No se asia mikä meillä on meneillään (ei muutto vaan se tärkeämpi) ottaa nyt taas vähän "takapakkia"Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Me saatiin juuri 2 ihanaa uutista (meille tulee tyttö ja muutetaan ensi viikolla unelmakotiimme) ja nyt sitten läjähti kilo paskaa niskaan.Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:Niillä huonoilla asiolla on tapana kertyä, on tullu huomattua. :hug:
Sepä se. Juuri, kun luulen asioiden menevän hyvin niin joku toinen asia tulee eteen.Alkuperäinen kirjoittaja sef:*hyppii tasajalkaa ärtymyksen vuoksi*
MIKSI ei voi koskaan mennä niin että useampi asia menisi putkeen pienen ajan sisällä? Miksi aina pitää tulla epämiellyttäviä yllätyksiä eteen?
Kyllä tästäkin selvitään, ei se vaadi kuin aikaa ja rahaa mutta sapettaa silti *mökötyshymiö*
mitä paskaa?Alkuperäinen kirjoittaja sef:Me saatiin juuri 2 ihanaa uutista (meille tulee tyttö ja muutetaan ensi viikolla unelmakotiimme) ja nyt sitten läjähti kilo paskaa niskaan.Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:Niillä huonoilla asiolla on tapana kertyä, on tullu huomattua. :hug:
Mulla on yleensä samoin, en ole enää niin pettynyt kun tulee joku iso vastoinkäyminen. Jotenkin on elänyt jo pidemmän aikaa tosi kyynisesti, jos asiat on suht. järjestyksessä "liian" kauan aikaa niin tietää, että kohta tullaan alas ja lujaa. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja kahvipannu porisee:Minusta tuntuu, meillä menee ensin "liian hyvin " ja sitten kurahtaa kosolti sontaa niskaan....
Tää taitaa vaan sitten olla joku juttu, mitä kaikille käy. Kai se sitten vaan menee näin :/Alkuperäinen kirjoittaja Lumentuva:Mulla on yleensä samoin, en ole enää niin pettynyt kun tulee joku iso vastoinkäyminen. Jotenkin on elänyt jo pidemmän aikaa tosi kyynisesti, jos asiat on suht. järjestyksessä "liian" kauan aikaa niin tietää, että kohta tullaan alas ja lujaa. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja kahvipannu porisee:Minusta tuntuu, meillä menee ensin "liian hyvin " ja sitten kurahtaa kosolti sontaa niskaan....
Mikä voi olla noin pahaa että latistaa tunnelman kuitenkin noinkin onnellisena aikana ?Alkuperäinen kirjoittaja sef:Tää taitaa vaan sitten olla joku juttu, mitä kaikille käy. Kai se sitten vaan menee näin :/Alkuperäinen kirjoittaja Lumentuva:Mulla on yleensä samoin, en ole enää niin pettynyt kun tulee joku iso vastoinkäyminen. Jotenkin on elänyt jo pidemmän aikaa tosi kyynisesti, jos asiat on suht. järjestyksessä "liian" kauan aikaa niin tietää, että kohta tullaan alas ja lujaa. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja kahvipannu porisee:Minusta tuntuu, meillä menee ensin "liian hyvin " ja sitten kurahtaa kosolti sontaa niskaan....