Reimatec ja Jonathan nimenomaan ON niitä tavispukuja, joita on joka toisella tarhalapsella...
Tätä minäkin mietin...Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Mun mielestä Remu, Reimatec ja Jonathan nimenomaan ON niitä tavispukuja, joita on joka toisella tarhalapsella...
No onko sen haalarin pakko olla HIENOSTOPUKU (sellaista ei olekaan kuin hienostunut haalari, vähän yhtä utopistinen ajatus kuin miehekkäät sukkahousut...)? Jos erikoista haluaa, niin joku IdaT:n puku voisi olla sellainen mitä ei ihan kaikilla ole, mutta hienostuneeksi ei niitäkään voi sanoa. Nehän on haalarit, lapsen työasu.Alkuperäinen kirjoittaja jonna:no mitäs sä sitten pidät hienostopukuina??Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Mun mielestä Remu, Reimatec ja Jonathan nimenomaan ON niitä tavispukuja, joita on joka toisella tarhalapsella...
merkkiä mitä? laitapa kuvaa ja ostopaikkaa niin jos vaikka veronpalautuksista ostasin, ettei ois noita tavis reimatecejä
PeesiAlkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:Mutta kaupassa kaikki näkee että sellaiseen on varaa, ja se säilyy jälleenmyyntikelpoisena huutista varten :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kauppapuvuksi reimatec:Mä ihmettelen kyllä täysillä että miksi pitää ostaa joku 100e reimatec kauppapuvuksi??!! siis eikai siellä kaupassa niin tuule ja ole kosteaa että tarvii ihan sitä varte tollasta ostaa...
Oikeasti, mä olen ihmetellyt ihan samaa...
Kuten myös.Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:Mutta kaupassa kaikki näkee että sellaiseen on varaa, ja se säilyy jälleenmyyntikelpoisena huutista varten :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kauppapuvuksi reimatec:Mä ihmettelen kyllä täysillä että miksi pitää ostaa joku 100e reimatec kauppapuvuksi??!! siis eikai siellä kaupassa niin tuule ja ole kosteaa että tarvii ihan sitä varte tollasta ostaa...
Oikeasti, mä olen ihmetellyt ihan samaa...