G: Kenen lapsiraukat joutuu pukeutumaan tavishaalareihin? (eli EI reimatec, lenne, jonathan, remu, rasavil, ticket to heaven)

• Viestiketjun aloittaja nuuka äiti
  • Ensimmäinen viesti
minä
Meidän pojalta löytyy KIDSkids-toppatakki, ciraf-henkselihousut ja joku puna-musta-beige puku, merkkiä en muista.. mikähän se olis ollut.. voi olla ciraf kans..
Viime vuonna oli Lassie joka oli ihan hyvä niille keleille ja meidän ulkoilumäärille..
Tyttö SAI nyt serkkunsa vanhan ticket to heaven-puvun, itse sitä olin kans harkinnut ostaa, mutta ei oikeestaan ole varaa sellasiin..

Varmaankin meidän :'( Nuorinkin joutuu kulkemaan lapsi raukka oikeasti vanhassa haalarissa. Se vaan on niin ihana :xmas: ja on lämmin ettei tarvitse kenenkään ryhtyä huutamaan siitä. Oikeasti aitoa vintagea, aivan upea... Mutta pylly, ei oo Reiska.

kauppapuvuksi reimatec
Mä ihmettelen kyllä täysillä että miksi pitää ostaa joku 100e reimatec kauppapuvuksi??!! siis eikai siellä kaupassa niin tuule ja ole kosteaa että tarvii ihan sitä varte tollasta ostaa...

Alkuperäinen kirjoittaja kauppapuvuksi reimatec:
Mä ihmettelen kyllä täysillä että miksi pitää ostaa joku 100e reimatec kauppapuvuksi??!! siis eikai siellä kaupassa niin tuule ja ole kosteaa että tarvii ihan sitä varte tollasta ostaa...
Mutta kaupassa kaikki näkee että sellaiseen on varaa, ja se säilyy jälleenmyyntikelpoisena huutista varten :kieh:

Oikeasti, mä olen ihmetellyt ihan samaa...

jonna
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Mun mielestä Remu, Reimatec ja Jonathan nimenomaan ON niitä tavispukuja, joita on joka toisella tarhalapsella...
no mitäs sä sitten pidät hienostopukuina??

merkkiä mitä? laitapa kuvaa ja ostopaikkaa niin jos vaikka veronpalautuksista ostasin, ettei ois noita tavis reimatecejä

Alkuperäinen kirjoittaja jonna:
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Mun mielestä Remu, Reimatec ja Jonathan nimenomaan ON niitä tavispukuja, joita on joka toisella tarhalapsella...
no mitäs sä sitten pidät hienostopukuina??

merkkiä mitä? laitapa kuvaa ja ostopaikkaa niin jos vaikka veronpalautuksista ostasin, ettei ois noita tavis reimatecejä
No onko sen haalarin pakko olla HIENOSTOPUKU (sellaista ei olekaan kuin hienostunut haalari, vähän yhtä utopistinen ajatus kuin miehekkäät sukkahousut...)? Jos erikoista haluaa, niin joku IdaT:n puku voisi olla sellainen mitä ei ihan kaikilla ole, mutta hienostuneeksi ei niitäkään voi sanoa. Nehän on haalarit, lapsen työasu.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:
Mutta kaupassa kaikki näkee että sellaiseen on varaa, ja se säilyy jälleenmyyntikelpoisena huutista varten :kieh:

Peesi

Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:

Kuten myös.
Tai ehkä jossain päin Suomea on kaupat, joissa tuulee sisällä, ja on märkää ja kylmää. Siellä kosteussuoja voi olla ihan tarpeellinen B). Turun seudulla ei sellaisia ole, siksi meidän lapset saa peuhata kosteussuojavaatteissaan pihalla, ja kauppareissuille on vähemmän hienoilla ominaisuuksilla varustetut vaatteet.

:wave: Meidän lapsirievut pukee päälleen tänä talvena äitiyspakkauksen haalarin, joista kakkosversio on vielä kirpparilta hankittu ja esikoisen haalari ompi joku halpahalli tapaus, 'merkkiä' en ny juur muista =)

Ihan hyviä silti!

No meidän kuopus neidillä on kyllä Jonathanin haalari (kiitos kun valaisit minua että sekin on jokin MERKKIHAALARI), mutta se on serkkuPOJAN vanha, ja SININEN! Aattelin että saa sillä pärjätä tän talven... Toivottavasti ei lapsiraukalle tuu mitään pahempia traumoja. :|

Viblsp
Kannattaa jo varata aikaa psykiatrille. :hug: Kamalaa tuollainen, älkää ihmetelkö jos on huonot välit lasten kanssa kun ne kasvavat ja ymmärtävät mitä ovat raukat joutuneet pitään päällään lapsina. :'( :whistle:

Yhteistyössä