Paitsi että yhden kylppärirempan teettäneenä en laske sitä pintarempaksi... Aikamoinen homma siinä onAlkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Täydellinen pintaremontti: keittiö, kylppäri, seinäpinnat ym. uusiksi ni kyllä tuossa asustelis. Sijaintikin olis meille ihan hyvä!
On joo hommaa, mutta PINTOJA siinä silti laitetaan uusiksi, ei rakenteita. Mä lasken edellisen asunnon kylppärin laitonkin pintaremontiksi, ja me kuitenkin muurattiin yksi oviaukko kokonaan umpeen siitä eli sikäli rakenteisiinkin kajottiin.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Paitsi että yhden kylppärirempan teettäneenä en laske sitä pintarempaksi... Aikamoinen homma siinä onAlkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Täydellinen pintaremontti: keittiö, kylppäri, seinäpinnat ym. uusiksi ni kyllä tuossa asustelis. Sijaintikin olis meille ihan hyvä!
Meidän rempassa kaadettiin seiniä ja rakennettiin uusia, ehkä se siksi tuntui niin isolle hommalle vaikka mun virka oli "vain" valita laatat ja ruokkia remppamiesAlkuperäinen kirjoittaja Sanna80:On joo hommaa, mutta PINTOJA siinä silti laitetaan uusiksi, ei rakenteita. Mä lasken edellisen asunnon kylppärin laitonkin pintaremontiksi, ja me kuitenkin muurattiin yksi oviaukko kokonaan umpeen siitä eli sikäli rakenteisiinkin kajottiin.
Minusta seinän kaatamista ja uuden rakentamista ei voikaan luokitella pintaremontiksi. Tiedä sitten miten "virallinen määritelmä" määrittelee... Minusta pintaremonttia on kaikki missä kunnostetaan vanhoja pintoja: maalataan, tapetoidaan, laitetaan lattiaa, laatoitetaan tms.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Meidän rempassa kaadettiin seiniä ja rakennettiin uusia, ehkä se siksi tuntui niin isolle hommalle vaikka mun virka oli "vain" valita laatat ja ruokkia remppamiesAlkuperäinen kirjoittaja Sanna80:On joo hommaa, mutta PINTOJA siinä silti laitetaan uusiksi, ei rakenteita. Mä lasken edellisen asunnon kylppärin laitonkin pintaremontiksi, ja me kuitenkin muurattiin yksi oviaukko kokonaan umpeen siitä eli sikäli rakenteisiinkin kajottiin.
pitäähän kodiusta tehdä mieleinenAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Näköjään monella on nykyään ajattelutapa, että uusiksi vaan kaikki katot ja lattiat ja kylppärit ja keittiöt ja kaikki, kun kuningatar muuttaa taloon.
Joo, voihan sitä jotain tehdä, mutta kyllä noista aika kalliita remontteja tulee.