Hakutulokset

1. L

Saiskohan sitä nyt katsottua tuon vauva tulossa -ohjelman parkumatta..

perse repeää... :laugh: :laugh: Mä odotan kans aika pelon sekavin tuntein mitä tulee hudettua kun synnärille päin on aika lähtee... Noin suututtuani en yleensäkkään ole kovin kaunista kuunneltavaa, saati sitten kovissa kivuissa. En siis aio synnyttää huivi päässä hiljaa. |O
  2. L

Saiskohan sitä nyt katsottua tuon vauva tulossa -ohjelman parkumatta..

Mä kattelen ne aina myöhemmin sitten netistä...... yksin ollessani.. :D Saa kelata jotain turhaa pois. Se on aika tsemppaava ohjelma kun melkein jokainen synnytys on siinä niin kovin helppo! :o
  3. L

Yhtään ei huvita mennä töihin.

Mä taas haluaisin töihin täältä kotoa kituuttamasta.. :ashamed: ihan on hyödytön olo, mutta niin kait loppu raskaudesta kuuluukin...
  4. L

G: lajitteletko pyykkiä mitenkä?

Tummat ja vaaleat pesen yleensä kaikki 50-asteessa, lakanat 60. Pyyheet menee tavallisen pyykin mukana joko 50 tai sitten "pesen" koneen niillä eli pyöritän koneellisen pyyheitä 90 asteessa. Vauvan vaatteet ja miehen työvaatteet erikseen muista.
  5. L

Minkä hintaisia lahjoja ostatte kummilapsellenne?

Ja mä olen hukassa tämän yhdenkin kummilapseni kanssa... :o Miehellä on 3 kummilasta ja ne ovatkin jo tosi haasteellisia, lahjojen suhteen siis. Mun mielestä ei ole helppoa ostaa lahjaa, varsinkaan kummilapselle. Miehen kummilapsille vielä hankalampaa koska kaksi niistä on sisaruksia. Mutta...
  6. L

Vauva potkii ikävästi mahassa...:(

Mua taas sattuu tää pönkeily paljon enempi kun kunnon motittaminen. :ashamed: Hetki sitten tunsin ekaa kertaa kun vauvalla oli hikka... :laugh:
  7. L

Tietääkö kukaan ELEGA-KEITTIÖISTÄ mitään?

Jos se tuttus haluaa elegan jälleenmyyjäks ? melkeinpä täytyy vuokrata liiketilaa, jos ei vuokraa niin sitten vaan markkinoi julmetusti itseään, käy tekemässä kodeissa hinta-arvioita kyselyjen perusteella ja tarjouksia ja sitten asentelee niitä. Aika kova homma ja stressi siinä on, mutta niin on...
  8. L

Tietääkö kukaan ELEGA-KEITTIÖISTÄ mitään?

Meillä laitettiin elegan kaapit viime syksynä ja ihan samaan hintaluokkaan se kyllä meni kun muualta otettujen firmojen tarjoukset... asennus siinä kaikista eniten maksais, mutta asennettiin ihan ite pienin kätevin kätösin ja helppoa se oli. :) Ei kait siinä sen ihmeellisemmin toimita, me...
  9. L

Voisko joku tulla paketoimaan mun käden uudestaan!?

Mä haluan! Mulla on se hitsikin..... :ashamed:
  10. L

Voisko joku tulla paketoimaan mun käden uudestaan!?

NIH! Ihan itte vielä joudut sen tekee! :laugh: Mä voin paketoida, mies osti tänään uuden hitsikoneenkin, saisko sillä hyvän paketin ? :D
  11. L

kuinka usein teillä on tulet uunissa?

Joka päivä takka ja meillä meneekin monta pesällistä. Silti jos illalla on lämpöä hyvinkin päälle 20 niin aamulla on enintään se 20. Jähtyy aivan liian nopeesti näillä ilmoilla. Niin ja patterit ei ole päällä, vielä. :snotty: Melkein jokapäivä puuhella, se palaa sen verran kun ruoan laitossa...
  12. L

Mikä leffa kannattais ärrältä käydä vuokraan? Suosittele!

Mä olen varmaan siis sainut jonka mielestä se Rööperi oli uskomattoman huono! Yleensä pidän suomalaisista leffoista, mutta tuo oli kyllä jo tosi surkea. :ashamed: Joo tiedän ei liittynyt kysymytkseen, kunhan marmatan...
  13. L

on se nyt prkl ku sukkiakin jo puhelinmyyntinä myydään

Miëhelle tuli pitkän aikaa postista kalssonkit, mutta sitten huomasi niiden olevan kyllä tuplasti kalliimmat kun kaupasta ostettuna. Tulipahan uusittua sopivan useasti tuo kalsari varasto. :) Mun äidille tuli niitä sukkia postitse eikä meinannu millään saada tilausta lopetettua. :/
  14. L

Kyllä tässä alkaa jo tuntua siltä, että tulispa tämä vauva jo..

Mä mietin ihan samaa eilen illalla, ei enää lapsia. Nyt on viikkoja 32 ja olo käy yhä vain tuskaisemmaksi. Joka ilta jalkapohjat on kuin pamputetut ja aamuisin kestää liikkeelle lähtö ainakin puolisen tuntia. |O Nyt vasta viime viikolla olo on huomattavasti "raskautunut"... Kyllä tämä olo vois...
  15. L

Eilisen BB talkshown kohokohta (video)

No eikäs ollut huomion hakua. Hän nyt vaan astui, tai siis istui istuimesta vinoon. :laugh: Mäkin nauroin eilen tätä vielä pitkään bb.n loputtua.
  16. L

Sanokaas ny mielipide oisko tälläset kivat talvipopot

Mä nään ihan sieluni peilissä kun vetäsen tälläset jalkaan ja ensimäisen 3.n metrin kohdalla makaan maassa lahnana ja kaikki ketarat katki! Hienothan nuo olis ehkä jollekin, mutta saako noiden kanssa käyttää keppejä tai muuta apuvälinettä ? :D
  17. L

Prinsessa tai Hello kitty makuupussia ootteko nähneet missään?

Sänkyyn käytettäväks mäkin sen ostin ja tää neiti nukkuu vielä inkkari teltassa olohuoneen lattialla, joten ei se sen paksumpaa pussia näille retkilleen vaadi. :laugh:
  18. L

Netti poika ystävä..............

Voisko tää jo selittää Ewistä ison osan ? :laugh:
  19. L

Netti poika ystävä..............

Onhan tää se sama lapsi joka oli ihastunu opettajaansa ja jolle sä laitoit meiliä ? :laugh: :laugh:
  20. L

Prinsessa tai Hello kitty makuupussia ootteko nähneet missään?

Jyskistä mä hain pari viikkoa sitten prinsessa aiheisen, maksoikos se nyt jotain 20e, mutten muista oliko hello kittyä tarjolla.

Yhteistyössä