Lapset metelöi pihalla!

• Viestiketjun aloittaja hermo menee
  • Ensimmäinen viesti
Sellasta se on kun asuu alueella missä on muitakin saman lajin edustajia. Metsätorppaa pitäis teidän ruveta kattelemaan vaikka Lapista. Siellä on muuten lääniä ja saa Reeta nukkua hiljaisuudessa :)

Kyllä mä ymmärrän ap:tä sillon kun me muutettiin tänne nykyiseen taloon,mua aika usein harmitti ja ärsytti se kun lapset leikki ja kilju todella kovaa ja meidän likka sit aina heräs siihen meteliin kun ei ollut tottunut siihen...Myöskään sisällä hän ei ollut tottunut nukkumaan. Noh,pikkuhiljaa tyttö tottui ääniin,kävimme usein vaunulenkillä nukkumis aikaan jotta sai nukkua rauhassa ja nykyään tyttö nukkuu kaikki unensa sisällä.Päiväkodissa nopeasti ja helposti nukkumaan sisällä ja nykyään ei vaunuihin edes nukahda,ennen kun on äärimmäisen väsynyt. :) Voihan sitä tietty pikkasen vihjata vanhemmille taikka lapsille suoraan,että voisitteko olla edes vähän hiljempaa...tosin en usko et se auttaa!

etsillee
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
On kuitenkin asiatonta, että lapset kiljuu ja huutaa pihalla. Menisivät vaikka metsään leikkimään, pakkoko se tossa pihan leikkipaikalla on metelöidä.
hiljaako niiden pitäs istua?
en tosin tiedä lasten ikää mutta esim 2 ja 3 vuotiaitani en todellakaan rajoita äänen suhteen kun innoissaan ulkona LEIKKIpaikalla leikkivät.... =)

haa
mitäs varten niitä leikkipaikkoja tehdään? Jopas alkaa oleen vaatimuksia kun päivällä ei saa kuulua ääniä joten suosittelen muuttoa metsän keskelle!!!!
Miksi muuten pitää ulkona nukuttaa jos on niin herkkä äänille???

Alkuperäinen kirjoittaja etsillee:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
On kuitenkin asiatonta, että lapset kiljuu ja huutaa pihalla. Menisivät vaikka metsään leikkimään, pakkoko se tossa pihan leikkipaikalla on metelöidä.
hiljaako niiden pitäs istua?
en tosin tiedä lasten ikää mutta esim 2 ja 3 vuotiaitani en todellakaan rajoita äänen suhteen kun innoissaan ulkona LEIKKIpaikalla leikkivät.... =)
No ei todellakaan pidä istua hiljaa.

Naapuri valitti kesällä kun hänen 4 vuotias ei saanut nukuttua päikkäreitä, kun hällä oli lastenhuoneen tuuletusikkiuna auki ja minun lapseni leikki kaverinsa leikkivät leikkipaikalla puolenpäivän aikaan.

Ei hetkauttanut yhtään...

Yhteistyössä