Mielipiteitä tästä talosta? sis.linkki

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
..
Komeat keittiön kaapit, ovat puuta, joten kestävät...elä hävitä niitä ovvat arvokkaan näköiset!! Toisin kuin nykyajan lastulevyt. Kattoon valkolakka, tois valoisamman ilmeen:)

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Täydellinen pintaremontti: keittiö, kylppäri, seinäpinnat ym. uusiksi ni kyllä tuossa asustelis. Sijaintikin olis meille ihan hyvä!
Paitsi että yhden kylppärirempan teettäneenä en laske sitä pintarempaksi... Aikamoinen homma siinä on :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Täydellinen pintaremontti: keittiö, kylppäri, seinäpinnat ym. uusiksi ni kyllä tuossa asustelis. Sijaintikin olis meille ihan hyvä!
Paitsi että yhden kylppärirempan teettäneenä en laske sitä pintarempaksi... Aikamoinen homma siinä on :D
On joo hommaa, mutta PINTOJA siinä silti laitetaan uusiksi, ei rakenteita. Mä lasken edellisen asunnon kylppärin laitonkin pintaremontiksi, ja me kuitenkin muurattiin yksi oviaukko kokonaan umpeen siitä eli sikäli rakenteisiinkin kajottiin.

ap
On joo hommaa, mutta PINTOJA siinä silti laitetaan uusiksi, ei rakenteita. Mä lasken edellisen asunnon kylppärin laitonkin pintaremontiksi, ja me kuitenkin muurattiin yksi oviaukko kokonaan umpeen siitä eli sikäli rakenteisiinkin kajottiin.
Meidän rempassa kaadettiin seiniä ja rakennettiin uusia, ehkä se siksi tuntui niin isolle hommalle vaikka mun virka oli "vain" valita laatat ja ruokkia remppamies :)

mantelisuklaa
Ihan ok:lta tuo näyttää muuten, mutta itsellä menis pinnat uusiksi katosta lattiaan ( värit ja materiaalit ei miellytä ). Tuo luonto ympärillä ja rauhallinen sijainti on isoin plussa. Pohjaratkaisu ei ehkä kaikkein toimivin ja saunakin oli kovin pienen näköinen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Meidän rempassa kaadettiin seiniä ja rakennettiin uusia, ehkä se siksi tuntui niin isolle hommalle vaikka mun virka oli "vain" valita laatat ja ruokkia remppamies :)
Minusta seinän kaatamista ja uuden rakentamista ei voikaan luokitella pintaremontiksi. Tiedä sitten miten "virallinen määritelmä" määrittelee... Minusta pintaremonttia on kaikki missä kunnostetaan vanhoja pintoja: maalataan, tapetoidaan, laitetaan lattiaa, laatoitetaan tms.

hivenenhullu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Näköjään monella on nykyään ajattelutapa, että uusiksi vaan kaikki katot ja lattiat ja kylppärit ja keittiöt ja kaikki, kun kuningatar muuttaa taloon.

Joo, voihan sitä jotain tehdä, mutta kyllä noista aika kalliita remontteja tulee.
pitäähän kodiusta tehdä mieleinen :D
mä joutuisin vaihtamaan sisäovet,lattiat,uusimaan kylpyhuoneen/wc:t, keittiön, maalaamaan seinät, ja katon :D mutta jos todella haluaisin muuttaa tuonen niin se remonttui kannattais :)

vieras
Minusta tuo näyttää hyvälle, avarat tilat ja hyvä pohjaratkaisu. Upea parketti lattiassa.
Maalaisin ainoastaan katon ja väliovet sitten muuttaisin asumaan... Itseasiassa tuonikäiseksi harvinaisen hyvännäköinen talo.

Ei sitä suorasähköä kannata pelätä niin kauheasti ja tuossa kai oli lattiakaapelit, koska ei näkynyt pattereita. Se kuitenkin kuluttaa vähemmän kuin patterit, kun laattaan varautuu lämpöä.

Yhteistyössä