Hakutulokset

1. I

Antaisitko uuden mahdollisuuden?

Tämä on tavallaan teoreettinen kysymys. Oma vastaukseni on jo selvä. Mutta nyt teidän mielipiteitä haluaisin kuulla. Jos avioliitto on päättynyt miehen törkeään pettämiseen ja vuosia kestäneeseen valehteluun+ arjen "pienet" ongelmat liittyen rahan tuhlaukseen, sovinismiin, henkiseen...
  2. I

Hei yh:t

Ne tulevaisuuden kuvat voi muuttua siinä matkan varrella. Ihminen kasvaa ja kehittyy koko ajan, mielipiteet muuttuu ja myöskin toiveet ja unelmat. No me oltiin nuoria, liiankin nuoria kun perhe perustettiin, mies tosin taisi olla nuori vain mieleltään. Jossain vaiheessa lasten syntymän...
  3. I

Hei yh:t

No niin.....ehkä minunkin erossani oli kysymys eriävästä mielipiteestä :kieh: Mutta kolme vuotta oltiin yhdessä ennen kuin lapsia tuli.
  4. I

Lääketieteestä tietävät auttakaa, mitä tämä tarkoittaa?

Veren hapetusarvo laskenut. Keuhko röntgen otettu jossa todettu sydämen olevan kookas ja epäillään potilaan vetäneen jotain henkeen/keuhkoihin josta on seurannut tulehdus.Tulehdusarvo noussut korkeimmillaan 130 ( normi arvo on alle 8 ) Tähän vaivaan on aloitettu lääke tuo zinazef. Röntgen...
  5. I

Kertokaas, kun olin sairaita lapsia hoitamassa kotona...

Jep, eikö olekin hienoa! Minä olin kymmenen päivää neljän possutautisen kans, lääkärin todistuksella. Neljä päivää palkallista. No loput kuusi päivää, jos kela ei maksa sitä erityishoito tukea nuilta päiviltä, niin ne laitetaan sitten vuosiloma päiviksi. Näin kyllä voi työehtosopimuksen mukaan...
  6. I

Mitä kantsis tehdä, kun "varressa" kasvaa sieni...?

No et ainakaan sillä tautisella varrellas :laugh: Oikeesti jos siinä varressa on jotain vikaa niin mee näytä sitä lekurille, se voi hoidella sen varren tai ongelman.
  7. I

Erotako vai ei?? Auttaaa eronneet!

En muista antaneeni tuota lupausta....vihkikaavassa oli se toinenkin vaihtoehto en vain muista miten se meni. Ja minun tapauksessani, mies oli se joka unohti papin edessä tehdyt lupaukset. Ero oli sitten se helpoin asia koko kuviossa. Ap:lle. Minä olen neljän lapsen eronnut äiti. Elämä...
  8. I

Synnytys ja karvat

No koska en tuommoista koetta aijo suorittaa voin vain arvata että kumpikin haisee yhtä pahalle. Vai oletko itse testannut? Kuten tuossa totesin niin luulen karvallisten pesevän värkkiään yhtä usein kuin karvattomienkin. Ihminen joka luulee karvallisien olevan epäsiistejä tai laiskoja...
  9. I

Synnytys ja karvat

Sorry, vaikka sulle olis normia olla peseytymättä viikkoon niin minusta ei siihen ole. Villi veikkaus: Karvalliset pesevät alapäänsä ihan yhtä usein kuin karvattomatkin. Saa loppua minun puolestani tämä hyödytön vänkääminen, tässäkin ketjussa näkee ettei voi kauhalla vaatia jos on lusikalla...
  10. I

petetty ja tekee mieli kostaa

Itsekin mietin kostamista kun paljastui ex:n tekoset. Mutta kaikki toitottaa ettei kostaminen auta joten jätin tekemättä. Joku viisashan voisi tietysti kertoa miksi se kostaminen ei auta? minulle olisi varmaan tullut siinä vihassa ja katkeruudessa kostamisesta hyvä olo. Ehkä olen kostoni...
  11. I

Synnytys ja karvat

Sinä voit tehdä niinkuin itse haluat. Minä ajan alaosaston karvattomaksi koska tykkään omasta värkistäni enemmän karvattomana. Mutta kun ne karvat on luonnollisia. Niitä kasvaa jokaisella. en voi ymmärtää miten joku on niin *sensuroitu* että pitää karvoja epähygieenisina tai ihmisiä joka ei aja...
  12. I

Synnytys ja karvat

Miten karvat tekee kenestäkään epäsiistin? Tuolla verrattiin hiusten pesemättömyyttä siihen ettei karvoja ajella? Miksi kenenkään pitäisi hävetä synnytyksessään niinkin luonnollista asiaa kuin häpykarvoitusta? :headwall: Ei voi kuin ihmetellä kuinka typerillä asioilla ihmiset päätään...
  13. I

kuunteleeko kukaan muu enää the doorsia ? :D

:wave: Lisään vielä että myös Jimi Hendrix ja Bob Marley soipi usein tässä huushollissa. Harva taitaa näitäkään enää kuunnella.
  14. I

Lapsi riisuu itsensä yöllä alasti.

Näin + minä jouduin laittamaan siihen päälle vielä hihattoman melko tiukan aluspaidan, niin ei tyttö saanut venkoiltua sitä yöpukua pois.
  15. I

Jokos olette suunnitelleen itsenäisyyspäivän menyyn?

Ei tarvitse paljon itsenäisyyspäivää juhlistaa minulla on silloin pätkä+yö |O Mukava olisi tietysti laittaa jotain mutta lapset on hoidossa 6.40-12.30 ja sitten pitää vielä töihin yöksi raahautua.
  16. I

Kuinka pian eron jälkeen olit toipunut ja valmis uuteen suhteeseen?

Erottiin heinäkuussa, tosin avioliitto oli ohi jo helmikuussa 2008. En vain aijemmin uskaltanut lähteä. Mitään tunteita ei ole ex:ää kohtaan, ei hyviä eikä huonoja, eroaminen ei tuntunut edes pahalle vaan tosi hyvälle, yhtään kyyneltä ei ole tarvinnut vuodattaa. Nyt olisi yksi mies vähän...
  17. I

Milloin laitatte kynttelikköjä ym. jouluvaloja?

Mullakin tekis jo mieli laitella.... Tosin lapsille sanoin ettei vielä mitään laiteta. Mitään ulkovalo sarjaa en ole laittanut, enkä kai laita kun ei tuohon pihalle oikein saa, mutta lyhdyissä palaa jo kynttilät ja vielä pitäis kaksi lyhtyä tuohon ostaa.
  18. I

Milloin laitatte kynttelikköjä ym. jouluvaloja?

Käytiin muksujen kanssa tänä aamuna ostamassa uusia jouluvaloja. lapset tietysti tahtois että ne laitetaan heti. Onko nyt turhan aikaista jouluvaloihin? Miten te muut laitatte? En millään kykene muistamaan mihin aikaan viime vuonna valot laitoin :xmas:
  19. I

Näin viikonloppuna päikyn tädin ja yhden lapsen isän baarissa!!

:laugh: Mitä sen päikyn tädin tekemiset omalla vapaa-ajalla pomolle kuuluu? Ei helvetti :headwall: :headwall: Tämä ketju on lähes yhtä hulvaton kuin oli joskus se Kuulin lapseni opettajan olleen kinkybileissä tai jotain sinnepäin.. Muistaako joku vielä sen ketjun? :laugh: :laugh: :o
  20. I

Tein jotain todella paheksuttua ja lapsi selvisi siitä hengissä..

Vähän vittuilua se kai onkin... Mutta asiaan. Minä uskon että vaikka vanhemmat eroaa, niin kunhan molemmat hoitaa hommansa hyvin niin isänä kuin äitinäkin antaen rakkautta, turvallisuutta ja hoivaa lapsille on ne traumat aika hyvin minimoitu. Koskaan ei voi tietää mitä lapsista isona tulee...

Yhteistyössä