Tamifluta EI suositella alle 12- vuotiaille! Yle uutisoi jo 10.8 asiasta.Alkuperäinen kirjoittaja Nelliina:Ja auttaako se jos menee yli kahden vrk:n, auttaako ylipäätään ollenkaan?
Lääkärin päätöksen voi aina kyseenalaistaa, mun mielestä.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Aiotko sä kyseenalaistaa lääkärin päätöksen palstaan vedoten?
Juuri näin! Päteviä lääkäreitä on harvassa....Alkuperäinen kirjoittaja Mie:Lääkärin päätöksen voi aina kyseenalaistaa, mun mielestä.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Aiotko sä kyseenalaistaa lääkärin päätöksen palstaan vedoten?
paitsi täällä palstallaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Juuri näin! Päteviä lääkäreitä on harvassa....Alkuperäinen kirjoittaja Mie:Lääkärin päätöksen voi aina kyseenalaistaa, mun mielestä.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Aiotko sä kyseenalaistaa lääkärin päätöksen palstaan vedoten?
Tämä on tainnut muuttua, kun perusterve lapsi kuoli sikainfluenssaan. Me olemme tänään menossa hakemaan reseptiä. Meillä sairastaa 7 v, jolla taipumus kuumekouristuksiin ja yksi pitkä tajuttomuuskohtaus takana.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tamifluta EI suositella alle 12- vuotiaille! Yle uutisoi jo 10.8 asiasta.Alkuperäinen kirjoittaja Nelliina:Ja auttaako se jos menee yli kahden vrk:n, auttaako ylipäätään ollenkaan?
Kannattaa ottaa D3 vitamiinia reilusti oireiden ilmaannuttua.Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:Tämä on tainnut muuttua, kun perusterve lapsi kuoli sikainfluenssaan. Me olemme tänään menossa hakemaan reseptiä. Meillä sairastaa 7 v, jolla taipumus kuumekouristuksiin ja yksi pitkä tajuttomuuskohtaus takana.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tamifluta EI suositella alle 12- vuotiaille! Yle uutisoi jo 10.8 asiasta.Alkuperäinen kirjoittaja Nelliina:Ja auttaako se jos menee yli kahden vrk:n, auttaako ylipäätään ollenkaan?
Ja tämä ohje perustuu mihin? Heikkilän ohjeet eivät riitä minulle perusteeksi!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kannattaa ottaa D3 vitamiinia reilusti oireiden ilmaannuttua.Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:Tämä on tainnut muuttua, kun perusterve lapsi kuoli sikainfluenssaan. Me olemme tänään menossa hakemaan reseptiä. Meillä sairastaa 7 v, jolla taipumus kuumekouristuksiin ja yksi pitkä tajuttomuuskohtaus takana.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tamifluta EI suositella alle 12- vuotiaille! Yle uutisoi jo 10.8 asiasta.Alkuperäinen kirjoittaja Nelliina:Ja auttaako se jos menee yli kahden vrk:n, auttaako ylipäätään ollenkaan?