Tumma keittiön työtaso

• Viestiketjun aloittaja Riitta
  • Ensimmäinen viesti
Riitta
Onko kenelläkään keittiössä tummia työtasoja?
Nyt tarvitsisin käyttökokemuksia!
Näkyykö kaikki naarmut herkästi yms.
Laminaatti tasosta olisi kysymys ...kokopuiseen eikä kivisiin taida rahat riittää.

Tuittu
Meillä on Petran Wenge laminaattitaso, olen ollut tosi tyytyväinen! Ainuttakaan naarmua tai mitään ei ole tullut vaikka kovalla käytöllä onkin ollut joten voin kyllä suositella =)

Ei siinä mun mielestä sen helpommin naarmut paista kuin vaaleassakaan. Jos muuten sopii keittiön sisustukseen niin go for it. Laminaattitasoja saa ihan nättejä, vaikka kyllä se itseäkin se kivinen viehättäisi enemmän... :whistle:

Meillä on tollanen tumman pyökin värinen taso ja ei siinä ainakaan vielä näy naarmuja tai muita. Olen kyllä erittäin, erittäin tarkka että sen päällä ei saa missään nimessä leikata mitään tai muutenkin ihan itse sen puhdistan. :snotty:

Riitta
VOIII ihanaa...mie olen tätä nyt pähkäilly ja pyöritelly mielessäni monta viikkoa kun kaupassa yksi naismyyjä sanoi kaiken -pienenkin naarmun näkyvän. Eli nyt ryhdytään etsimään laatua enkä osta sitä mitä katselin. Kiitos teille!

Meilläkin on pähkinän värinen laminaattitaso eikä naarmun naarmua näy. Tosin lika ja murut näkyvät tosi helpolla. Varsinkin pölyt näkyy, joita saakin olla päivittäin pyyhkimässä vaikka muuten ei likaa oliskaan. Tai sit mä olen vaan turhan tarkka.

Yhteistyössä