Saisiko mielipiteitä tästä talosta?

• Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Täytyy myöntää, että olen itsekkin katellut tota taloa ja jokin siinä nappasi ja jokin ei ehkä yksi oli se makkari juttu, mut täällä tuli hyviä vinkkejä.
Tolen katselu on juäänyt vähemmälle kun ensin piotäisi päästä vanhasta eroon savossa ja sitten alkaa uudeltamaalta etsimään omaa taloa, nyt ollaan vuokralla töiden takia tänne tultiin.

Mua kyllä häiritsee kovasti se, että yhteen makkariin kuljetaan toisen läpi, jotenkin tuli sellainen olo, että olikohan siinä muutettu autotalli makkariksi, pohjassa näyttää siltä, vaikkei ulospäin näytäkään.

Lisäksi olohuono on minusta kumman muotoinen jää jotenkin kesken. Keittiö on ilmeisesti ahdas kaappitiloiltaan jo nykyisille käyttäjille, kun avohyllyillä näyttää astioita pursuilevan.

Itse en tunne aluetta, mutta jotenkin vaikka sieltä päin kämppää hakisin, en taitaisi mennä edes kastsomaan.

Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Täytyy myöntää, että olen itsekkin katellut tota taloa ja jokin siinä nappasi ja jokin ei ehkä yksi oli se makkari juttu, mut täällä tuli hyviä vinkkejä.
Tolen katselu on juäänyt vähemmälle kun ensin piotäisi päästä vanhasta eroon savossa ja sitten alkaa uudeltamaalta etsimään omaa taloa, nyt ollaan vuokralla töiden takia tänne tultiin.
joo. On täällä monta muutakin kivaa taloa, mutta toisaalta ei meillä mitään kiirettä ole kun ei olla laitettu edes tätä rivaria myyntiin. Halusin vaan mielipiteitä. =)

dfgfhg
Aika kova hinta, kun näyttää että on halvalla rakennettu. Positiivista, että näyttäisi olevan muuttovalmis. Huonoa se, että puuttuu yksi huone (takka/vieras/työ).

Onko talo kunnallisessa viemäriverkossa? Tulee lisäkustannuksia, jos ei ole.

Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja dfgfhg:
Aika kova hinta, kun näyttää että on halvalla rakennettu. Positiivista, että näyttäisi olevan muuttovalmis. Huonoa se, että puuttuu yksi huone (takka/vieras/työ).

Onko talo kunnallisessa viemäriverkossa? Tulee lisäkustannuksia, jos ei ole.
tuosta nyt tinkisi varmaan aika paljon hinnasta....en usko, että on lopullinen hinta todellakaan. =)

kiva piha... Sisältä ok jos tykkää ko. tyylistä. Itse joutuisn laittamaan kaikki sisäpinnat uusiksi lattiasta kattoon ja rempata myös keittiön, että sais itelle mieluisen :/ Se ruokailuhuone(?) oli aika ahtaan ja kapean näköinen? Mutta jos itte viihtyy ni mikäs siinä! sehän on pääasia =)

Tiuku
Keittiö ja khh kaipaavat remonttia. Itse en kestäisi noita kaapinovia päivääkään! Kylppärin siniset kaakelit saisivat myös minulta kyytiä, samoin keltainen mäntykatto...eli minun makuuni hintaansa nähden aivan liikaa rempattavaa!

Taloton
Mua ei kans miellyttäny tuo pohjaratkaisu. Aattelin kans et autotalli muutettu makkariks, näytti nuo ulkoseinätkin ohuemmilta tuossa toisessa päässä. Mitenköhän on lämmöneristys hoidettu? Mä en ehkä ihan tällä pohjaratkaisulla ostais, mut ei tuo kait oo paha Nummelan seudulle. Mä kyl tykkään niiden edullisimpien talopakettien pohjaratkaisuista kun niissä on hirveen selkeet peruspohjat. Mut nää on mielipidejuttuja.

Yhteistyössä