pia
Oon samaa mieltä. Harva pariskunta oikeasti jaksaa elää seksittömässä parisuhteessa ONNELLISINA useampaa vuosikymmentä, ilman että edes harkitsee vieraissakäyntiä.Alkuperäinen kirjoittaja Satuja:Kyllä munkin mielestä muuttuu vuosien kuluessa. On seksi kuitenkin se suurin asia mikä erottaa parisuhteen muista suhteista. Ei se sitä tarkoita että vieraisiin pitää heti hypätä mutta kyllä se pitkällekin suhteelle on tosi paha paikka jos seksiä ei ole.Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Hyvä pointti.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta kun seksi voi loppua esim lääkityksen vuoksi niin muuttuuko suhde silloin ystävyykdeksi pelkästään sen takiaAlkuperäinen kirjoittaja Mankell:Näin mä asian myös näen.Alkuperäinen kirjoittaja Satuja:Mun mielestä ei ole parisuhdetta ilman seksiä. Se on silloin ystävyysuhde.
Ehkäpä se muuttukin, jos lääkitys kestää vuosikausia, ja samoin seksittömyys. Mutta ei ihan heti.
*tosi fiksu vastaus* :ashamed:
Tietytsi voi tulla lyhytkestoisempia selibaattijaksoja ihan terveydellisistäkin syistä ja niistä selvitään. Pidemmissä jaksoissa vaatiitietty parisuhteelta enemmänkin. Onneksi seksi ei ole pelkästään yhdystää, eli toisen tarpeita voi tyydyttää myös silloin kun _se_ on kiellettyä.