Ex on aivan seko

Minä oon valittanu ex:stä täällä aijemminkin.
Joku voi muistaa.

Tilanne on nyt se että se sekopää uhkailee jo minun henkeäni. Mä yritin äsken soittaa poliisille ja mua palloteltiin puhelimessa poliisilaitokselta toiselle, " pieni hetki..yhdistän" . Meillä ei ole omalla paikkakunnalla poliisi kuin yhtenä päivänä viikossa, ja yksi iso maakunnallinen poliisi laitos ja sitten jokaisella paikkakunnalla oma yksikkö, no ei ole hajuakaan mihin yksikköön ongelmani kuuluu vaan eipä näyttänyt olevan tietoa poliisinkeskuksellakaan.

Häkeen ei ole vielä syytä soittaa kun tilanne ei ole akuutti.

Ex käyttäytyy todella sekopäisesti, kyttää minun tekemisiä, häiriköi, eilen ja tänään on ajellut talon ohi autollaan kyttäämässä onko minulla mies vieraita. Ex on todella mustasukkanen ja vainoharhainen.
Nyt käytös on sitä että luulen hänen käyttävän taas aineita. Hän on entinen narkki, kuivilla on ollut jo kymmenen vuotta.

Alkaa jo pelottaa, ensin ajattelin että uhotkoon ja sekoilkoon, mutta varsinkin jos piri on taas kuvioissa alkaa olla minulla aihetta huoleen. Ex:llä voi olla talon avain, hän on palauttanut avaimet mutta onhan ihan hyvin voinut teetättää lisää avaimia ennen kuin palautti avaimet.

:| :(
 
vieras
Onko sulla mahdollisuutta asua jonkun luona vähän aikaa, tai turvakodissa?

Lähestymiskielto kannattaisi hommata. Ja kerätä todisteita uhkailuista ja kyttäämisistä. (todistaja?)
Oletko netistä katsonut poliisin sivuja? Siellä voisi olla tietoa. Koita pärjätä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko sulla mahdollisuutta asua jonkun luona vähän aikaa, tai turvakodissa?

Lähestymiskielto kannattaisi hommata. Ja kerätä todisteita uhkailuista ja kyttäämisistä. (todistaja?)
Oletko netistä katsonut poliisin sivuja? Siellä voisi olla tietoa. Koita pärjätä!
Netistä olen tietoja katsonut ja poliisin sivuilla vieraillut. Ongelma on etten saa poliisia puhelimen päähän, häkeen en kehtaa soittaa kun ei ole akuutti tilanne.
Lapset on possunuhassa joten mihinkään tuttavan luo en voi mennä.
:/

Lähinnäkai tarkoitus oli vain purkaa tuntoja.
 
pimpula
Alkuperäinen kirjoittaja Ihme hiippari:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko sulla mahdollisuutta asua jonkun luona vähän aikaa, tai turvakodissa?

Lähestymiskielto kannattaisi hommata. Ja kerätä todisteita uhkailuista ja kyttäämisistä. (todistaja?)
Oletko netistä katsonut poliisin sivuja? Siellä voisi olla tietoa. Koita pärjätä!
Netistä olen tietoja katsonut ja poliisin sivuilla vieraillut. Ongelma on etten saa poliisia puhelimen päähän, häkeen en kehtaa soittaa kun ei ole akuutti tilanne.
Lapset on possunuhassa joten mihinkään tuttavan luo en voi mennä.
:/

Lähinnäkai tarkoitus oli vain purkaa tuntoja.

Mä kyl varmaan soittaisin hätikseen,jos se pörräis siinä pihapiiris..Oon kyl muutenki luonteelta aika säikky,et senki takia mulla kynnys soittaa hätikseen on varmaan matalampi ku sulla.

 
§
jos ajelee yleisellä tiellä, ei poliisi voi asialle mitään. miehellä on siihen oikeus, kuin kenellä tahansa kansalaisella.. vaikka sinä asuisitkin juuri tämän kadun varressa.
jos on pienikin epäilys, että ex:llä on avain asuntoon, lukkoseppä on oikea ammattilainen tuossa tilanteessa. jos asut taloyhtiössä, lukkosepän tilaa isännöitsijä.
 
§ jatkaa vielä
minkälaista häiriköinti on? puhelimitse, kirjeitse, käymällä luonasi, välikäsien kautta? mikä on kotikuntasi, voin etsiä oikean nron poliisille, jos haluat jutella ja tehdä häiriköinnistä rikosilmoituksen.
ja turvakotia suosittelen minäkin, jos et uskalla olla kotona lasten kanssa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ihme hiippari:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko sulla mahdollisuutta asua jonkun luona vähän aikaa, tai turvakodissa?

Lähestymiskielto kannattaisi hommata. Ja kerätä todisteita uhkailuista ja kyttäämisistä. (todistaja?)
Oletko netistä katsonut poliisin sivuja? Siellä voisi olla tietoa. Koita pärjätä!
Netistä olen tietoja katsonut ja poliisin sivuilla vieraillut. Ongelma on etten saa poliisia puhelimen päähän, häkeen en kehtaa soittaa kun ei ole akuutti tilanne.
Lapset on possunuhassa joten mihinkään tuttavan luo en voi mennä.
:/

Lähinnäkai tarkoitus oli vain purkaa tuntoja.
Mutta äkkiä se muuttuu muuksi! Tilanteesi on kyllä tukala! Toivotaan pahinta exällesi!
 
Nyt jo vähän rauhallisemmalla mielellä.

Yritän huomenaamuna soittaa poliisille, juuri tulin kotiin infulenssavastaanotolta pojan kanssa.

Ex:llä on aina ollut suuret luulot itsestään ja suuret puheet mutta vähän tekoja. Enemmän pidän ex:ää säälittävänä raukkana josta ei ole mihinkään. Nyt on kuitenkin tilanne se että ex ei nuku, ei syö ja alkaa olla todella sekaisin, ja hänellä on huume tausta joten pieni pelko on olemassa että piri on astunut kuvioihin.
Jos ex on alkanut käyttämään niin silloin minulla on syytä pelätä.

Onneksi ex on peruuttanut lasten tapaamiset joten minun ei tarvitse hänelle lapsia tänä viikonloppuna antaa. Huomenna poliisi ja ens viikolla lastenvalvojaan olen yhteydessä.
Tosin mitenkään en voi sitä asiaa tietää käyttääkö ex aineita vai ei joten en tiedä onko minun pakko hänelle lapset luovuttaa jos hän ne tapaamiseen tahtoo. :/ En todellakaan uskalla sille skitsolle lapsia antaa. |O
 

Yhteistyössä