colden capin talvisiideri... nam ! tuotahan voisi ryystää pelkästään maun takia pullotolkulla, mutta...

• Viestiketjun aloittaja firequeen
  • Ensimmäinen viesti
Fefe
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
siis TALVIOMENA, kanelilla ja inkiväärillä maustettu omenasiideri :) piti käydä lunttaamassa...
Ei taida sitten olla mun makuun. Tykkään kyllä noista mausteista, mutta siiderissä ja juomissa yleensäkin tökkii aika tavalla.

Voisihan sitä joskus koittaa yhden pullon ostaa ja maistaa.

mari
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
siis TALVIOMENA, kanelilla ja inkiväärillä maustettu omenasiideri :) piti käydä lunttaamassa...
vois varmaan ostaa, viimeks oon muistaakseni juhannuksena juonout 2 tölkkiä siideriä, siinä mun tän vuoden juomiseni.

hehhee
Eikö toi talviomena ole jo vanha tuttavuus? N. 5 vuotta sitten ostin jotain Golden capin talveksi tullutta uutuutta, omenasiideri, jossa oli mausteena ainakin kanelia... Siitä tuli lempparijuoma, onneksi siihen aikaan ei lapsia ollut, meni nääs pullo jos toinenkin 3:na iltana viikossa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:
miks aina, kun mä olen raskaana, ni tulee kaikkia hvyvyyksiä markkinoille? tosi reilua.. :headwall:
sitten, ku koittaa helmikuu, niin ei niitä saa enää mistään. |O
Mä olen aivan samaa mieltä! Nytkin tekee ihan kamalasti mieli maistaa esim. sitä uutta Otto Virtasta.... :ashamed: Mies oli kuulemma yks ilta sellasen jo ehtinyt napatakkin enkä mä edes ole nähny tölkkiä!
Hyvää oli ollut..

Mä vietin tänään kaupan limu ja siideri hyllyjen välissä yhden puolikkaan tunnin katselemalla kaikkia "uutuus" juomia. Ainoa minkä ostin itelleni saunaan huomiselle oli tavallinen colden capin alkoholiton päärynä siideri. Sekin on niin maultaan juotu jo loppuun. Miks alkoholittomina ei ole kaikkia kivoja uutuuksia ? :kieh:

Yhteistyössä