Hakutulokset

1. I

Mitä teillä tapahtuu juuri nyt?

Pojat nukkuu ja tytöt leikkii omassa huoneessaan.
  2. I

4-6 lapsen äidit!!!

Lapsia neljä 130m2. Pojilla yhteinen huone, tytöillä yhteinen huone ja minulla oma huone. Mahdutaan hyvin, pienempikin asunto kävisi hyvin.
  3. I

Hillittömän hauskaa

:laugh: :laugh:
  4. I

Ennustaja paikalla

tästä talosta joudun muuttamaan lähiaikoina joten jospa se onkin uusi kotini :flower: Kiitos, piristit mukavasti iltaani ja sait minut hymyilemään :hug:
  5. I

Ennustaja paikalla

Talo ei sano mitään, asun kyllä omakotitalossa mutta en kuvailemasi kaltaisessa. Tuo kuvauksesi tuosta miehestä... Olenko tavannut hänet jo?
  6. I

Ennustaja paikalla

Kiitos :flower: Tuo mies on hukassa :heart: Paljon pahaa on tapahtunut....Haluan kuitenkin uskoa että joskus vielä löydän onnen minäkin.
  7. I

Ennustaja paikalla

Pieni punapää, neljä lasta. Löydänkö etsimäni?
  8. I

Kenenkään pieni lapsi tällä hetkellä sikainfluenssassa?

Ei ole. Täällä ei testata kuin ne jotka joutuu sairaalaan tai kuuluu riskiryhmiin. Lääkäri sanoi tänään että herkästi suositellaan lapsille annettavaksi tuota tamifluta koska siitä yleensä on apua. Meillä kaksi vanhinta sai siksi kun heillä on perussairaus mutta eivät kuulu kuitenkaan...
  9. I

Kenenkään pieni lapsi tällä hetkellä sikainfluenssassa?

Meillä 6v, sairastanut sunnuntaista Tamiflu kuuri on. 5v, sairastanut maanantaista Tamiflu kuuri on. 2v, sairastanu tiistaista sai tänään Tamiflu kuurin. 4v, on sairastumassa, ei vielä kuumetta mutta yskii, valittaa pääkipua ja palelua. Kyllä tietysti huolettaa lasten puolesta. Lääkäri...
  10. I

Ex on aivan seko

Nyt jo vähän rauhallisemmalla mielellä. Yritän huomenaamuna soittaa poliisille, juuri tulin kotiin infulenssavastaanotolta pojan kanssa. Ex:llä on aina ollut suuret luulot itsestään ja suuret puheet mutta vähän tekoja. Enemmän pidän ex:ää säälittävänä raukkana josta ei ole mihinkään. Nyt...
  11. I

Ex on aivan seko

Netistä olen tietoja katsonut ja poliisin sivuilla vieraillut. Ongelma on etten saa poliisia puhelimen päähän, häkeen en kehtaa soittaa kun ei ole akuutti tilanne. Lapset on possunuhassa joten mihinkään tuttavan luo en voi mennä. :/ Lähinnäkai tarkoitus oli vain purkaa tuntoja.
  12. I

Ex on aivan seko

Minä oon valittanu ex:stä täällä aijemminkin. Joku voi muistaa. Tilanne on nyt se että se sekopää uhkailee jo minun henkeäni. Mä yritin äsken soittaa poliisille ja mua palloteltiin puhelimessa poliisilaitokselta toiselle, " pieni hetki..yhdistän" . Meillä ei ole omalla paikkakunnalla poliisi...
  13. I

Kuinka moni voi käsi sydämmellä sanoa ettei koskaan ole pettänyt yhtäkään seurustelu/avo/avio kumppaniaan?

En ole pettänyt koskaan ketään, enkä tule pettämäänkään.
  14. I

Onko kenelläkään palstalaisella ollut VARMUUDELLA sikainfluenssa?

Ei ole testattu mutta lähes varmasti on sikanuha. Tyttö 6v. Alkoi sunnuntaina - ensin alkoi kova pääkipu, kuume nousi 39, kurkkukipu, yskä, silmät valonarat. Sai Tamiflu kuurin eilen. Poika 5v. alkoi maanantaina -kurkkukipu, kuume 39, pääkipu, yskä, jalkakivut, sai Tamiflu kuurin eilen...
  15. I

Monessakohan perheessä sairastetaan jotain

kolme lasta on possunuhassa, yks lapsista ei oo vielä sairastunut enkä minä, mutta minä sain rokotuksen jo reilu kaks viikkoa sitten.
  16. I

kerro se hymiöin!

:headwall: :kieh: :'(
  17. I

ketä perheeseesi kuuluu?

Minä ja neljä lasta.
  18. I

Näimpä tässäkin kävi..

Sivuoireet rokotteesta tulee yleensä melko heti, mutta voi kai ne tulla viiveelläkin. Nyt taitaa olla kuitenkin tuota tautia jo niin paljon ympäri suomen että voi se olla tautiakin. Rokotteessa ei ole elävää virusta, siksi rokotteesta ei voi tautia saada. Rokotteen sivuvaikutukset voi...

Yhteistyössä