Juu ei meillekään, ei taatusti kertaakaan enää :/Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Tiedän tunteen. Ja mulla viikkoja vasta 31.
Sanoinkin miehelle illalla että meille ei sitten enempää lapsia enää tule.
Sulla ei taida olla muita lapsia, vai? :saint:Alkuperäinen kirjoittaja mimosa:mulla viikkoja 33 ja just aamulla sanoin miehelle että ei malttas oottaa että näkee vauvan mut kyllä mä niin aijon nauttia jokaisesta päivästä ku sitä vielä kannan, tää on niin lyhyt aika kuitenki ja uusia hienoja kokemuksia. oli ne sit liitoskipuja tai jotai ei kivuliasta
nautin kaikesta
Ei mulla ainakaan ekassa raskaudessa ollut kaikkia näitä "ongelmia". Paitsi tää hermokipu oli silloinkin.Alkuperäinen kirjoittaja kkk:Vielä viisi viikkoa elämästäni raskaana, sen jälkeen ei enää koskaan! Meillä on nyt lapsia omiin voimiini nähden tarpeeksi. Ja kyllä ne voimat aika täpärälle menikin...
Vai onkohan tämä raskaus sellaista aikaa, niinkuin vessahätäkin. Mitä lähemmäksi vessaa pääsee kovan hädän kanssa, sen vaikeammaksi pidättäminen tulee. Eli alitajuisesti suhteuttaa omat kykynsä vaatimusten mukaisiksi..
joo ei mul oo aikasempii lapsia, ja en toki voi tietää kui kuluttavaa se olis ku täytyis lasta viihdyttää.Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Sulla ei taida olla muita lapsia, vai? :saint:Alkuperäinen kirjoittaja mimosa:mulla viikkoja 33 ja just aamulla sanoin miehelle että ei malttas oottaa että näkee vauvan mut kyllä mä niin aijon nauttia jokaisesta päivästä ku sitä vielä kannan, tää on niin lyhyt aika kuitenki ja uusia hienoja kokemuksia. oli ne sit liitoskipuja tai jotai ei kivuliasta
nautin kaikesta
Pitäisi pystyä kaikenlaista kotihommaa tekemään ja esikoisen kanssa puuhastelemaan, meinaa nää tuntemukset välillä estää kaiken normaalin toiminnan.
Ja puuttuvat yöunet myös vähän tuntuvat. Hermokivut käsissä valvottavat.
Mut en valita :snotty: