Gluteus maximus
Minusta taas suhteellisen edullinen Nummelan hintoihin.Alkuperäinen kirjoittaja paikkakuntalainen:Melkoisen kallis noinkin vanhaksi omakotitaloksi. Paikkakin on melko kaukana kaikesta, kaikkialle pitäisi lähteä autolla.
Remppaa.Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:tuo keittiö minua jotenkin häiritsee....jotenkin liian neutraalia siinä on. Tykkäisin hiukan erikoisemmasta. :/
Minustakin suht. edullinen!Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Minusta taas suhteellisen edullinen Nummelan hintoihin.Alkuperäinen kirjoittaja paikkakuntalainen:Melkoisen kallis noinkin vanhaksi omakotitaloksi. Paikkakin on melko kaukana kaikesta, kaikkialle pitäisi lähteä autolla.
Minusta taas liian nuori, mutta minusta talon pitääkin olla vähintään 50 vuotta vanha .Alkuperäinen kirjoittaja paikkakuntalainen:Melkoisen kallis noinkin vanhaksi omakotitaloksi. Paikkakin on melko kaukana kaikesta, kaikkialle pitäisi lähteä autolla.
tuo makkarijuttu häiritsee miestänikin kovasti. Tosin meidän pienten lasten kanssa se voisi olla ihan näppärä ratkaisu. Nyt ovat olleet samassa huoneessa ja tuo toimisi heillä.Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Minustakin suht. edullinen!Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Minusta taas suhteellisen edullinen Nummelan hintoihin.Alkuperäinen kirjoittaja paikkakuntalainen:Melkoisen kallis noinkin vanhaksi omakotitaloksi. Paikkakin on melko kaukana kaikesta, kaikkialle pitäisi lähteä autolla.
Muuten ei mitään suurempaa vikaa talossa, siis pienellä pintarempalla saisi freessin näköiseksi.
Keittiöstä en pidä, enkä ideasta ett' yhteen makkariin kuljetaan toisen makkarin läpi.
Mä näen sen sieluni silmin vauvanhuoneena , tai ehkäpä tietokone/työhuoneenaAlkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Keittiöstä en pidä, enkä ideasta ett' yhteen makkariin kuljetaan toisen makkarin läpi.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Mä näen sen sieluni silmin vauvanhuoneena , tai ehkäpä tietokone/työhuoneenaAlkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Keittiöstä en pidä, enkä ideasta ett' yhteen makkariin kuljetaan toisen makkarin läpi.