Sanokaa mistä löytyy mulle mies joka ei polta, eikä juo ja on lapsiystävällinen

• Viestiketjun aloittaja mietuska
  • Ensimmäinen viesti
Ravintolasta löytyy
Ravintolasta tuon löysin.

oli siellä juhlimassa synttäreitään kavereidensa kanssa ja minä olin oman kaverini kanssa viettämässä lauantai iltaa.
Siellä sitten törmättiin, juteltiin ja vaihdettiin puhelinnumerot.

Hän tosin juo sen verran, että ottaa työpaikan pikkujouluissa sopivasti ja joskus saunaoluen, mutta tahtiin olut/2-3kk

Alkuperäinen kirjoittaja HermotMenee:
Lapsiystävällinen kuulostaa ihan koiralta :LOL:

Mut oikeesti ap.. ei semmosia taida löytyä mistään. Jos nuo piirteet sattuu täsmäämään, ja mies on oikeesti vapaakin, niin jotain suurempaa ongelmaa löytyy tasan tarkkaan. Esim. että mies asuu edelleen äidin luona tai on muuten jotenkin syrjäytynyt tai kärsii jostain luonnehäiriöstä.. Hyviä miehiä ei vain ole vapaana, se on fakta. Sorke.
Onhan niitä. Kaikki em. omaavia löytyy varmasti. Jotkut ne vaan ei ala kovin helposti seurustelemaan. Jos odottavat että tapaavat oikeasti niille mielenkiintoisen ihmisen ;)

..

Mut oikeesti ap.. ei semmosia taida löytyä mistään. Jos nuo piirteet sattuu täsmäämään, ja mies on oikeesti vapaakin, niin jotain suurempaa ongelmaa löytyy tasan tarkkaan. Esim. että mies asuu edelleen äidin luona tai on muuten jotenkin syrjäytynyt tai kärsii jostain luonnehäiriöstä.. Hyviä miehiä ei vain ole vapaana, se on fakta. Sorke.
olipas lohdullista niille joilla ei vielä kumppania ole.. kyllä niitä hyviä on varmasti vielä vapaana.. niillä on voinu vaikka olla pettävä vaimo tms.. ei aina ihan noin mustavalkoista ;)

mulla on aivan ihana mies joka kyllä muutakin kuin ap: toiveet.

mulle tuli mieleen että jos haluat absolutisti miehen niin mitä jos meet vaikka johonkin nuorteniltaan kurkkaaa onko hyviä ehdokkaita.
johonkin seurakuntaan siis

Alkuperäinen kirjoittaja ..:

olipas lohdullista niille joilla ei vielä kumppania ole.. kyllä niitä hyviä on varmasti vielä vapaana.. niillä on voinu vaikka olla pettävä vaimo tms.. ei aina ihan noin mustavalkoista ;)
Lohdullista tai ei. Ei ole kumppania mullakaan, joten tiedän mistä puhun. Hyviä ei ole, ja huonoa ei kannata huolia.
Tosin ihan oikeesti, apn kriteerit, jos nuo kolme vain riittää ja muulla ei ole mitään väliä, on kyllä varmasti helposti toteutettavissa. Eikös se savolainen maajussikin joka jäi ilman naista, mahdu noihin kolmeen kriteeriin kevyesti :heart:

????
Hukassa ollaan.!! Mistä löytäis naisen, joka ei juo ei polta ja pitäis lapsista.Jos mies ei juo ja ei polta.Katsotaan sitä kieroon.Sil täytyy olla jokin ongelma tai lahkolainen tai sil on vanhemmat olleet ihan juoppoja.!!!ja sitärataa....

Yhteistyössä