Piti vielä laittaa :D

Pari päivää sitten tuli se kunkkuboa meille ja kyllä näytti alkuun äkäseltö mut aikasa sitä kun katteli ja piti sylissä niin tuohan on maailman suloisin otus :D Ja pitää vielä kuvat laittaa tottakai :whistle:

Muoks. Ja ikää herralla on 3kk :heart:

Voiku ihkuu kissa ja koira
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alkuperäinen kirjoittaja Voiku ihkuu kissa ja koira:
No just :headwall:
Sorry,minusta käärmeet eivät ole lemmikkejä.
Ai jaa, no sinähän sen onneksi määrität.
Niinhän mä taisin väittää. :headwall:
Sanoinko mä jossain että sä olet niin väittänyt? Mee muualle vikiseen, ihme idiootteja koko foorumi täynnä.

Sanoinko mä jossain että sä olet niin väittänyt? Mee muualle vikiseen, ihme idiootteja koko foorumi täynnä.
:headwall:

h
Eikö normaaliin keskusteluun kuule, että ihmiset voi olla myös eri mieltä asioista? Täällä ei vois "keskustelle" keskenään kuin samaa mieltä olevat ihmiset....muuten vedetään heti kiukku päälle. Ihme touhua..

Voiku ihkuu kissa ja koira
Alkuperäinen kirjoittaja Nöpönen:
miten te hyvät ihmiset voitte saada joka hemmetin asiasta riidan aikaan. Sori meni vähän aiheen ohi, mutta alkaa mennä nyt kyllä yli hilseen!
Mulla vaan ärsytti kun joku laittaa innoissaan elukoistaan kuvia, niin joku reikäpää tulee heti ensimmäiseksi siihen kitiseen jotain, ei mee mun jakeluun. Ei muuta.
Tosin suurinosa täällä on sellaisia.

onnea vaan uudesta lemmikistä. liskot, käärmeet ja sensellaiset on mun mielestä kaukana lemmikeistä enkä oikeastaan ymmärrä niitä tavallisissa ihmisasunnoissa, ja aika moni ei osaa niitä sitten hoitaakkaan. sinulla näkyi kuitenkin olevan mukavan näköinen asumus kaverille :) se on tärkeää

Alkuperäinen kirjoittaja Nöpönen:
miten te hyvät ihmiset voitte saada joka hemmetin asiasta riidan aikaan. Sori meni vähän aiheen ohi, mutta alkaa mennä nyt kyllä yli hilseen!
Mulla vaan ärsytti kun joku laittaa innoissaan elukoistaan kuvia, niin joku reikäpää tulee heti ensimmäiseksi siihen kitiseen jotain, ei mee mun jakeluun. Ei muuta.
Tosin suurinosa täällä on sellaisia.
kannattas opetella hallitsee tota kiukkua, jos noin pienestä ärsyynnyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
onnea vaan uudesta lemmikistä. liskot, käärmeet ja sensellaiset on mun mielestä kaukana lemmikeistä enkä oikeastaan ymmärrä niitä tavallisissa ihmisasunnoissa, ja aika moni ei osaa niitä sitten hoitaakkaan. sinulla näkyi kuitenkin olevan mukavan näköinen asumus kaverille :) se on tärkeää
Juu ollaan kyllä tietoo haettu ja hommattu ennen käärmeen ottamista + huomioitu valoista ja lämmöstä yms tärkeimmistä mitä tuollanen tarvitsee.

Onnittelit kärmeksestä!
Kuin suureksi tuo kasvaa sitten aikuisena?

Meillä oli joskus 2 berberin skinkkiä, ne oli kans veikeitä otuksia. Tilanpuutten vuoksi vaan jouduttiin niistä valitettavasti luopumaan.
Miehellä kun on allergioita niin tuommoiset karvattomat, suomulliset otukset on oikein oivia lemmikkejä.

Kerran tuli telkkarista hauska piirretty, jossa mies hankki käärmeen lemmikikseen. Joku boan tapainen luikertelija. Käärme vilustui ja parani vasta kun mies teki koko asunnostaan terraarion. Mies ja käärme harjoittivat rauhallista rinnakkaineloa, kunnes eräänä aamuna mies luikerteli sängystään lattialle ja loi nahkansa. Hädissään hän meni puhelimeen ja soitti poliisille, muttei saanut suustaan muuta kuin sihinää. Sen tavallisemmin eivät asiat kyllä olleet poliiseillakaan, sillä he pystyivät vain viheltelemään. Syyksi paljastui poliisiaseman lemmikkilintu :)

Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:
Onnittelit kärmeksestä!
Kuin suureksi tuo kasvaa sitten aikuisena?

Meillä oli joskus 2 berberin skinkkiä, ne oli kans veikeitä otuksia. Tilanpuutten vuoksi vaan jouduttiin niistä valitettavasti luopumaan.
Miehellä kun on allergioita niin tuommoiset karvattomat, suomulliset otukset on oikein oivia lemmikkejä.

n. 180 - 250 cm mut lueskelin tuolta et parhaillaan yli 3m tosin urokset yleensä ei kasva niin isoiks kun naaraat.

No sulla on päässä vikaa! :kieh: Mikään ei käy eikä sovi, oot siviilissä varmaan tosi helppo ihminen!

Niin ja ap, onko sulla enempikin näitä niljakoita ? :D

Alkuperäinen kirjoittaja Lumentuva:
No sulla on päässä vikaa! :kieh: Mikään ei käy eikä sovi, oot siviilissä varmaan tosi helppo ihminen!

Niin ja ap, onko sulla enempikin näitä niljakoita ? :D

Viljakäärme löytyy vielä. Tarantellakin piti tulla mut sit ei veli raaskinukkaan luopua siitä.

Yhteistyössä