Emätin on kuin romahtanut tunneli synnytyksen jälkeen

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Onko muilla vastaavaa? Seksi ei onnistu, penistä ei saa sinne mitenkään, sattuu ihan törkeästi. Liukasteita käytetään ja on kokeiltu useampaa merkkiä. Omastakin takaa olisin liukas. Synnytyksestä on jo 10kk.
Tällaista ei ollut ensimmäisen synnytyksen jälkeen eikä imetyksen aikana.

Lääkärinpöydältä tipuin kun tutkimus sattui niin paljon. Sanoi vaan että imetys tekee limakalvot herkiksi.

En revennyt, mutta tuntuu että jotain oleellista on muuttunut. Penis meni aiemmin ihan hyvin "kuin suoraan" sisään, mutta nyt tuntuu tökkäävän aina seinämään eikä mene lainkaan oikeaan suuntaan :(

poiuy
Jonkin verran on vastaavaa. Eli tunnen kyllä, että alapää ei ole läheskään niinkuin entinen. Seinämät on romahtanut, kohdunnapukka hyvin alhaalla, ja siis emätin hyvin lyhyt. Aiheuttaa tietyissä asennoissa kipua seksin aikana, ja eteenkin jälkeenpäin, mutta ei siis itse seksiä estä.
Lisäksi tuo romahdus on tehnyt sellaisen palloilmiön, sisältä siis laajenee aivan ontoksi koko värkki, ja se todellakin haittaa seksissä.. varmaan tunne on sama miehellä, kun muovipussiin panisi.

Lääkäri ei todennut pahaa laskeumaa minulla, laskeumaa ilmeisesti on, mutta ei vakavaa.
oisko sinun tapauksessa laskeuma sitten jo vähän pahempi?. Ainakin minulla tulee se "pohja" vastaan hyvin nopeasti, joten jos tästä yhtään pahempi laskeuma olisi niin seksi voisi olla aika mahdonta ja varmasti kivuliasta.
Mutta kannattaa vilauttaa lääkärille :)

"vieras"
Ei ole laskeumaa.
Yritin tuohon piirtää mitä tarkoitan. Ylempi on se miten penis menisi normaalisti ja alempi miten se nyt tökkää seinämään. Jos en tietäisi paremmin, epäilisin vaan kuivuutta mutta siitä ei tosiaan voi olla kyse nyt :(

"puddighinu"
onnistuuko sulla kakkosella käynti ihan OK? Monilla (kuten minulla) tulee raskauksien/synnytysten seuraamuksena peräsuolen laskeumaa, ja se tekee sitten sen pussin juurikin tuolla lailla emättimen puolelle. Ei se tietty tota kipua selitä. Olisiko sulla sitten ihan kohdunlaskeuma niin paha?

"vieras"
Onnistuu. Tuo "pussi" tulee joko eteen virtsarakon puolelle tai jonnekin sivulle, ei taakse. Lantionpohjanlihaksia olen treenannut eikä tosiaan ole muita ongelmia kuin tuo ettei seksi onnistu. Sisällä ei tunnu mitään erikoista, mieskään ei ole huomannut, sormen tai kaksi siis saa menemään mutta ei enempää. Joka kerta kun yritetään tuntuu kuin neitsyyttä vietäis.

kuulen helikopterin ääniä
[QUOTE="vieras";26186169]Ei ole laskeumaa.
Yritin tuohon piirtää mitä tarkoitan. Ylempi on se miten penis menisi normaalisti ja alempi miten se nyt tökkää seinämään. Jos en tietäisi paremmin, epäilisin vaan kuivuutta mutta siitä ei tosiaan voi olla kyse nyt :(

[/QUOTE]

Fap fap fap....

Mulle mies sanoi synnytyksen jälkeen että ihan kuin emättimessä olisi joku "ylimääräinen patti". Mutta on kadonnut tässä vuosien saatossa, muutenkin paikat on palautuneet alkuperäiskuntoon, paitsi no, ei ulkonäöllisesti leikkelyiden ja repeämisten jälkeen, mutta siis noin muuten.

Kuopus on nyt 2v8kk.

Mutta kyllä jännittää mitä seuraava synnytys taas saa aikaiseksi...

Yhteistyössä