Sisävuori (ja noi korvien etuosat) on fleeceä, ja päällinen on hiukan suolaisen hintaista karvakangasta, jonka ostin tosta kirkonkylän kangaskaupasta.Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:ihana..mistäs tuo on tehty??
meijän esikko haluis et äiti ompelis ninja asun..hmm en oikein tiiä miten tekis..mä kun oon vaan ommellu yksinkertasii juttuja..
Ajattelin kans, että vähän vois siirtää. Tosin tossa kuvassa se ei ole kunnolla kiinni ja likka könöttää vähän hassusti, mutta se ei antanut mun asetella paremmin sen enempää itseään, kuin hattuakaanAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Hieno. Jos kaulanalusnauhat siirtää etiäppäin niin lakin reunat ei illota.
Nyt sitten vaan reenaamaan, ei tuo kummoinen homma ollut, ehkä tunnin verran meni...Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:kerran olen esikolle tehnyt fleecestä lohikäärme pipon ja muuten olen vain kutonut..
Kohta se on sulle ammattiAlkuperäinen kirjoittaja meah:Nyt sitten vaan reenaamaan, ei tuo kummoinen homma ollut, ehkä tunnin verran meni...Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:kerran olen esikolle tehnyt fleecestä lohikäärme pipon ja muuten olen vain kutonut..
Tosin nyt menee jo rutiinilla, kun olen "muutamia" vaippoja tuolle kummilikalle viime aikoina väsännyt.
Tuskin on markkinoilla mulle rakoa, eiköhän ton sortin putiikkeja ala olla jo pilvin pimein.Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Kohta se on sulle ammattiAlkuperäinen kirjoittaja meah:Nyt sitten vaan reenaamaan, ei tuo kummoinen homma ollut, ehkä tunnin verran meni...Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:kerran olen esikolle tehnyt fleecestä lohikäärme pipon ja muuten olen vain kutonut..
Tosin nyt menee jo rutiinilla, kun olen "muutamia" vaippoja tuolle kummilikalle viime aikoina väsännyt.
Täällähän ei mitään saa kaupata, mutta laita vaikka yv:tä.... Emmä osaa hinnoitella, paljonko olisit valmis siitä kärsimään =)?Alkuperäinen kirjoittaja Squeeze:Aivan ihana! :heart: Milläs hintaa tehtailisit meillekin tommosen? On niin mahtava!
Pidän peukkujaAlkuperäinen kirjoittaja meah:Tuskin on markkinoilla mulle rakoa, eiköhän ton sortin putiikkeja ala olla jo pilvin pimein.Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Kohta se on sulle ammattiAlkuperäinen kirjoittaja meah:Nyt sitten vaan reenaamaan, ei tuo kummoinen homma ollut, ehkä tunnin verran meni...Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:kerran olen esikolle tehnyt fleecestä lohikäärme pipon ja muuten olen vain kutonut..
Tänään hain kyllä muita töitä, toivottavasti tärppää
Voihan tuollaisen tehdä ilman korviakin, helpompaahan se niin on.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tosi sievä mut mun mielestä ois kivempi ilman noita korvia... en oo koskaan tajunnu miks vauvoja tai lapsia pitäisi pukea pieniksi nalleiksi tai pupuiksi.
Ja tää on söötti. Mä tein hyvin samantyyppisestä mutta valko-ruskea-punasävyisestä pallokankaasta kesäpäidat noille viime kesäksi, mutta ne on jo pienet .Alkuperäinen kirjoittaja Pölö:No, laitan minäkin...vauvalle eka asu