Ai jaa, no sinähän sen onneksi määrität.Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:No just :headwall:
Sorry,minusta käärmeet eivät ole lemmikkejä.
Niinhän mä taisin väittää. :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Voiku ihkuu kissa ja koira:Ai jaa, no sinähän sen onneksi määrität.Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:No just :headwall:
Sanoinko mä jossain että sä olet niin väittänyt? Mee muualle vikiseen, ihme idiootteja koko foorumi täynnä.Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Niinhän mä taisin väittää. :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Voiku ihkuu kissa ja koira:Ai jaa, no sinähän sen onneksi määrität.Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:No just :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:No just :headwall:
:headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Voiku ihkuu kissa ja koira:Sanoinko mä jossain että sä olet niin väittänyt? Mee muualle vikiseen, ihme idiootteja koko foorumi täynnä.Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Niinhän mä taisin väittää. :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Voiku ihkuu kissa ja koira:Ai jaa, no sinähän sen onneksi määrität.Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:No just :headwall:
Mulla vaan ärsytti kun joku laittaa innoissaan elukoistaan kuvia, niin joku reikäpää tulee heti ensimmäiseksi siihen kitiseen jotain, ei mee mun jakeluun. Ei muuta.Alkuperäinen kirjoittaja Nöpönen:miten te hyvät ihmiset voitte saada joka hemmetin asiasta riidan aikaan. Sori meni vähän aiheen ohi, mutta alkaa mennä nyt kyllä yli hilseen!
kannattas opetella hallitsee tota kiukkua, jos noin pienestä ärsyynnyt.Alkuperäinen kirjoittaja Voiku ihkuu kissa ja koira:Mulla vaan ärsytti kun joku laittaa innoissaan elukoistaan kuvia, niin joku reikäpää tulee heti ensimmäiseksi siihen kitiseen jotain, ei mee mun jakeluun. Ei muuta.Alkuperäinen kirjoittaja Nöpönen:miten te hyvät ihmiset voitte saada joka hemmetin asiasta riidan aikaan. Sori meni vähän aiheen ohi, mutta alkaa mennä nyt kyllä yli hilseen!
Tosin suurinosa täällä on sellaisia.
Juu ollaan kyllä tietoo haettu ja hommattu ennen käärmeen ottamista + huomioitu valoista ja lämmöstä yms tärkeimmistä mitä tuollanen tarvitsee.Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:onnea vaan uudesta lemmikistä. liskot, käärmeet ja sensellaiset on mun mielestä kaukana lemmikeistä enkä oikeastaan ymmärrä niitä tavallisissa ihmisasunnoissa, ja aika moni ei osaa niitä sitten hoitaakkaan. sinulla näkyi kuitenkin olevan mukavan näköinen asumus kaverille se on tärkeää
En kai mie sitä ois ottanu jos en tykkäisAlkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:HUUuuuuiiiiiii |O pelottava kaveri . Kiva jos itte tykkäät :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:Onnittelit kärmeksestä!
Kuin suureksi tuo kasvaa sitten aikuisena?
Meillä oli joskus 2 berberin skinkkiä, ne oli kans veikeitä otuksia. Tilanpuutten vuoksi vaan jouduttiin niistä valitettavasti luopumaan.
Miehellä kun on allergioita niin tuommoiset karvattomat, suomulliset otukset on oikein oivia lemmikkejä.
No sulla on päässä vikaa! :kieh: Mikään ei käy eikä sovi, oot siviilissä varmaan tosi helppo ihminen!Alkuperäinen kirjoittaja Voiku ihkuu kissa ja koira:Sanoinko mä jossain että sä olet niin väittänyt? Mee muualle vikiseen, ihme idiootteja koko foorumi täynnä.Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Niinhän mä taisin väittää. :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Voiku ihkuu kissa ja koira:Ai jaa, no sinähän sen onneksi määrität.Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:No just :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumentuva:No sulla on päässä vikaa! :kieh: Mikään ei käy eikä sovi, oot siviilissä varmaan tosi helppo ihminen!Alkuperäinen kirjoittaja Voiku ihkuu kissa ja koira:Sanoinko mä jossain että sä olet niin väittänyt? Mee muualle vikiseen, ihme idiootteja koko foorumi täynnä.Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Niinhän mä taisin väittää. :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Voiku ihkuu kissa ja koira:Ai jaa, no sinähän sen onneksi määrität.Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:No just :headwall:
Niin ja ap, onko sulla enempikin näitä niljakoita ?