no kun jätti mut :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja mietuska:Saako kysyä miksi siitä tuli ex?Alkuperäinen kirjoittaja juttajulia:toi mun ex
no kun jätti mut :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja mietuska:Saako kysyä miksi siitä tuli ex?Alkuperäinen kirjoittaja juttajulia:toi mun ex
Onhan niitä. Kaikki em. omaavia löytyy varmasti. Jotkut ne vaan ei ala kovin helposti seurustelemaan. Jos odottavat että tapaavat oikeasti niille mielenkiintoisen ihmisenAlkuperäinen kirjoittaja HermotMenee:Lapsiystävällinen kuulostaa ihan koiralta
Mut oikeesti ap.. ei semmosia taida löytyä mistään. Jos nuo piirteet sattuu täsmäämään, ja mies on oikeesti vapaakin, niin jotain suurempaa ongelmaa löytyy tasan tarkkaan. Esim. että mies asuu edelleen äidin luona tai on muuten jotenkin syrjäytynyt tai kärsii jostain luonnehäiriöstä.. Hyviä miehiä ei vain ole vapaana, se on fakta. Sorke.
TottaAlkuperäinen kirjoittaja Männynkäpy:Eli ap:lle: Vikingiltä vaan lippua varaamaan!! :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Täällä mutten luovuta vapaaehtoisesti muille.
Ootkos yrittänyt?Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Mutta ei pettäisi naistaan vaikka helvetti jäätyisi.
olipas lohdullista niille joilla ei vielä kumppania ole.. kyllä niitä hyviä on varmasti vielä vapaana.. niillä on voinu vaikka olla pettävä vaimo tms.. ei aina ihan noin mustavalkoistaAlkuperäinen kirjoittaja HermotMenee:Lapsiystävällinen kuulostaa ihan koiralta
Mut oikeesti ap.. ei semmosia taida löytyä mistään. Jos nuo piirteet sattuu täsmäämään, ja mies on oikeesti vapaakin, niin jotain suurempaa ongelmaa löytyy tasan tarkkaan. Esim. että mies asuu edelleen äidin luona tai on muuten jotenkin syrjäytynyt tai kärsii jostain luonnehäiriöstä.. Hyviä miehiä ei vain ole vapaana, se on fakta. Sorke.
No en tod! Kyseessä mun miehen veliAlkuperäinen kirjoittaja lepsa:Ootkos yrittänyt?Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Mutta ei pettäisi naistaan vaikka helvetti jäätyisi.
Joo, ainaki POIKAlapsiystävällinen :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Ota muslimi.
Lohdullista tai ei. Ei ole kumppania mullakaan, joten tiedän mistä puhun. Hyviä ei ole, ja huonoa ei kannata huolia.Alkuperäinen kirjoittaja ..:olipas lohdullista niille joilla ei vielä kumppania ole.. kyllä niitä hyviä on varmasti vielä vapaana.. niillä on voinu vaikka olla pettävä vaimo tms.. ei aina ihan noin mustavalkoistaAlkuperäinen kirjoittaja HermotMenee:Lapsiystävällinen kuulostaa ihan koiralta
No mutta eihän se olisi sitten edes vieraissa käyntiä, kun perhepiirissä tulisi sekin homma hoidettuaAlkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:No en tod! Kyseessä mun miehen veliAlkuperäinen kirjoittaja lepsa:Ootkos yrittänyt?Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Mutta ei pettäisi naistaan vaikka helvetti jäätyisi.