Hakutulokset

1. S

Pitäisikö 4-vuotiaalle kertoa etukäteen, että neuvolakäynnillä saa rokotuksen?

Meillä 4-vuotisneuvola kuukauden päästä. En todellakaan rupee mainostamaan piikin saamista etukäteen. Kerron kyllä jos tajuaa kysyä.
  2. S

PALJONKO OLET LAIHTUNUT KARPPAUKSELLA/ATKINSILLA?

Mulla tippui 36kg alle vuodessa karppaamalla. Siinä oli kyllä kaikki mahdolliset raskausajan pöhötykset mukana mutta silti tosi paljon. Lähtöpaino oli 93kg ja 57kg oli lopputulos. Ensimmäiset kolme kuukautta olin tosi tiukalla linjalla enkä lipsunut yhtään. Tämän jälkeen vähän löysäsin, eli...
  3. S

Tuunaajan puoliso

Mun miehellä ei ole edes ajokorttia :D En kyllä uskois että hirveesti innostuisin jos puoliso oikeasti kaiken vapaa-aikansa viettäisi autotallissa...
  4. S

Mikä on sopiva ikäero sisaruksilla?

Meillä lapsilla ikäero on 1v3kk. Halusin lapset tarkoituksella "kerralla" ja on mukavaa kun he yhdessä kasvavat isoiksi. En halunnut odottaa muutamaa vuotta ja aloittaa vaippojen vaihtoja ja muita touhuja uudestaan siinä vaiheessa kun vanhempi on jo kasvanut omatoimiseksi. En usko että...
  5. S

Mitä teillä lapset hommaa nyt? lasten iät?

Päiväkodissa päikkäreillä varmaankin tähän aikaan.
  6. S

suosittele lastensänkyä (jatkettava)

Meillä on molemmille lapsille ostettu vanhat sängyt kirpparilta. Hintaa on tullut muutama kymppi ja toiseen maalit päälle ja tosi kivat ollaan saatu! Vanhoissa lasten sängyissä on usein ihanan korkeat laidat. Vähän tän tyyppinen on meillä tytöllä korkeemmilla laidoilla tosin...
  7. S

Onko yleistä et Pk:ssa on sauna?

Meidän vuoropäiväkodissa myös molemmat :) On kiva juttu ja käyvät ihan päiväaikaankin joskus saunomassa.
  8. S

yrittäjän palkka?

Itse itselleen maksamalla.
  9. S

Minkä ikäisenä vauvaa saa nukuttaa selällään?

Siis mitä? Meillä on molemmat lapset nukkuneet syntymästä tähän päivään vaan ja ainoastaan selällään...
  10. S

Menkat alkoi ja olo on vähän :) ja :(

Ole onnellinen kun noinkin kauan sait olla ilman menkkoja :) Mulla alko molempien synnytysten jälkeen jo kuukauden päästä vaikka täysimetin.
  11. S

Miten seksi on niin tärkeetä joillekkin

Kyllä munkin mielestä muuttuu vuosien kuluessa. On seksi kuitenkin se suurin asia mikä erottaa parisuhteen muista suhteista. Ei se sitä tarkoita että vieraisiin pitää heti hypätä mutta kyllä se pitkällekin suhteelle on tosi paha paikka jos seksiä ei ole.
  12. S

Lapsen lempilaulu? ja lapsen ikä?

Meillä kolmevuotiaalle on jäänyt levy tosi pahasti päälle koskien sitä ärsyttävää pikkupukkibääbää-lastenlaulua. Joskus herään yölläkin siihen että sitä unissaan hoilotetaan. Vaikka poika ei olis paikalla niin se soi mun päässä...
  13. S

Onko vika minussa vai miehessä???

Joo! Lopeta nyt miettiminen, sika mikä sika :D
  14. S

Carena Easy -matkarattaat. Kannattaako ostaa??

Samaa mieltä. Ei noi mitkään pikkupyöräiset taida oikein hangessa pelittää varsinkaan jos lapsen paino lähentelee kymmentä kiloa tai menee yli. Meillä oli matkarattaina Quinny zapp rattaat ja oli tosi kätevät isommallakin lapsella.
  15. S

millä paikkakunnalla olet

Mä myös :wave: Helsingissä meni muutama vuosi ja nyt takasin kotona :)
  16. S

Jos mittasi ovat...

Eipä tosta kovin montaa kiloa kannata puristaa. Tietysti kun aloittaa terveelliset elämäntavat ja pari kiloa saattaa samalla pudota niin onhan se litteä masu sit kiva katsella :)
  17. S

Pukamista kärsivät kertokaa

Apteekista saa hyvät lääkkeet ilman reseptiä, voin suositella. Kannattaa aloitta yhdestelmähoidolla puikko ja rasva. Taitaa olla aika yleinen vaiva varsinkin synnytyksen jälkeen/imetettäessä mutta harvapa niistä kovin suurta meteliä pitää :)
  18. S

JESS!!! Jo 5 tupakatonta päivää takana!

Oon kateellinen. Mä oon pitempään ollut polttamatta kotioloissa mutta töissä menee parhaimmillaan tupakka tunnissa. NIIN turhaa hommaa kun olla ja voi, mutta mikä hitto siinä on ettei saa lopetettua...
  19. S

Kuinka monta korvatulehdusta lapsillanne on ollut?

4-vuotiaalla kaksi kertaa, ensimmäinen yksivuotiaana ja toisen kerran pari viikkoa sitten. Kolmevuotiaalla pikkuveljellä ei ole vielä korvatulehduksia ollut.
  20. S

isovanhemmat saa mun pinnan kireelle

Joo, on mullakin päässä kuulemma vikaa kun tälläisiä väitteitä olen esittänyt :) Mummo ei kuulemma suosi ketään mutta minä suosin aina poikaani ja tytöstä en välitä yhtään... Noh, pitää toivoa että tilanne nyt muuttuisi pikkuhiljaa. Toivottavasti teillä myös kunhan kaksoset siitä vähän kasvaa...

Yhteistyössä