Näin viikonloppuna päikyn tädin ja yhden lapsen isän baarissa!!

• Viestiketjun aloittaja yököttävää!!
  • Ensimmäinen viesti
Nolaat ittes
Älä herran jestas mee itteäs nolaamaan. Pomolle ei kuulu eikä myöskään voi puuttua siihen mitä työntekiijät vapaa-ajallaan puuhaa. Ja jos sulla ei ole tuon vankempaa todistusaineistoa niin sulle siinä selän takana nauretaan. Varmaan mukava sen jälkeen viedä lasta hoitoon.

hohororo
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitäs hei tykkäisitte, jos teidän lapsia hoitaisi päivät pitkät joku horo, joka levittää ihan kenelle tahansa?
Toisten yksityiselämä ei kuulu minulle. Vaikka pipoani kiristäisi, en voi määräillä muiden elämää. Jos joku ymmärtää antaa - on se mielestäni vain hyvä asia.

:LOL:

Mitä sen päikyn tädin tekemiset omalla vapaa-ajalla pomolle kuuluu?
Ei helvetti :headwall: :headwall:

Tämä ketju on lähes yhtä hulvaton kuin oli joskus se Kuulin lapseni opettajan olleen kinkybileissä tai jotain sinnepäin.. Muistaako joku vielä sen ketjun? :LOL: :LOL: :eek:

So?
Päikyn täti on nainen. Yhden lapsen isä on mies. Tikanpojat, luonto, juu nou.

Mun lasteni saaman hoidon laatuun ei vaikuta mitenkään se, kenen kanssa pk:n täti tai setä vapaa-aikanaan metsästää vällykäärmettä.

Öhh... tuotatuota. Jos minulle jonkun lapsen äiti tulisi kertomaan jonkun työntekijän vapaa-ajan viettotavoista, niin katsoisin, ettei asia kuulu minulle. Toki pk:n työntekijä on tuossa mainitussa tilanteessa osoittanut huonoa harkintaa, mutta hänen työnsä hoitamiseen se ei vaikuta millään tavalla. Myös tämä varattu isä osoitti huonoa harkintaa. Vähän noloahan se on.

linnea
Tää on ihan huippuketju :D

Voisko joku keksiä huomenna samanlaiset lääkäristä/sairaanhoitajasta/opettajasta

No mä kerroin, mun mies on lääkäri, vastaanotoltaan mut bongasi.
Ja vielä jatkaa virassaan, vaikka potilastaan alkoikin paneskella.

Lissu
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
Porvoossa?
Mä oon kans nähnyt mun pomon melkoisen intiimeissä tunnelmissa yhden työntekijän kanssa ja kumpikin on naimisissa. Lähtivät vielä samaan taksiinkin baarista, ihan siellä avoimesti pusuttelivat. Ois pitänyt ottaa valokuva :D

huoh
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Kerrotko sä ap sitten tämän kyseisen isänkin työnantajalle näkemästäsi? :xmas:
Muakin kiinnostaa!!!
En kerro, koska en tiedä missä tää iskä on töissä. Tädin työpaikan tiedän ja olen melkoisen varma ettei tädin työnantaja tule pitämään noin roisista käytöksestä ja päiväkodin maineen pilaamisesta.
Onhan se harmi kun päiväkodissa työskentelevät eivät ole siveyden sipuleita.

harmaa
Meillä töissä (päivittäistavarakaupassa) oli joskus kahdella työntekijällä sutinaa, ja toinen heistä oli naimisissa. Asian tultua julki se sinkku joutui lähtemään, tämä naimisissa oleva osapuoli sensijaan työskentelee meillä edelleen.
Menee aikalailla vierestä mutta kyllä varattujen kanssa pelaamisesta voi tulla fudut.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Meillä töissä (päivittäistavarakaupassa) oli joskus kahdella työntekijällä sutinaa, ja toinen heistä oli naimisissa. Asian tultua julki se sinkku joutui lähtemään, tämä naimisissa oleva osapuoli sensijaan työskentelee meillä edelleen.
Menee aikalailla vierestä mutta kyllä varattujen kanssa pelaamisesta voi tulla fudut.
Eri asia kun samassa työpaikassa molemmat. Tätä ei hyväksytä joka paikassa vaikka ihmiset olisivat sinkkuja

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Mun mielestä sen varatun pitäisi saada fudut jos joku sen takia potkitaan pellolle.

juu tähän en kyllä usko mutta jos asia on näin niin voin vain sanoa jotta ei kuulu sinulle eikä myöskään kyseisen henkilön työpaikkalle, se mitä teet vapaa aikanasi jonkun kanssa ei työpaikalle kuulu ja toiseksi ovat voineet tutustua jotakin muuta kautta.

Afrikannorsu
Aivan hulvaton ketju! nyt on siis löytynyt moraalipoliisinylipapitar eli ap! Jeesus mitä kyyläämistä! tulipa samalla mieleen että olen muuten itsekkin istuskellut baaritiskillä tarhanhoitajan (miespuolinen) kanssa! kääk. Ja tuollaset vapaa-ajan asiat ei kuulu oikeesti työpaikalle pätkääkään. Ja mites muuten niitä suhteita alotellaan? yleensä jonkun kanssa kenet olet ylipäätään tavannu, nuo nyt on tavannu noin. Vähän ikäväähän toi on mutta ainoat ketkä tohon kuuluu on ne mies ja nainen puolissoineen. Eihän ap voi muuen edes tietää sitä että jospa vaikka kumpikin on tahoillaan jo eronnut?

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:
Nostellaas B)

Mahtoikohan ap kertoa asiasta pk:n johtajalle ja jos, niin mitä johtaja sanoi?

Ja edelleen kiinnostaisi tietää, mitä se hoitaja ja isä oikein tekivät?
Varmaan panivat baaritiskillä :LOL: :LOL:
Kiinnostaa siksikin, kun olin itsekin viikonloppuna baarissa, ja - hui sentään - juttelin aika pitkäänkin miespuolisen ystäväni kanssa siellä. Että mitkäköhän johtopäätöksiä siitäkin on joku vetänyt :LOL: :LOL: :LOL:

Yhteistyössä