Tuunaajan puoliso

Mitä mieltä ootte te jonka mies tuunaa/ rakentelee kokoajan autoja?
Miltä teistä tuntuu ja oletteko te myös harrastuksessa mukana?
Onko perheitä jotka harrastavat yhdessä tätä?

Utelijaana vaan kyselen, kun ite rakentelen autoja ja kaikkea minkä saan käsiini. :D

Mun ukko ei niinkään tuunaa autoja, mutta on sillä aina jokin projekti meneillään, yleensä jokin jenkki tai muu vanha auto tai sitten motocrossipyörä.

Tylsäähän se on, kun yks viettää aikaa autotallissa, mutta parempi sekin, kuin että se istuis baarissa kavereittensa kanssa.

Ohis
Yhteisenä harrastuksena tuo toimisi loistavasti, mutta jos mies viettää kaiken aikansa autojen rappaamiseen ja vaimo hoitaa yksin kodin ja lapset niin ehdottomasti ei. Molemmille puolisoille pitää jäädä yhtä paljon vapaa-aikaa omaan harrastukseensa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ohis:
Yhteisenä harrastuksena tuo toimisi loistavasti, mutta jos mies viettää kaiken aikansa autojen rappaamiseen ja vaimo hoitaa yksin kodin ja lapset niin ehdottomasti ei. Molemmille puolisoille pitää jäädä yhtä paljon vapaa-aikaa omaan harrastukseensa.
Peesi!

No kyl mä tykkäisin tuosta yhteisenä harrastuksena, jos ois rahaa! Vaan kun ei oo, niin tyydytään katselemaan ja ihaileman tuunattuja autoja. :D Mutta siihen en suostuis, et mä hoitaisin lapset ja huushollin yksin, ja ukko nyhertäis kaiket illat auton kimpussa...

juuu
meillä rakennellaan autoja...tai siis mies rakentelee..itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa ne touhut. mutta kuitenkin olen silloin tällöin hallilla matkassa. ja kyllä siellä joskus jotain "järkevääkin" oppii.
ja onhan sekin yhteistä aikaa siellä autojen parissa olla :) muutenkin yritän etes vähän kiinnostusta antaa miehen harrastukselle kun mieskin antaa minun

Onneksi miehellä ei ole mitään harrastusta, joka veisi hurjasti aikaa yhteisestä olosta. Yhteisenä harrastuksena tuunailu tms ok, mutta jos yksin joka päivä autoja tuunailee, niin perhe-elämä kärsii. Tai kärsisi meillä.

Me ollaan sovittu, että 1-2 iltana viikossa molemmat voi mennä harrastuksiinsa.

meidän isä
ei tekiskään mtn. muuta kun asuis auton romujensa kanssa korjailis ja rakentelis niitä! mulla usein keittää kiinni kun ei mul oo yhtään vapaa hetkeä mistään ku yks vaa rassaa autojaan eli ei kiitos!

Yhteistyössä