Hakutulokset

1. Virvaliekki

Kuinka usein tapaatte appivanhempia? Tai siis lapsenne isän vanhempia?

Menee meillä ihan hyvin yhteen. Asutaan siis todella lähekkäin, ja siitä on omat etunsa. On myös sitten omat haittansa. Kivoja ja kilttejä ihmisiä ovat, mutta silti ottavat kupoliin joskus. :) Sinänsä turhanaikaista valittamista, mutta itsekseni jupisen jottei heille suoraan tarvitsisi...
  2. Virvaliekki

Tyttö menee syksyllä vitoselle ja on hyvin pienikokoinen.

En olisi huolissani. Olen itse lyhyt ja viihdyn erinomaisesti.
  3. Virvaliekki

Kuinka usein tapaatte appivanhempia? Tai siis lapsenne isän vanhempia?

Joka päivä. Jo-ka päi-vä. Joka ikinen päivä, monta kertaa päivässä. Kaikella rakkaudella, välipäivät tekisivät joskus hyvää. :)
  4. Virvaliekki

Muita jotka haluaisivat toisen lapsen, mutta lapsiluku jää yhteen?

Olen vähän väärässä ketjussa, kun minulla on kaksi lasta. Mutta joudun miettimään kestänkö sitä, etten ehkä saa kolmatta. On ihan mahdollista, ettei se koskaan onnistu. Mutta esikoisen yritysaikana ja keskenmenojen tullessa vannotin itseäni, että haluan olla onnellinen ihan jos sen yhdenkin...
  5. Virvaliekki

Sofialle toinen nimi

Sofia Ilo Emilia
  6. Virvaliekki

Mielipideasia, mutta mikä on sopiva ikäero lapsille?

Mun lapset on 2,5 ja 1,5v vanhat. Ja hyvin on mennyt, rankkaa on ollut ja en kadu. Kolmannen teen pidemmällä välillä, jos kolmannen vielä saan siis.
  7. Virvaliekki

Pitää varmaan soittaa neuvolaan.. :/

Mun mielestä ei hätää, jos muuten on normaali. Ei lapsi soppakulhon äärellä nälkään kuole.
  8. Virvaliekki

Sokeriarvojen kotiseuranta, mistä lasketaan tunti?

Raskausdiabeteksessa mitataan ennen ruokaa ja tunti ruokailusta. Ei mielellään hirveästi yli tuntia. Mutta kutakuinkin. Erilainen juttu kuin ykköstyyppi, mulla on ollut kahdesti ja miehellä taas ykkönen.
  9. Virvaliekki

Sokeriarvojen kotiseuranta, mistä lasketaan tunti?

Siitä kun lopetti. Ja kutakuinkin tunti.
  10. Virvaliekki

Pitää varmaan soittaa neuvolaan.. :/

Mulla myös pieniruokainen tyttö ja paljon syövä poika. Mainitsemasi määrät kuulostavat tutuille.
  11. Virvaliekki

Hel Looks- Mikä helsinkiläisiä vaivaa.. ?! :D :D

Mun ystävistä muutama on tuolla, osa useampaankin kertaan. Minusta on kiva kun pukeutuvat erilaisemmin. Itsekin olin ennen erikoisempi, mutta nykyään varsin peruspirkko. Käytännön syyt ovat vähentäneet peilin edessä pohdiskelua.
  12. Virvaliekki

Ylipainoiset, onko ollut ongelmia raskautumisessa?

Oli hankaluuksia. Bmi oli esikoista yrittäessä 28. Vuoden yrittämisen jälkeen tulin raskaaksi, mutta se meni kesken. Sen jälkimainingeissa lääkärissä ilmeni PCO, joka saattaa olla tekijänä selittämään pulleuttani tai sitten pulleuteni selittää sitä. :) Tuosta puolen vuoden päästä tulin uudestaan...
  13. Virvaliekki

Kuinka paljon sanojasi olet joutunut syömään vuosien varrella?

Ja sitten ajattelin myös, etten minä halua huutaa lapsille. Mutta onhan se ääni kohonnut.
  14. Virvaliekki

Kuinka paljon sanojasi olet joutunut syömään vuosien varrella?

Minä mietin ennen lapsia, että MINÄ en ole sellainen itsensä unohtanut hiekkalaatikkoäiti. Semmoinen, joka juttelee lasten vatsavaivoista puklut omilla rinnuksillaan tukka takussa. Mutta kappas vain, kyllä löysin itseni tekemästä juuri tuota. Kun allergiset muksut on valvottaneet ja...
  15. Virvaliekki

Mikä ärsyttää?

Sukulaiset. Jotka ovat ihania, mutta välillä niiiiiiin usein kylässä. Ja heistä erään kommentit: "eikö se äiti päästä lasta nukkumaan ollenkaan.." (kun 1,5v sanoi pöydässä että väsyttää, jota sanoo usein vain koska on keksinyt sen sanan) "Olet tehnyt hiekkakakun, ei se äiti ehdi sitä nyt yhtään...
  16. Virvaliekki

Millainen oli ensimmäinen äitienpäiväsi?

Enpä oikeastaan muista. Esikoinen oli seitsemisen kuukautta ja odotin jo toista. Taisin saada kukkia. Ja aamukahvit. Ehkä nukkua pidempään? En ole varma.
  17. Virvaliekki

Ei-imetetty lapsi terveempi kuin imetetyt

No jaa, minusta tämä on ihan mielenkiintoista. Tosiaan esikoiseni on sairastanut vaikka mitä (nyt 2,5v): korvatulehduksia, vatsatauteja, kuumeita, lisäksi hänellä on infektioastma ja allergioita. Häntä imetin osittaisesti noin 2,5kk. Kuopus taas ei ole vielä koskaan ollut kuumeessa. Ei...
  18. Virvaliekki

Munkinpaistorasvan kaataminen luontoon..?

Ei me kuunaan saada käytettyä sitä kokonaan mihinkään leipomiseen.. vai miten pitkään se säilyy? Minustakin kuulostaa pahemmalta laittaa se muovipulloon ja kaatikselle. Mutta en minä niitä rottiakaan halua. :/
  19. Virvaliekki

Emätin on kuin romahtanut tunneli synnytyksen jälkeen

Ei kuulosta tutulta, ja kuulostaa elämää hankaloittavalta. Ehkä sun kannattais käydä kohta lääkärillä uudestaan.
  20. Virvaliekki

Munkinpaistorasvan kaataminen luontoon..?

Niitäkö se tuo? No en sitten kaada. Siis tää ei ole mikään pysyvä tapa, me paistetaan ääääärimmäisen harvoin mitään rasvassa. Mutta nyt tehtiin munkit. Säästäisin tuota rasvaa vielä, mutta kun tiedän ettei sitä käytetä kuitenkaan. Tuoko todellakin yhden kerran puskille rasvan kaatamienn (ja...

Yhteistyössä