Hakutulokset

1. S

Lapset metelöi pihalla!

Sellasta se on kun asuu alueella missä on muitakin saman lajin edustajia. Metsätorppaa pitäis teidän ruveta kattelemaan vaikka Lapista. Siellä on muuten lääniä ja saa Reeta nukkua hiljaisuudessa :)
  2. S

OPPIIKO 7.5v Kissa uuden nimen?

En lähtisi noin vanhan kissan nimeä enää muuttamaan. Ei kai nimi kissaakaan pahenna :)
  3. S

Jokohan vois vaihtaa pinniksen tavalliseen sänkyyn..Kunhan mietin..

No miksi ei. Onhan lasten sänkyyn yleensä mahdollisuus laittaa korkeampi laita niin ei tarvitse tippumista pelätä.
  4. S

Jos haluaa sektion, miksi siitä joutuu taistelemaan?

Alatiesynnytyksessä on pienemmät riskit ja se on halvempaa.
  5. S

Ajankuluksi (jos haluat kertoa) Montako raskautta/vauvaa

Kaksi raskautta, kaksi vauvaa.
  6. S

Tälläinen sänky 7-vuotiaalle?

En mäkään enää 7-vuotiaalle tollaista ostais. Käyttöikä jäis varmaan aika lyhyeksi.
  7. S

Onko totta että hiusväri ei raskaana ollessa

On mulla ainakin tarttunut ihan normaalisti.
  8. S

Onko 4h+k+halli 157m2 liian iso kahdelle aikuiselle ja vauvalle?

Ei kai se liian iso ole... Jää yksi ylimääräinen huonekin työ- tai vierashuoneeksi tai uuden perheenlisän varalle :) Siivous onkin sitten toinen juttu.. Mun mielestä meille ainakin riittäis 10 neliöö jos sillä perusteella pitäis valita :) Nyt on 85 neliöö, 4h+k minä ja kaksi lasta siinä...
  9. S

Ompelin aikani kuluksi...*kuva*

Ihana :heart: Voi kun mäkin osaisin...
  10. S

Onko kukaan laihtunut pysyvästi!

35 kiloa oon lahduttanut. Ei ollut pysyvää, viisi kiloa on tullut kahdessa vuodessa takaisin :D
  11. S

Avautumis- ja ponnistusvaiheen kesto eri synnytyksissä

Mulla oli molemmat synnytykset ihan samanlaiset kestoiltaan. Avautumisvaihe n. 9 tuntia ja ponnistus 20 min. Mulla ainakin ensimmäinen synnytys tuntui helpommalta, mutta oli vauvakin kiloa pienempi kuin kakkonen.
  12. S

Minulle tarjottiin 7.5 v kissaa. Onko liian vanha uuteen kotiin?

Onneks olkoon! Meille tuli sunnuntaina kaks pikkuista tyttökissaa ja oon ihan rakastunut :heart:
  13. S

Kannattaako muuttaa helsinkiin?

Me muutettiin aikoinaan miehen työn perässä Helsinkiin ja viihdyttiin siellä viisi vuotta. Mä olisin halunnut sinne jäädä mutta muutettiin kuitenkin takaisin kotiseuduille kun lapset syntyivät. Kyllä kannattaa muuttaa :) Asumiskustannukset on tosiaan kovemmat mutta niin myös palkat.
  14. S

Ihmeellisiä kavereita?

Ymmärrän kyllä harmistuksesi. Mä kyllä otan aina kavereiden lapset jos tarvetta on ja teen myös järjestelyjä muiden menojen suhteen että voisin auttaa. Kyllä se kieltämättä sitten harmittaa jos joskus harvoin itse pyytää apua ja koskaan ei sitä saa. Itse olen ottanut yhden ystäväpariskunnan...
  15. S

Facebook,onko teillä ystävina henkilöitä joita ette edes tunne?

Mulla vaan kavereita ja tuttavia. Vieraita tai tutun tuttujen kaimoja en ole hyväksynyt.
  16. S

oletko tyytyväinen reisiisi ja takapuoleesi?

En todellakaan!! :laugh: :laugh:
  17. S

Lapsi tulee, ystävät häviää

Huomasin saman kun esikoinen syntyi :/ On ne kyllä yllättäen jostain ryömineet takaisin nyt kun lapset vähän vanhempia... Mistä lie johtuu. Oon kyllä huomannut ilmiön toisinkin päin. Tuntuu että kun perheeseen tulee vauva niin kiinnostus ystäviä kohtaan vähenee huomattavasti ja välit viilenee.
  18. S

Pöhkö kysymys; miten lapsenne suhtautuvat imuriin? :)

Meidän lapset on samanlaisia :D Molemmat roikkuu siinä tuulettimen päällä ja kiljuvat hiukset hulmuten. Halvat on huvit :)
  19. S

10.01.2008...

Onneksi olkoon tulevalle yksivuotiaalle :) Mun esikoistyttö syntyi 9.1.2005 klo 6:05 (46cm ja 2,7kg) Tuntuu että se olis ollu viime viikolla mutta 4-vuotias pikkuneiti mulla aamulla olikin onnellisena uuden lahjabarbin kanssa kakkua syömässä :heart:

Yhteistyössä