Paskan paskan paska :(

*hyppii tasajalkaa ärtymyksen vuoksi*

MIKSI ei voi koskaan mennä niin että useampi asia menisi putkeen pienen ajan sisällä? Miksi aina pitää tulla epämiellyttäviä yllätyksiä eteen?

Kyllä tästäkin selvitään, ei se vaadi kuin aikaa ja rahaa mutta sapettaa silti *mökötyshymiö*

Maria
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
*hyppii tasajalkaa ärtymyksen vuoksi*

MIKSI ei voi koskaan mennä niin että useampi asia menisi putkeen pienen ajan sisällä? Miksi aina pitää tulla epämiellyttäviä yllätyksiä eteen?

Kyllä tästäkin selvitään, ei se vaadi kuin aikaa ja rahaa mutta sapettaa silti *mökötyshymiö*
Sepä se. Juuri, kun luulen asioiden menevän hyvin niin joku toinen asia tulee eteen.

Meillä ollaan koko kesä taisteltu raha-asioiden kans tekemällä erilaisia järjestelyjä yms ja sit lopulta talous piti saada tasapainoon syyskuussa ja oikein odotettiin sitä päivää niin eiköhän siihen tullu sellainen yllättävä 2000? maksu joka pisti kaiken taas sekaisin ja nyt on taas samaa säätämistä ku kesälläki ja jatkuvaa miettimistä mitä maksetaan ja milloin....huoh :(

Alkuperäinen kirjoittaja kahvipannu porisee:
Minusta tuntuu, meillä menee ensin "liian hyvin " ja sitten kurahtaa kosolti sontaa niskaan....
Mulla on yleensä samoin, en ole enää niin pettynyt kun tulee joku iso vastoinkäyminen. Jotenkin on elänyt jo pidemmän aikaa tosi kyynisesti, jos asiat on suht. järjestyksessä "liian" kauan aikaa niin tietää, että kohta tullaan alas ja lujaa. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Lumentuva:
Minusta tuntuu, meillä menee ensin "liian hyvin " ja sitten kurahtaa kosolti sontaa niskaan....
Mulla on yleensä samoin, en ole enää niin pettynyt kun tulee joku iso vastoinkäyminen. Jotenkin on elänyt jo pidemmän aikaa tosi kyynisesti, jos asiat on suht. järjestyksessä "liian" kauan aikaa niin tietää, että kohta tullaan alas ja lujaa. :ashamed:
Tää taitaa vaan sitten olla joku juttu, mitä kaikille käy. Kai se sitten vaan menee näin :/

Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumentuva:
Tää taitaa vaan sitten olla joku juttu, mitä kaikille käy. Kai se sitten vaan menee näin :/
Mikä voi olla noin pahaa että latistaa tunnelman kuitenkin noinkin onnellisena aikana ? :eek:

Yhteistyössä