eilen laitoin kirkaat sekä etu-,että takapihalle.
Kowalski 13.11.2009 #2 Ei oo pensaassa vielä, mutta sellaisessa jäätävän suuressa lasilyhdyssä on. Kirkkaat.
meillä 13.11.2009 #4 Adventtina vasta laitan ja jotain pientä. Meidän joulu alkaa vasta 21.12. ja sitten kaikki mahdolliset valot. Loppiaisena sitten pois.
Adventtina vasta laitan ja jotain pientä. Meidän joulu alkaa vasta 21.12. ja sitten kaikki mahdolliset valot. Loppiaisena sitten pois.
Nalkuttava Talonmies 13.11.2009 #6 Kirkkaat. Päällä. Ne ovat talven piristykseksi, ei pelkästään joulun.
Valaja 13.11.2009 #9 Ei vielä. Kirkkaat laitetaan joulukuun alussa kai. En voi ymmärtää/sietää värivaloja. :x
Lumentuva 13.11.2009 #11 Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali: Ei oo pensaassa vielä, mutta sellaisessa jäätävän suuressa lasilyhdyssä on. Kirkkaat. Click to expand... Ne on niiiiiiin upeita ne isot lyhdyt.... mäkin haluan! On vaan aika arvokkaita lompakolle.. ainakin kaikki ne, joita mä olen ihastellu...
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali: Ei oo pensaassa vielä, mutta sellaisessa jäätävän suuressa lasilyhdyssä on. Kirkkaat. Click to expand... Ne on niiiiiiin upeita ne isot lyhdyt.... mäkin haluan! On vaan aika arvokkaita lompakolle.. ainakin kaikki ne, joita mä olen ihastellu...
cothis 13.11.2009 #12 Mä ajattelin investoida siniset tai kirkkaat tohon takapihan risuaitaan piakkoin. Kun ei meillä muutakaan valoa takapihalle tuu |O
Mä ajattelin investoida siniset tai kirkkaat tohon takapihan risuaitaan piakkoin. Kun ei meillä muutakaan valoa takapihalle tuu |O