Meneekö ohi? Vai jatkuuko lopun ikää?

• Viestiketjun aloittaja käpytär
  • Ensimmäinen viesti
käpytär
Tuon teinihirviön kanssa palaa käpy..tai oikeastaan niitä on kaks..

Jatkuvaa huutoa,tappelua,ovien jyskytystä..mielenkiintoista..

Ei tarvita kovin kummoista kun menee ja riehaantuu..

Ensin oletin että se on vain eroon liittyvää jurnutusta,osan annoin mennä ohi korvien-suurimpaan osaan puutuin.

Pikkuveljet on pöhköjä,kiusanhenkiä,pienintä lellitään jne.. Ei tosin noin siisteillä sanoilla,mutta jos kaikki sen kirjottaisin mitä tuokin teini on suustaan ulos laskenut vois tulla rivi riviltä pelkkiä tähtiä..

Jopa minä olen hänen mielestään juoppo (en tosiaan juo kovin usein,enkä aina ole edes humalassa) ja huora.
Kuria on tiukennettu,on annettu joissain asioissa löysää kuten esim. silloin tällöin saa jäädä koulusta suoraan kirjastoon tai kaverin luo. Yökylässäkin saapi olla joskus.
Ketään lapsista en ole lellinyt.

vieras
Minkäikäisisä lapsia ja kaunako on kestäny? Mulla on vasta 10-vuotias tyttö ja juurikin eilen taas otettiin yhteen oikeen urakalla. Tai likka raivoo, ite täytyy korottaa ääntä sen verran kun tilanteen rauhottaminen vaatii.. Välillä tää tuntuu ihan kauheelta! Vihaa kuulemma isäänsä, vois tappaa sen ja kaninsa ja kaikki muut perheessä on myöskin ihan kauheita (ja kaikkea sensuurin poistamaa).
Ja kun kaikki on hyvin, on aivan ihana aurinkoinen tyttö! Välillä melkein pelottaa se raivoaminen. Että montako vuotta tätä vielä kestää??

käpytär
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minkäikäisisä lapsia ja kaunako on kestäny? Mulla on vasta 10-vuotias tyttö ja juurikin eilen taas otettiin yhteen oikeen urakalla. Tai likka raivoo, ite täytyy korottaa ääntä sen verran kun tilanteen rauhottaminen vaatii.. Välillä tää tuntuu ihan kauheelta! Vihaa kuulemma isäänsä, vois tappaa sen ja kaninsa ja kaikki muut perheessä on myöskin ihan kauheita (ja kaikkea sensuurin poistamaa).
Ja kun kaikki on hyvin, on aivan ihana aurinkoinen tyttö! Välillä melkein pelottaa se raivoaminen. Että montako vuotta tätä vielä kestää??

Voi hyvä isä,miten tuttua..Meillä vaan kohta 15v huutaa suoraan että minut vois tappaa,pikkuveljet vois tappaa...Ja isi on se oikea,ainoa joka ajattelee tätäkin perhettä..Yhden riidan päätteeksi minun hermo meni niin totaalisesti että menin tytön perästä sen huoneeseen,otin hartioista kiinni ja huusin,itkin raivosin..
Olkoonkin että minä laitin eron vireille tammikuussa 09,mutta heiltä ei ole puuttunut mitään-aina on ollut ruokaa,vaatteita,katto pään päällä...se mistä olen tinkinyt on omat iloni ja huvini.
Asiaa ei ainakaan helpota se että isä on nöyryyttänyt minut,puhunut paskaa suoraan sanottuna lapsille..minä olen paha,kamala...
Tämä alkoi helmikuussa kun muutettiin pois kotoa,välissä oli hyvää,rauhallista aikaa,,,mutta taas se alkaa..Enteet on jo ilmassa.

Olen koittanut hillitä itseni-olen todennut ettei huutaminen auta.Olen puhunut suht normaali äänellä..pyytänyt ettei tuo teinihirviö huutaisi..

äskeinen vieras taas
meillä taasen tyttö haluaisi, että eroaisimme, koska iskä on niin kauhea! Vaikka ei tosiaankaan ole! Normaali mies, töissä käyvä, ei alkoholia, ei väkivaltaa, tekee kotitöitä ja osallistuu lastensa elämään. Mutta on joskus menettänyt hermonsa (Vuosia sitten) ja ravistanut tyttöä ja nyt tämä pelkää (siis raivoissaan) isäänsä. Joka siis todellakaan ei ole väkivaltainen. Inhottava tilanne!
Vihaakin se kyllä sitten muakin aina säännöllisesti! :) Meilläkin viime kesä oli oikein kiva ja alkusyksykin ja nyt taas mennään semmosta hullunmyllyä. Pienemmät lapset varmaan vähän pelkääkin näitä "kohtauksia". Ovat ainakin ihan yltiökilttejä sillon!

Karmee tilanne kyllä, kun sulla ei oo lasten isä puolellasi, me onneksi pystytään olemaan ns. yhtenä rintamana. Ehkä hän kipuilee eroanne? Pidä itsesi kasassa, kyllä varmasti helpotta ajan kanssa! Johdonmukaisuus esim. rangaistuksissa ja omassa käytöksessä aina paras (tunnun kyllä itse olevan aika kykenemätön tätä noudattamaan...)

Yhteistyössä