Hakutulokset

1. L

Mustikkavadelmarahkaa ja suklaata

Ja nyt piisaa! :kieh: Määääääkin haluan!!!!!!
  2. L

Mustikkavadelmarahkaa ja suklaata

Raukkaa mennä ilmottamaan tollasia asioita ihmiselle joka on viimisillään raskaana eikä jaksa enää lyllertää kauppaan. :headwall:
  3. L

Mihin jouluvalot?

Jaa jaaa.. No mutta mun mielipide onkin.... en itse aio laittaa sisälle edes joulua, joten en osaa arvostella muidenkaan virityksiä. ei tainnu helpottaa...:laugh:
  4. L

Mihin jouluvalot?

Eiks teil ole verhoja ollenskaan ? B)
  5. L

Mielipiteitä tästä talosta? sis.linkki

Kyllä mulle kelpais, ihan tollasenaankin.... :D Mä voin vaihtaa omani ? :whistle:
  6. L

colden capin talvisiideri... nam ! tuotahan voisi ryystää pelkästään maun takia pullotolkulla, mutta...

Ei meillä ainakaan säily noin kun viunakset. Äijäke ne jua kaikki kuitenkin. :ashamed:
  7. L

colden capin talvisiideri... nam ! tuotahan voisi ryystää pelkästään maun takia pullotolkulla, mutta...

Mä olen aivan samaa mieltä! Nytkin tekee ihan kamalasti mieli maistaa esim. sitä uutta Otto Virtasta.... :ashamed: Mies oli kuulemma yks ilta sellasen jo ehtinyt napatakkin enkä mä edes ole nähny tölkkiä! Hyvää oli ollut.. Mä vietin tänään kaupan limu ja siideri hyllyjen välissä yhden...
  8. L

Minkä ikäisenä saa meikata?

Kait se vähän riippuu tapauksestakin ja siitä miten haluaa meikata. Mä muistan ikäni, kun olin 7 luokalla ja luokallani oli tyttö joka oli todella kaunis kasvoiltaan ja muutenkin, sellaisen pienen "enkelin" näköinen. Noh, tytön äiti ei KOSKAAN ollut antanut maalata omia kasvoja ihan vain edes...
  9. L

Kestomurhe eli koirankakat ja kakkapusseista...

No nyt voin hyvällä omalla tunnolla sanoa että "ei meidän koira".. :whistle: Meidän koiralla on joku ihme pinttynyt tapa päästä mahdollisimman syvälle puskaan, ojaan, metsään, johonkin ja mielellään vielä kyyrysti puun alle tai pusikkoon. Välillä tuntuu että se häpeilee omaa paskomistaan kun...
  10. L

BB-Minna raskaana

Mielummin tämän vuoden Minna. :ashamed:
  11. L

joko teillä ULKONA pensas(joulu)valot? VÄRILLISET VAI KIRKKAAT?

Ne on niiiiiiin upeita ne isot lyhdyt.... mäkin haluan! On vaan aika arvokkaita lompakolle.. ainakin kaikki ne, joita mä olen ihastellu...
  12. L

Mitä mieltä nimestä Ella?

Kiva nimi, mutta varmaan aika yleinen nykyään? Jos meille nyt tulee tytsi niin siitä tuleepi Enna. :D Voihan sekin olla jo aika yleinen, mutta kaunis mun mielestä.
  13. L

Paskan paskan paska :(

Mikä voi olla noin pahaa että latistaa tunnelman kuitenkin noinkin onnellisena aikana ? :o
  14. L

Pikkulintujen talviruokinnasta kysymys?

No mulla on aina ollut kaksi mökkiä linnuille ja niihin laitan siemenet ja joskus jotain extraakin. Enkä luovu tavastani niitä ruokkia. Heti jos siemenet on loppu niin meillä on keittiön ikkunan takana parvi tiitiäisiä koputtamassa lisää ja mun mielestä se vaan on ihanaa niitä kahtella, vaikka...
  15. L

kumpi tehokkaampi hajun poistaja jääkaapista: sitruuna vai omena??

Mä laitan aina välillä sanomalehden kasteltuna ( ei nyt kuitenkaan ihan vettä tippuvana ) j-kaappiin, se imee kyllä hajut.
  16. L

Paskan paskan paska :(

Mulla on yleensä samoin, en ole enää niin pettynyt kun tulee joku iso vastoinkäyminen. Jotenkin on elänyt jo pidemmän aikaa tosi kyynisesti, jos asiat on suht. järjestyksessä "liian" kauan aikaa niin tietää, että kohta tullaan alas ja lujaa. :ashamed:
  17. L

Mitä teillä tapahtuu juuri nyt?

Mä yritän siivota jotain, välillä tulen hiukan kurkkimaan tänne kuin ei jaksa niin paljon kerralla. Koira vinkuu imurille.. mies on töissä enkä tiedä koska tulee. Mä leivoin sille mustikka piirakkaakin, ihan vaan perjantain kunniaks. :heart:
  18. L

melkein harmittaa, ettei me enää riidellä oikeastaan koskaan.

Mä ihan tosissani mietin toistapäivä mistä kehittäis jonkun nasevan ja osuvan riidan, mutta kun ei ole mitään. Joskus tekis kans mieli puhdistaa ilmaa, mutta kun ei saa aihetta. En jaksais ärsyttämällä ärsyttääkkään toista ja siitä saada pientä kinaa, vaan ihan aiheesta on joskus mukava ottaa...
  19. L

Meneekö ohi? Vai jatkuuko lopun ikää?

Mä en osaa neuvoa, todellakaan. Tunnistan vaan itseni tosta teini hirviöstä... :ashamed: ja arvatkaapa vaan kuinka paljon hävettää vielä näin 10 vuoden jälkeenkin... :/
  20. L

Tumma keittiön työtaso

Meillä on tollanen tumman pyökin värinen taso ja ei siinä ainakaan vielä näy naarmuja tai muita. Olen kyllä erittäin, erittäin tarkka että sen päällä ei saa missään nimessä leikata mitään tai muutenkin ihan itse sen puhdistan. :snotty:

Yhteistyössä