Hakutulokset

1. L

G: puolison suku: ihana vai kamala??

Mukavia on. Miehen sisko ja sen muksut saa välillä pään kiehumaan ja appiukkokin on joskus liian viisas, mutta muuten kaikki menee hyvin.. :whistle:
  2. L

JEE perjantai!

Erittäin. En ole vielä edes jaksanut herätä koko päivään ja niin laiskottaa. Anoppilassa olis tänään saunailta kun ei viittis itte sitäkään lämmittää... :whistle: :ashamed:
  3. L

Lestadiolaisperheitä on monenlaisia. Ei meillä kaikilla ole lapsia paljon ja meilläkin on tv

Mä olen ihmetellyt monesti yhtä asiaa, niin ja tämä ei ole loukkaus millään tapaa. Mä tunnen muutaman lestadiolaisperheen jossa vanhemmat max. 25 vuotiaita ja lapsia on ainakin 5 kappaletta. Perheen äidillä ei ole ammatillisia koulutuksia tai työkokemuksia kun ensimmäinen lapsi tuli...
  4. L

Piti vielä laittaa :D

Mä en nyt just keksi tähän kysymykseen mitään fiksua, mutta ihan samallai ne muutkin elukat on aivottomia. Meidän koiralla ainakaan ei ole järven hiventäkään vaikka niiden pitäis olla fiksuja otuksia... :whistle:
  5. L

miten saada nuori neiti kiinostuu must oon sama ikäne

Vaikka missä! Meillä ainakin länsi rannikolla on lomat. :o
  6. L

Jos joku kiltti käärme nainen tuunais mulle oman malliston ? :D Sillä vois säikytellä kaikki sukulaiset ja naapurit! :laugh: vähänkös oliskin kätevä...
  7. L

kamalaa... saako niitä hampaattomina malleina ? :D sellasen mäkin voisin ehkä ottaa...... :whistle:
  8. L

Iu! Mä pelkäisin ihan kamalasti asua tällästen keskellä... B) Onko tää edellinen tai tämä nyt uusin koskaan purassu sua ? :x
  9. L

Koska vauvan sydänäänet alkaa kuulua dopplerilla?

Mulla alkoi kuulua vasta 14 viikkojen jälkeen neuvolan perus laitteilla. Istukka on ihan edessä. Ei sitä silti kokeiltukkaan kun kerran aikaisemmin, joskus rv 11 kun sitten ultrassa rv 12 näkyi jo pieni sydän tykyttelevän. :heart: Ja sitä paitsi, mun neuvola täti on ehkä hiukan käsi niitä...
  10. L

No sulla on päässä vikaa! :kieh: Mikään ei käy eikä sovi, oot siviilissä varmaan tosi helppo ihminen! Niin ja ap, onko sulla enempikin näitä niljakoita ? :D

Yhteistyössä