+ se vaikuttaa alapään ilmanvaihtoon yms. Sillä karvotuksella on oikeasti merkitystä, mikä tässä karvattomuus on kaunista -vimmassa tuppaa monelta unohtumaan. =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:häpykarvoituksen tarkoituksena on estää bakteereja pääsemästä limakalvoille
Täysin samat ajatukset miullakin! Karvoja saisi olla nyppimässä ja sheivaamassa vähän joka paikasta ja ei todellakaan raskaana taivu oikein mihinkään suuntaan. Osaan kyllä ajella käsikopelolla vanhasta tottumuksesta muttei kyse ole siitä vaan siitä ettei enää taivu jättimahan kanssa. Alkaa supistelemaan pienetkin kumartumiset ja kurkottelut. Pyyhkiminenkin tosi hankalaa veskikäyntien jälkeen. Selkä tosi jumissa tän lastin ansiosta ettei paljoa kurkotella.Alkuperäinen kirjoittaja voihan karvat:Mä oon karvainen ku eläin ja alan totaalisesti olla niin täynnä tätä karvojen vahaamista, nyppimistä ja sheivaamista. Ei todellakaan jaksa aina olla huoliteltu, varsinkaan raskauden loppuvaiheessa, ku itse vahaaminen on aikamoisen kova homma, ei edes silmät nää joka paikkaan, eikä taivu, selkä kipeenä ym. Kyllä teidän normaalikarvaisten on helppo valittaa, ku ette tiedä mitään millaista on olla oikeesti karvainen!!
Alalla työskentelevänä, on ihan pakko huomauttaa, että se on ihan sama, onko ajeltu ja miten. On ihan oma asia, haluaako pitää karvansa, siistiö sivuilta vai ajella kaiken pois.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Oletko varma etteivät välitä? Varmasti hekin mielellään työskentelevät siistien ihmisten kanssa, vai onko sinulle kaupan kassalla sama haiseeko asiakas hieltä vai ei (huom. esimerkiksi!)?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sama ongelma mullakin. Mut eipä ole paljon päätä vaivannut, kerkeen elämässäni alapäätäni vielä siistiä myöhemminkin. Eivät varmaan kätilöt tai lääkärit paljoo välitä naisen karvoista synnytyksessä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en raskaana ollessani edes yltänyt/nähnyt ajella karvoja.
Heh, paljonhan siellä alushousuissa on ilmanvaihtoa. Kyllä ne karvat ovat epähygieniset, lue vaikka aiheesta artikkeleja .Alkuperäinen kirjoittaja naturelli-elli:+ se vaikuttaa alapään ilmanvaihtoon yms. Sillä karvotuksella on oikeasti merkitystä, mikä tässä karvattomuus on kaunista -vimmassa tuppaa monelta unohtumaan. =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:häpykarvoituksen tarkoituksena on estää bakteereja pääsemästä limakalvoille
Tuo haju varmasti hieman häiritsisi, mutta mulle olis ihan sama, onko asiakkaalla hanskat kädessä vai räpylä paljaana, kun ojentaa rahaa tai korttiiaan.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Oletko varma etteivät välitä? Varmasti hekin mielellään työskentelevät siistien ihmisten kanssa, vai onko sinulle kaupan kassalla sama haiseeko asiakas hieltä vai ei (huom. esimerkiksi!)?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sama ongelma mullakin. Mut eipä ole paljon päätä vaivannut, kerkeen elämässäni alapäätäni vielä siistiä myöhemminkin. Eivät varmaan kätilöt tai lääkärit paljoo välitä naisen karvoista synnytyksessä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en raskaana ollessani edes yltänyt/nähnyt ajella karvoja.
Ja puhut kaikkien koko ammattikunnan puolesta?Alkuperäinen kirjoittaja näkökanta:Alalla työskentelevänä, on ihan pakko huomauttaa, että se on ihan sama, onko ajeltu ja miten. On ihan oma asia, haluaako pitää karvansa, siistiö sivuilta vai ajella kaiken pois.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Oletko varma etteivät välitä? Varmasti hekin mielellään työskentelevät siistien ihmisten kanssa, vai onko sinulle kaupan kassalla sama haiseeko asiakas hieltä vai ei (huom. esimerkiksi!)?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sama ongelma mullakin. Mut eipä ole paljon päätä vaivannut, kerkeen elämässäni alapäätäni vielä siistiä myöhemminkin. Eivät varmaan kätilöt tai lääkärit paljoo välitä naisen karvoista synnytyksessä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en raskaana ollessani edes yltänyt/nähnyt ajella karvoja.
Sattuu olemaan valitettavasti. Ne ei tosiaan rajoitu alapäähän vaan olen karvainen vähän joka puolelta. Sääri- ja käsikarvat on myös tosi paksut. Puhumattakaan naamassa kasvavista pulisongeista.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onpa teillä melkoiset karvat alapäässä kun pitää olla koko ajan nyppimässä ja sheivaamassa ja siistimässä. Mulla kasvaa vaan vähän karvaa tossa kummulla, ei sen alempana. Ikinä ei ole tarvinnut ajella. Enkä kyllä jaksaisikaan, antaa karvojen kasvaa rauhassa.
Sitäpaitsi kuka niitä edes näkee, kun tosiaan ne kätilöt ja oma mies. Ja jos kätilöt ei asiasta valita, miksi muut tekevät siitä näin kauhean haloon?
No sittenhän me voimme kaikki kävellä tuolla ulkona alasti, koska se on "luonnollista". Kyllä nämä luonnolliset ihmiset tiedetään, epähygienisia ja ennenkaikkea laiskoja pitämään itsestään huolta.Alkuperäinen kirjoittaja Ihme hiippari:Miten karvat tekee kenestäkään epäsiistin?
Tuolla verrattiin hiusten pesemättömyyttä siihen ettei karvoja ajella? Miksi kenenkään pitäisi hävetä synnytyksessään niinkin luonnollista asiaa kuin häpykarvoitusta? :headwall:
Ei voi kuin ihmetellä kuinka typerillä asioilla ihmiset päätään vaivaa, kuten tämän ketjun ( joka suoraan sanottuna on todellinen järjen riemu voitto ) aloittaja.
No ei varmaan olekaan, jos vetäset päälle vielä microfibre-muovialkkarit. =) Mut ei kantsi ihmetellä hiivaongelmiakaan.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Heh, paljonhan siellä alushousuissa on ilmanvaihtoa. Kyllä ne karvat ovat epähygieniset, lue vaikka aiheesta artikkeleja .Alkuperäinen kirjoittaja naturelli-elli:+ se vaikuttaa alapään ilmanvaihtoon yms. Sillä karvotuksella on oikeasti merkitystä, mikä tässä karvattomuus on kaunista -vimmassa tuppaa monelta unohtumaan. =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:häpykarvoituksen tarkoituksena on estää bakteereja pääsemästä limakalvoille
Lue enemmän ja kirjoita vähemmän, siinä sinulle yksinkertainen neuvo!Alkuperäinen kirjoittaja uskomatonta:Vai on karvaton alapää hygieeninen ja karvallinen malli epähygieeninen!?! Hoh-hoijaa!
Se on muuten täsmälleen päinvastoin. Karvojen tarkoitus on estää epäpuhtauksien yms. pääsy intiimialueelle. Aivan kuten esim. ripsien tarkoitus on estää roskien ja epäpuhtauksien pääsy silmään.
On taas ongelmat joillakin ihmisillä...toisten alapääkarvoitus synnytyksessä!
Tämä eri kulttuureihin liittyvä karvoituksen ajelu alkoi kiinnostaa keskustelun myötä, näyttäisi kyllä siltä ettei aiheesta ole tehty minkäänlaista tutkimusta tai ainakaan netistä ei löydy siitä viitteitä. Yllättävää sinänsä, voisi kuvitella että tätäkin aihetta olisi joku taho keksinyt tutkiaAlkuperäinen kirjoittaja S:Ei ole totta muuten. Kiina käsittää ison osan maailman ihmisistä ja siellä se on normaalia hygieniaa. Tiedän koska olen asunut ja tunnen paljon kiinalaisia naisia.Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Suurin osa maailman naisista on karvoituksensa suhteen täysin naturelleja. Tuleeko järkytyksenä? :xmas:
Rehota sitten rauhassa, miehesi on varmasti todella tyytyväinen. Laitappa ensin linkki missä kerrotaan että ajelematon on hygieenisempi kuin siistitty?Alkuperäinen kirjoittaja naturelli-elli:No ei varmaan olekaan, jos vetäset päälle vielä microfibre-muovialkkarit. =) Mut ei kantsi ihmetellä hiivaongelmiakaan.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Heh, paljonhan siellä alushousuissa on ilmanvaihtoa. Kyllä ne karvat ovat epähygieniset, lue vaikka aiheesta artikkeleja .Alkuperäinen kirjoittaja naturelli-elli:+ se vaikuttaa alapään ilmanvaihtoon yms. Sillä karvotuksella on oikeasti merkitystä, mikä tässä karvattomuus on kaunista -vimmassa tuppaa monelta unohtumaan. =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:häpykarvoituksen tarkoituksena on estää bakteereja pääsemästä limakalvoille
Ja kuule kyllä oon lukenu. Mikään, EI MIKÄÄN puolusta karvojen ajelua.
Kiitos neuvostasi! Olen aivan varmasti elämäni aikana lukenut aika paljon enemmän kuin sinä! Tietäist vain kenelle kommenttisi osoitit... Ehkäpä jätän tämän tasoisen ketjun omaan arvoonsa.Alkuperäinen kirjoittaja Vierailija:Lue enemmän ja kirjoita vähemmän, siinä sinulle yksinkertainen neuvo!Alkuperäinen kirjoittaja uskomatonta:Vai on karvaton alapää hygieeninen ja karvallinen malli epähygieeninen!?! Hoh-hoijaa!
Se on muuten täsmälleen päinvastoin. Karvojen tarkoitus on estää epäpuhtauksien yms. pääsy intiimialueelle. Aivan kuten esim. ripsien tarkoitus on estää roskien ja epäpuhtauksien pääsy silmään.
On taas ongelmat joillakin ihmisillä...toisten alapääkarvoitus synnytyksessä!
Niinpä, olisi kiva tietää missä kaikissa kulttuureissa alakarvoja on ajeltu iät ajat. Länsimaissahan koko karvojen ajelukulttuuri on tosi nuorta. Vasta n. 80-luvulla alkanut villitys.Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Tämä eri kulttuureihin liittyvä karvoituksen ajelu alkoi kiinnostaa keskustelun myötä, näyttäisi kyllä siltä ettei aiheesta ole tehty minkäänlaista tutkimusta tai ainakaan netistä ei löydy siitä viitteitä. Yllättävää sinänsä, voisi kuvitella että tätäkin aihetta olisi joku taho keksinyt tutkiaAlkuperäinen kirjoittaja S:Ei ole totta muuten. Kiina käsittää ison osan maailman ihmisistä ja siellä se on normaalia hygieniaa. Tiedän koska olen asunut ja tunnen paljon kiinalaisia naisia.Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Suurin osa maailman naisista on karvoituksensa suhteen täysin naturelleja. Tuleeko järkytyksenä? :xmas:
No eikä varmasti auta mielellään. Saa sen seksin tapettua helpommallakin. Ammattilaisella olen käynyt, mutta riittävän tiuhaan en pääse.Alkuperäinen kirjoittaja Lis:Mene ajoissa ammattilaiselle, tulos kestää kuukauden päivät. Tai paras vinkki, pyydä miehesi apuun, auttaa varmasti mielellään .Alkuperäinen kirjoittaja rv31:Mitä ehdottaisit? Veetvoide aiheuttaa allergisen reaktion, vahaliuskoja en yllä repimään.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Ei tarvitse teräaseille huitoa, etkö tiedä muista keinoista?Alkuperäinen kirjoittaja rv31:No mutta eihän tuonne edes näe! Hyvä kun yltää pyyhkimäänkään, niin varmana en ala millään teräaseilla huitomaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Vie:No sittenhän me voimme kaikki kävellä tuolla ulkona alasti, koska se on "luonnollista". Kyllä nämä luonnolliset ihmiset tiedetään, epähygienisia ja ennenkaikkea laiskoja pitämään itsestään huolta.Alkuperäinen kirjoittaja Ihme hiippari:Miten karvat tekee kenestäkään epäsiistin?
Tuolla verrattiin hiusten pesemättömyyttä siihen ettei karvoja ajella? Miksi kenenkään pitäisi hävetä synnytyksessään niinkin luonnollista asiaa kuin häpykarvoitusta? :headwall:
Ei voi kuin ihmetellä kuinka typerillä asioilla ihmiset päätään vaivaa, kuten tämän ketjun ( joka suoraan sanottuna on todellinen järjen riemu voitto ) aloittaja.
Miksei hän halua auttaa? Minun mieheni auttaa tässä puuhassa oikein mielellään.Alkuperäinen kirjoittaja rv31:No eikä varmasti auta mielellään. Saa sen seksin tapettua helpommallakin. Ammattilaisella olen käynyt, mutta riittävän tiuhaan en pääse.Alkuperäinen kirjoittaja Lis:Mene ajoissa ammattilaiselle, tulos kestää kuukauden päivät. Tai paras vinkki, pyydä miehesi apuun, auttaa varmasti mielellään .Alkuperäinen kirjoittaja rv31:Mitä ehdottaisit? Veetvoide aiheuttaa allergisen reaktion, vahaliuskoja en yllä repimään.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Ei tarvitse teräaseille huitoa, etkö tiedä muista keinoista?Alkuperäinen kirjoittaja rv31:No mutta eihän tuonne edes näe! Hyvä kun yltää pyyhkimäänkään, niin varmana en ala millään teräaseilla huitomaan.
Tee pieni koe: Jätä myös kainalokarvasi ajelematta ja ole viikon ajan ilman suihkua. Tee sama koe ajelluin kainaloin. Kumpikohan haisee enemmän?Alkuperäinen kirjoittaja Ihme hiippari:Alkuperäinen kirjoittaja Vie:No sittenhän me voimme kaikki kävellä tuolla ulkona alasti, koska se on "luonnollista". Kyllä nämä luonnolliset ihmiset tiedetään, epähygienisia ja ennenkaikkea laiskoja pitämään itsestään huolta.Alkuperäinen kirjoittaja Ihme hiippari:Miten karvat tekee kenestäkään epäsiistin?
Sinä voit tehdä niinkuin itse haluat.
Minä ajan alaosaston karvattomaksi koska tykkään omasta värkistäni enemmän karvattomana. Mutta kun ne karvat on luonnollisia. Niitä kasvaa jokaisella. en voi ymmärtää miten joku on niin *sensuroitu* että pitää karvoja epähygieenisina tai ihmisiä joka ei aja karvojaan epäsiistinä. Miten hitossa ne karvat puhtauteen liittyy? :headwall: