Moukkamaista pyytää kuva kirppismyyjältä, mutta ei voida vastata sitten mitään!!!!

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Ärsyttää nämä ihmiset jotka varmaan harrastemielessä pyytelevät kuvia myytävistä tuotteista. JOs ei ole tosissaan ostoaikeissa, älkää pyytäkö kuvaa. Mulla olisi muutakin tekemistä kun lähetellä lukuisille ihmisille kuvia sähköpostiin. KOhteliasta olisi ilmoittaajotakin. Vaikka että en kiitos ole kiinnostunut myymästäsi tuotteesta. PRKL.

no
Usein vaan käy niin, että myytävä tuote on, tuota, erilainen kuin oletti.

Olen itse jättänyt vastaamatta enää mitään ja samoin on monesti minullekin myydessä käynyt. Se on se pelin henki.

Jos sinulla on kuva jo valmiina, miksi et laita sitä vaikkapa Aijaaseen ja sen jälkeen linkkiä ilmoitukseen? Ai niin siksi kun sinä et varmaankaan osaa copy-pastea.

ap
Jos erikseen pyytää kuvan, on kohteliasta vastata, että ei ole kiinnostunut tuotteesta. Piste.

Muutama vuosi sitten oli paljon kohteliaampia ihmisiä. Tänä talvena olen törmännyt huonoihin asiakkaisiin, varsinkin tällä 2+ palstalla. Piste.

muuttanut
Kyllä se on ihan kohteliasta vastata takasin. Meitä on vaan niin moneen junaan...

Mulle kävi kerran yksi ostaja luennoimaan että miten tavaran hinta muodostuu, siis että millasta hintaa pitäs laittaa ja ystävällisesti laski mulle sen kyseisen tuotteen hinnan. Tottakai huomattavan paljon vähemmän kuin mitä siitä pyysin. Luulikohan ihan tosissaan että kiitän häntä nöyrimmin ja että tottakai myyn sen hänelle haluamallaan hinnalla. Ei se mitään, minulla oli jo heti sitten toinen ostaja tyrkyllä, joka maksoi mielellään pyydetyn hinnan.

Myyjä..
Alkuperäinen kirjoittaja muuttanut:
Kyllä se on ihan kohteliasta vastata takasin. Meitä on vaan niin moneen junaan...

Mulle kävi kerran yksi ostaja luennoimaan että miten tavaran hinta muodostuu, siis että millasta hintaa pitäs laittaa ja ystävällisesti laski mulle sen kyseisen tuotteen hinnan. Tottakai huomattavan paljon vähemmän kuin mitä siitä pyysin. Luulikohan ihan tosissaan että kiitän häntä nöyrimmin ja että tottakai myyn sen hänelle haluamallaan hinnalla. Ei se mitään, minulla oli jo heti sitten toinen ostaja tyrkyllä, joka maksoi mielellään pyydetyn hinnan.
Minulle on käynyt samoin erään ostajan kanssa. En itsekään hänelle myynyt kyseistä vaatetta, vaan seuraavalle joka halusi sen hinnasta tinkimättä! :)

vieras
Noh, itse olen ainakin jättänyt vastaamatta joskus a) ihan ajanpuutteen takia, kun olen saanut kymmenittäin vastauksia b) joskus ihan vaan siksi, että minulle tarjotaan aivan toisenlaista tuotetta kun mitä olen hakemassa. Jos olen vaikka ilmoitukseen kirjoittanut että haen tiettyä merkkiä, niin sit tarjotaan jotain ihan muuta. ÄrsyttäväÄ!!

itsekkin pyrin aina vastaamaan jos tuote ei kiinnosta, mutta jos tarjoajia on paljon ,niin on inhimillistä unohtaa ja lapsi saattaa vaatia huomionsa vaikka juuri silloin kun olit vastaamassa ja myöhemmin luulet vastanneesi jo..
inhimillisyyttä peliin kiitos.

muuttanut
Alkuperäinen kirjoittaja Myyjä..:
Alkuperäinen kirjoittaja muuttanut:

Minulle on käynyt samoin erään ostajan kanssa. En itsekään hänelle myynyt kyseistä vaatetta, vaan seuraavalle joka halusi sen hinnasta tinkimättä! :)
Olikohan sama asiakas :)
Luennoi et paljonko uuden hinnasta vanhan hinta kuuluu olla olikohan korkeintaan/noin kolmasosa...
Mutta kun se ei aina ole niin yksinkertaista. Meillä oli esim vaunut joita oli käytetty n. 10krt ja siis aikatavalla uutta vastaavat. Ei vaan osattu ennakoida tulevia tarpeita riittävästi ja kiireessä ostetut vaunut osoittautu väärän tyyppisiksi, joksin jollekin muulle aivan hyviksi. On se hurjaa se tavaran hinnan lasku kun heti kaksikolmasosaa tippuu kun ovat kuukauden käytössä... Saman hinnan olis sitten voinu pyytää kait 5v vanhoista vaunuista hänen laskutavallaan...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Noh, itse olen ainakin jättänyt vastaamatta joskus a) ihan ajanpuutteen takia, kun olen saanut kymmenittäin vastauksia b) joskus ihan vaan siksi, että minulle tarjotaan aivan toisenlaista tuotetta kun mitä olen hakemassa. Jos olen vaikka ilmoitukseen kirjoittanut että haen tiettyä merkkiä, niin sit tarjotaan jotain ihan muuta. ÄrsyttäväÄ!!
Sama juttu. Olen mäkin jättänyt joskus vastaamatta ihan turhautumisen takia. Jos olen ostamassa pojan haalaria niin ei silloin tarvitse lähettää kuvaa pinkistä haalarista ja kirjoittaa perään että punainen sopii pojallekin...

asian
vierestä, mutta mulle taas kävi yks päivä niin, että olis ilmeisesti pitänyt jotenkin saada tuote lähetettyä ilman postikuluja. mulla oli ilmoituksessa hinnat+postikulut. no kyseinen henkilö sitten kysyi niitä postikuluja, kun ilmoitin, määrän, (pienin mahd. millä posti suomessa liikkuu) oli kuulemma hänelle liikaa. minäkö siihen voin vaikuttaa. ja hän kyllä tietää kun on paljon kauppaa tehnyt. en oikein ymmärtänyt hänen pointtia lopulta, kun tuotteen hinta ilmeisesti oli ok.

Yhteistyössä