prinsessat
Google ei löydä... Eli oisko kellään täällä tietoa? Tai jotain muuta tyttömäistä makuupussia?
Juu, mä kans muistelisin että on JOSKUS ollut, mutta onko nyt Eli onko kukaan lähiaikoina nähnyt siellä? Kun ne valikoimat ei ole jatkuvia valikoimia...Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:Jyskissä on ainaki ollu disney prinsessa makuupusseja.
Netanttilassa ei ainakaan ollut, cittarissa en ole nähnyt, hobbarin sivut ei aukee...Alkuperäinen kirjoittaja onhan noita nähty ja ostettu:cittarissa, sokoksessa, anttilassa, hobbarissa. näin alkuun.
Mä näin kans tälläviikolla jyskissä prinsessa makuupusseja, mä ostaisin kyl lämpösemmän jos tulis kesällä ulkokäyttöön.Alkuperäinen kirjoittaja Lumentuva:Jyskistä mä hain pari viikkoa sitten prinsessa aiheisen, maksoikos se nyt jotain 20e, mutten muista oliko hello kittyä tarjolla.
Oi, jospa siellä olisi sitten, kiitos tiedosta :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Lumentuva:Jyskistä mä hain pari viikkoa sitten prinsessa aiheisen, maksoikos se nyt jotain 20e, mutten muista oliko hello kittyä tarjolla.
Ei, kun neiti haluais sängyssään nukkua pussissaAlkuperäinen kirjoittaja peuhu:Mä näin kans tälläviikolla jyskissä prinsessa makuupusseja, mä ostaisin kyl lämpösemmän jos tulis kesällä ulkokäyttöön.Alkuperäinen kirjoittaja Lumentuva:Jyskistä mä hain pari viikkoa sitten prinsessa aiheisen, maksoikos se nyt jotain 20e, mutten muista oliko hello kittyä tarjolla.