Hakutulokset

1. I

Tein jotain todella paheksuttua ja lapsi selvisi siitä hengissä..

niin, tiedän. Tiedän myös ettei lasteni isä suhde ole kärsinyt tippaakaan erossa olosta. Kirjoituksen oli tarkoitus olla sarkastinen, ehkä sen joku kuitenkin otti tosissaan.
  2. I

Tein jotain todella paheksuttua ja lapsi selvisi siitä hengissä..

No milloin ne mahtaa näkyä?? :o Mitäs nyt tehdään kun lasteni isä ei ole nähnyt lapsia kolmeen viikkoon? kuitenkin isä on heille tärkeä... soitanko heti aamutuimaan lastenpsykiatrille? Onkohan varsinkin tuon nuorimmaisen joka on 2v, kiintymys suhde isään mennyt vituiks? :headwall:
  3. I

mun mahani vajaa 6kk synnytyksesyä: linkki kuvaan

:hug: Minusta tuntuu ettet ole ainut. Neljä lasta olen tehnyt ja kyllä sen mahasta huomaa. Ei ehkä niin kuin sinulla mutta arpia on paljon ja on jonkin verran sitä löysää nahkaa. Ei tuo sinun tilanteesi niin kovin erikoinen ole, monella on samanlainen maha. Ei tuohon pysty oikeen...
  4. I

Ajattelin tänään tehdä itsemurhan...

Elämä on muutenkin lyhyt, toista elämää ei tule. Vaikka elämä on välillä tylsää, välillä helvettiä, välillä ihanaa ja välillä jotain muuta on elämä kuitenkin niin lyhyt että ei kannata kiirehtiä väistämätöntä. Sinunkin aikasi koittaa vaikka et elämääsi itse lopettaisikaan. Moni ihminen on...
  5. I

Kannattaako aloittaa varalta Tamiflu 4-vuotiaalle tytölle, jolla korkea kuume ja yskä?

Ei sitä ominpäin pidä mennä aloittamaan! Lääkäri määrää sen lääkkeen ja siihen oikean annostuksen :headwall:
  6. I

Juotko koskaan kännejä?

Joskus, yleensä en. Ehkä kerran 5 vuodessa olen oksentelu+konttaus linjalla. Kyllä mä alkoa joskus otan mutta yleensä sen verran vähän ettei tuu edes krapula. Viihteellä käyn jotain 1x2kuukaudessa.
  7. I

Lapsen ristipurenta

Meillä tytöllä 6v. Yläleukaa joutuu venyttämään. Ylä hampaissa ja kitalaessa on semmonen metalli hänkkyrä 24/7, vielä ei ole tietoa miten pitkään pitää sen hänkkyrän olla, parin kuukauden välein kontrollit. En tiiä osaanko selittää oikein mutta tytöllä toiselta puolen meni alahampaat...
  8. I

uteliaisuuttani kyselen

Ex maksaa 44e/lapsi, kela loput. Ex:llä olisi maksu kykyä enemmänkin mutta helpompi näin, kela ei ainakaan joka kuukausi soittele mulle "haittaako jos en elareita nyt maksakkaan kun on vähän tiukkaa??". Vai saa yh:t asumistuet yms? Minä ihan itse työtä tekemällä kustannan oman ja lasten...

Yhteistyössä