firequeen
... näin perheellisenä ei oikein käy, että heiluu kännissä pitkin viikkoa pari pulloa otin kuitenkin saunajuomaksi ..
mikä maku siinä on?Alkuperäinen kirjoittaja firequeen:... näin perheellisenä ei oikein käy, että heiluu kännissä pitkin viikkoa pari pulloa otin kuitenkin saunajuomaksi ..
Ei taida sitten olla mun makuun. Tykkään kyllä noista mausteista, mutta siiderissä ja juomissa yleensäkin tökkii aika tavalla.Alkuperäinen kirjoittaja ap:siis TALVIOMENA, kanelilla ja inkiväärillä maustettu omenasiideri piti käydä lunttaamassa...
vois varmaan ostaa, viimeks oon muistaakseni juhannuksena juonout 2 tölkkiä siideriä, siinä mun tän vuoden juomiseni.Alkuperäinen kirjoittaja ap:siis TALVIOMENA, kanelilla ja inkiväärillä maustettu omenasiideri piti käydä lunttaamassa...
Osta nyt varastoon.Alkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:miks aina, kun mä olen raskaana, ni tulee kaikkia hvyvyyksiä markkinoille? tosi reilua.. :headwall:
sitten, ku koittaa helmikuu, niin ei niitä saa enää mistään. |O
Mä olen aivan samaa mieltä! Nytkin tekee ihan kamalasti mieli maistaa esim. sitä uutta Otto Virtasta.... :ashamed: Mies oli kuulemma yks ilta sellasen jo ehtinyt napatakkin enkä mä edes ole nähny tölkkiä!Alkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:miks aina, kun mä olen raskaana, ni tulee kaikkia hvyvyyksiä markkinoille? tosi reilua.. :headwall:
Ei meillä ainakaan säily noin kun viunakset. Äijäke ne jua kaikki kuitenkin. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Osta nyt varastoon.Alkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:miks aina, kun mä olen raskaana, ni tulee kaikkia hvyvyyksiä markkinoille? tosi reilua.. :headwall: