Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:
no on se sen verran kivaa puuhaa että ilman seksiä en ala elämään... että jos olen suhteessa miehen kanssa joka ei seksiä halua/pysty harrastamaan niin sitten joko mies menee vaihton tai alkaa avoinsuhde... kyllä suhde ilman seksiä on kaveruutta...
Lueppa ylempää.
Siis sinäkö lähdet vieraisiin jos miehelläsi ei seiso eikä kykene seksiin?
kyllä, jos kyseessä on pitempi aikainen ongelma niin silloin koko suhde muuttuu tai loppuu... en mie selän takana lähde vehtaamaan mutta harva suostuu avoimeen suhteeseen.. vaikka se mulle oliskin pelkkää seksiä
No minä en heitä 25 vuotta pelkästään seksin loppumisen takia hukkaan. On tämä meidän elämä muutakin ja yks kaunis päivä asia voi jälleen korjaantua
no ei kait kukaan heitä noin pitkää suhdetta heppoisin perustein...
eikä pidäkkään
mie vaan ajatelen asiasta hieman eritavalla voihan se olla että myöhemmin elämässä mielipiteeni muuttuu, nyt se on tämä
seksi on mulle tärkeää mutta jos se toimii edes jollain tasolla niin en miekään muita panemaan lähtisi, odottaisin toki tilanteen korjaantumista.. ja jos esim asiaa voitaisiin parantaa lääkkeillä niin ei silloin olisi ongelmaakaan, ellei mies tekisi siitä omassa päässään ongelmaa.. en mie ny kuitenkaan mikään seksinnälkäinen kusipää ole, vaikka toi mun eka teksti nin voi antaa ymmärtääkkin