Ompelin aikani kuluksi...*kuva*

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tosi sievä mut mun mielestä ois kivempi ilman noita korvia... en oo koskaan tajunnu miks vauvoja tai lapsia pitäisi pukea pieniksi nalleiksi tai pupuiksi.
Voihan tuollaisen tehdä ilman korviakin, helpompaahan se niin on.
Mä vaan jotenkin tykkään niistä nallen ja pupun korvista noissa myssyissä (makukysymys =)), ja nuo isommat lapset itse osaa pyytääkin, että "laita siihen korvat myös" :D.
Samaa mieltä! Minä itse "teetin" kaverillani omaan pipooni korvat. Nyt sitten olen jo pari talvea kulkenut korvat heiluen. Niin ja olen siis sellainen isompi lapsi, ikää lähes 30v! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Minäkin änkään kuvieni kanssa :D
Ihania:)

Mulla nyt siis vähän seisoo toi kummilikan vaippaprojekti, mutta parin myssyn jälkeen jatkan taas.

Tässä se edellinen astetta kummallisempi ratkaisu, mutta kyllähän muru on sitten söötti satiinivaipassaan :D

Wautsis- enpä olekaan vielä satiinista vaippaa nähnyt!
Onko sulla mitään kosteussulkua tuossa? Tasku vai sisävaippa?
Sisäpuoli on fleeceä, ja sitten satiinikankaan sisäpuolelle on ommeltu PULia.

Onko se nyt sitten niinkun taskuvaippa? Sinne siis laitetaan niitä imuja väliin, mutta ei mitään kuoria enää päälle...

(Mä en tiedä näistä termeistä mitään kun meillä käytetään kertiksiä, mä vaan ompelen niinkun ruttis käskee. :LOL:
Tosin sen verran jo ymmärrän, että kumpparit pitää olla framilonia ja lanka polyesteria ja tiedän, mitkä kankaat pitää kosteutta ja mikä sopii kyseisen neidin pepulle, mutta muuten en oikeasti tiedä kestoilusta mitään :ashamed: )

Wautsis- enpä olekaan vielä satiinista vaippaa nähnyt!
Onko sulla mitään kosteussulkua tuossa? Tasku vai sisävaippa?
Tasku se on. Siellä on Pul välissä ja fleeceä sisällä. Eemukan kaavalla, toimii ja on söötti ku sika pienenä :D

A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Minäkin änkään kuvieni kanssa :D
Ihania:)

Mulla nyt siis vähän seisoo toi kummilikan vaippaprojekti, mutta parin myssyn jälkeen jatkan taas.

Tässä se edellinen astetta kummallisempi ratkaisu, mutta kyllähän muru on sitten söötti satiinivaipassaan :D

Juhlavaippa mekon kanssa :D ja vielä pitsiä :D

Ihania tekeleitä kaikilla (Aamuäreen ihanista tekeleistä on kokemuksiakin :flower: )! Voi, kun mäkin osaisin, mutta kun on peukalo keskellä kämmentä, niin ei siinä paljon mitään tehdä :headwall:

Yhteistyössä