on se nyt prkl ku sukkiakin jo puhelinmyyntinä myydään

MLL
Mullekkin alushousuja myytiin kerran, eipä napannu. Yksi kaverini tilasi ne kun ekat sai ilmaseksi ja olivat aika hhm.. karseat mummo viritykset, sitten kamppailikin pitempään että sai niiden tulon loppumaan :D

Sukan tilaaja
Mä tilasin (onneksi) Puhelinmyynnin kauta viime talvella sukkia -socks for her- liikkeestä ja voi kyllä kehua! Normaalit sukat jotka sain ekana lämmittää talvella ja muutkin ovat todella laadukkaita. En muuten olisi tilannut mutta kun postimaksulla sai 3:t "talvi"sukat ja koukkuun jäin :) Aivan ihanat suosittelen kaikille.

Miëhelle tuli pitkän aikaa postista kalssonkit, mutta sitten huomasi niiden olevan kyllä tuplasti kalliimmat kun kaupasta ostettuna. Tulipahan uusittua sopivan useasti tuo kalsari varasto. :)
Mun äidille tuli niitä sukkia postitse eikä meinannu millään saada tilausta lopetettua. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Lumentuva:
Miëhelle tuli pitkän aikaa postista kalssonkit, mutta sitten huomasi niiden olevan kyllä tuplasti kalliimmat kun kaupasta ostettuna. Tulipahan uusittua sopivan useasti tuo kalsari varasto. :)
Mun äidille tuli niitä sukkia postitse eikä meinannu millään saada tilausta lopetettua. :/

tätähän se just on ku sanovat et sitte vaan soitat asiakaspalveluun ja perut mitään ostovelvoitteita ei ole, no yleensähän sinne ei pääse eei läpi tai sitte joutuu mutkien kautta perumaan ja kuluja syntyy enemmän.

Eilen soitti joku nainen vähän ennen kahdeksaa illalla ja alkoi kyseleen että onkos meillä sen ja sen ikäinen lapsi..ikää siis alle 2v. Yritti kaupata jotain nimikoitua kirjaa.

Musta todella törkeetä soitella tuohon aikaan, varsinkin kun näköjään hyvin tiesi että meillä pieni lapsi ja luultavimmin iltapuuhat/nukuttaminen kesken :kieh:

asoo
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
Eilen soitti joku nainen vähän ennen kahdeksaa illalla ja alkoi kyseleen että onkos meillä sen ja sen ikäinen lapsi..ikää siis alle 2v. Yritti kaupata jotain nimikoitua kirjaa.

Musta todella törkeetä soitella tuohon aikaan, varsinkin kun näköjään hyvin tiesi että meillä pieni lapsi ja luultavimmin iltapuuhat/nukuttaminen kesken :kieh:

Se on ärsyttävää. itse joskus puhelinmyynti firmassa olleena nolotti soitella klo:18-21 ihmisille ku työaika oli mulla aina kolmesta yheksään. En koskaan jankannu ihmisten kanssa enää kuuden jälkeen koska en halunnut ketään ärsyttämällä ärsyttää...

joo monesti viel puoli 9 aikaan illalla on puhelinmyyjät soitelleet :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:

joo monesti viel puoli 9 aikaan illalla on puhelinmyyjät soitelleet :kieh:
Ei ne ole selvännäkijöitä ne puhelinmyyjät!

Ja se on kyllä typerää että monessa puh.myyntipaikassa iltavuoro on yhdeksään, vaikka hyvientapojen mukaan pitäisi soittelu lopettaa klo.20.00

t.ex-puh.myyjä

Yhteistyössä