Hakutulokset

1. S

Veisitkö lääkäriin?

En veisi vielä tossa vaiheessa. Jos oksentelu jatkuu niin sit voisin soittaa terveyskeskukseen ja kysellä mielipidettä.
  2. S

Pian 2-vuotiaamme puhe on kyllä kehittynyt vauhdilla!!

Joo, tossa vaiheessa meilläkin poika yhtäkkiä vaan rupes puhumaan :) Tuntui että parissa viikossa sanallinen arkku vaan aukes.
  3. S

JOS nyt saisit lähteä viikoksi lomalle, minne lähtisit?

Intiaan :heart: Lapset vois jäädä vaikka mummolaan hoitoon...
  4. S

G: Minkä ikäinen oli esikoinen kun aloititte yrittämään tokaa?

Meillä esikoinen oli vajaa puolivuotias kun kakkosta alettiin yrittämään. Heti tärppäsi ja ikäeroa tasan 1v3kk. Lapset nyt 3- ja 4-vuotiaat ja ihanaa kun ovat niin samanikäisiä ja leikit sujuu :)
  5. S

Maksoiko mies synnytyksen?

Meillä on kyllä erilliset tilit mutta en todellakaan muista kumpi nyt on sairaalalaskut päässyt maksamaan. Laskut yleensäkin maksettu sitä mukaa kun luukusta tippunut kumman tililtä sattuu katsomatta sitä kenen nimellä sattuu tulemaan.
  6. S

Tulin jätetyksi

Niin. Tiedän kyllä mitä puolisosi tarkoittaa. Itse en halunnut enää edes terapiaan kun tiesin etten voi enää tunteitani herättää uudestaan, niin pitkään olin tunnekylmässä liitossani eläny. Kadun sitä varmasti lopun elämääni etten ottanut asiaa aikaisemmin puheeksi ja emme lähteneet terapiaan...
  7. S

Ukon pomo (nainen) soitti että miehen pitäs tehdä yövuoro

No just :( Yleensä noi "pahat aavistukset" pitää paikkansa. Hyvä että huomasit ja mies jäi kiinni touhuistaan kun ei kerran itse ymmärtänyt kertoa että kaikki ei ole hyvin. :hug:
  8. S

Tulin jätetyksi

Puhuminen on vaan niin vaikeeta. Sitä olettaa että toinen tietää jos voi huonosti, mutta ei se niin mene. Meillä oli aikoinaan sama tilanne mutta olin itse se joka teki päätöksen lähteä. Kuvittelin että mieskin olisi ymmärtänyt että meillä ei mene hyvin mutta se tulikin hänelle täytenä...
  9. S

Miten joulukuusi hävitetään?

Voiko sen vaan törkeesti kantaa roskakatokseen, pitääkö se pilkkoa vai mitä? Ensimmäistä kertaa meille sellanen hankittiin ja nyt pitäis pikkuhiljaa siitä päästä eroon mutta kun ei leikkaa miten se tehdään :ashamed:

Yhteistyössä