Hakutulokset

1. S

Saisiko mielipiteitä tästä talosta?

Munkin mielestä toi olis aika kiva! Se eka huone olis vanhempien mukuuhuone ja siitä toisesta tulis kakkosolohuone aikuisille. Sinne vois kutsua kavereita iltaisin ja lapset vois rauhassa nukkua toisella puolella taloa.
  2. S

Saisiko mielipiteitä tästä talosta?

Ihan kivalta talo näyttää! Mä tykkään ykskerroksisesta. Mulle tossa olis vaan väriongelma... Jostain syystä sininen ei oo yhtään mun lempivärejä sisustuksessa ja tulis kalliiks ja olis tyhmää lähtee heti maalaamaan taloa ja vaihtamaan hyväkuntoisia kaakeleita kylppärissä ja keittiössä.
  3. S

isovanhemmat saa mun pinnan kireelle

Kuulostaa NIIN tutulta... Meilläkin isovanhemmat soittelee ja pyytää isompaa kylään vähän väliä. Nuoremman kuulumisia ei edes muisteta kysyä. Jos lapset sattuvat siellä olemaan yhtäaikaa niin mulle tulee usein paha mieli kun kuuntelen sitä meininkiä. Meillä siis lapset 4-vee "Pirkko" ja...
  4. S

voisitteko antaa lapselle saman nimen kuin serkku antaa omalle lapselleen?

Kyllä voisin antaa saman nimen kun serkku. Harvoin mekin nähdään ja kaikki asutaan eripuolilla Suomea. Se oli musta vähän outoa kun tuttavan veli oli antanut lapselleen saman nimen kuin tämä tuttavani omalle lapselleen. Heillä vielä lisäksi tosi erikoinen sukunimi ja näillä molemmilla...
  5. S

Miten seksi on niin tärkeetä joillekkin

Mun mielestä ei ole parisuhdetta ilman seksiä. Se on silloin ystävyysuhde.
  6. S

G:lapsenne/lapsienne viimeiset nimet

Tuulia ja Viljami
  7. S

hitsin lehtimyyjä

Kuulostaa tutulta :D
  8. S

Millon pitää huolestua? 9 kk ei vielä liiku mihinkään päin...

Meilläkin tyttö oli vähän "hidas" liikkumisen suhteen. 8kk lääkärissä ei liikkunut mihinkään suuntaan mutta oli kyllä jo tukevasti istunut puolivuotiaasta asti. Lääkäri sanoi että ei ole mitenkään suunnattoman harvinaista ja loppujen lopuksi tyttö ei koskaan ruvennut ryömimään tai konttaamaan ja...
  9. S

Mitä sanotte jos lapsi sanoo ettei halua lähteä isin luo?

Kyllä meilläkin 4-vee joskus sanoo että ei halua lähteä isänsä luokse mutta samaa myös toisinpäin. Silti mennään minne on sovittu silloin kun on sovittu eikä tyttö sitten paikan päälle päästyä tätä enää muistakkaan.
  10. S

Moukkamaista pyytää kuva kirppismyyjältä, mutta ei voida vastata sitten mitään!!!!

Sama juttu. Olen mäkin jättänyt joskus vastaamatta ihan turhautumisen takia. Jos olen ostamassa pojan haalaria niin ei silloin tarvitse lähettää kuvaa pinkistä haalarista ja kirjoittaa perään että punainen sopii pojallekin...
  11. S

Mukaan laihduttajat ! NYT SE ALKAA !1.1.09.

Tiistai? Maanantaiaamut menee niin pöpperössä että en muistais kuitenkaan käydä :D
  12. S

Mukaan laihduttajat ! NYT SE ALKAA !1.1.09.

Mäkin vielä lähden mukaan!! Paino on nyt 66,2kg ja tavoite 58kg. Toukokuuhun mennessä yritän ton kahdeksan kiloa tiputtaa karppaamalla eli tahti on suht kova mutta ei mahdoton :) Pitäiskö joku punnituspäivä ottaa yhteiseksi kerta viikkoon niin voidaan seurailla kaikki yhdessä kehitystä?
  13. S

kuvat kehiin ja pinoon...... MÄ HAUKUN SUT ja Sä mut

Ihana sun tukka! Väri varsinkin :) Ai niin, anteeks, piti haukkua :ashamed:
  14. S

Mikä on äärimmäisin käyttämäsi rangaistuskeino?

Meillä ollut pahin rangaistus muutamankin kerran tukkapölly.
  15. S

Mulla on kauhee morkkis(kännitoilailuja...)

Älä ota turhia morkkiksia. Noitahan nyt sattuu :D
  16. S

kaksosille nimet? Mitä ootte mieltä?

Näistä kivimmat mun mielestä Miska ja Malla. Matti ja Mervi olis myös aika jees :D
  17. S

G:Minkä ikäisiä oli vanhempanne kun sinä synnyit?

Äiti 23, isä 27 ja esikoinen olen
  18. S

saatiin lahjaksi

Viime jouluna juotiin sellasta ja oli hyvää glögin seassa. Kullat meni mukana mukavasti. Mun käsityksen mukaan ei edes ollut hirveen kallis pullo jos oikein muistan.
  19. S

Oletteko ostaneet kaikki kengät lapsillenne uutena?

Meillä tulee pojalle useimmat kengät aika kätevästi vuotta vanhemmalta serkkupojalta :)
  20. S

Veisitkö lääkäriin?

Olipa muuten taas mieltäylentävä kommentti :D

Yhteistyössä