Hakutulokset

1. S

Ero tulossa, onko väärin pyytää miestä auttamaan lastenhoidossa kun olen itse kipeänä?

No tietysti isä haluaakin hoitaa oman lapsensa jos olet sairaana, ihan oikein teit :) Vaikka olette eroamassa niin lapsilla on edelleen kaksi vanhempaa. Varmasti itsekin ottaisit lapset hoitoon vaikka ei olisi sinun "vuorosi" jos miehesi joskus sairastuu.
  2. S

rv35

35+4 ei mitään muutoksia. Lääkäri sanoi että menee varmasti laskettuun aikaan ja ylikin. Tyttö syntyi 36+1...
  3. S

UNIGALLUP: viime yön unisaldosi?

11 tuntia tais mennä, pitäis riittää :)
  4. S

Sanokaa mistä löytyy mulle mies joka ei polta, eikä juo ja on lapsiystävällinen

Mä löysin just tollasen työpaikalta :D
  5. S

Eronneet! Tapaamisjuttuja...

Meiilä on myös päädytty 50-50 ratkaisuun. Lapset ovat siis vuoroviikoin kummankin vanhemman luona. Pitkäaikaista kokemusta ei ole sillä erosimme vasta syyskuussa, mutta tosi hyvin on tähän asti toiminut. Tietysti ymmärrän että se saattaa hämmentää lapsia kun koko ajan ollaan periaatteessa...
  6. S

Mulle tulee kissasiskokset, mitä tarvitaan?

Ihanaa! Nyt mä sit saan taas kissakavereita kun lapsetkin sen verran kasvaneet. Ens viikolla saan pennut kotiin ja nyt hakkaa pää tyhjää... Mitä mun pitää hankkia etukäteen? Kantokopan ja vessan meen tänään ostamaan mutta mitä muuta? Kannattaisko kissalla pitää pantaa jos vaikka karkaa ikkunasta...
  7. S

Mä olen niin huono äiti!!!

Tuttu tunne myös täällä. Pakko myöntää että oli ihanaa kun pääsi takaisin töihin kahden peräkkäisen äitiysloman jälkeen... On helpottanut huomattavasti kun kaikilla osapuolilla on muutakin elämää kuin kotiolot. Nyt on taas kiva (ja ennenkaikkea rauhaisaa!!) olla iltaisin kaikki yhdessä.
  8. S

Gallup alakautta synnyttäneille

Ei tullut. Sain vesiperäruiskeet etukäteen molemmilla kerroilla.

Yhteistyössä