10.01.2008...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihana söpö neiti, näyttää kyllä vanhemmalta kuin 1v :) Onnea hänelle!
Jo laitoksella tyttö oli "valmiimman" näköinen, kuin useimmat lapset ovat. Ei ollut yhtään sellainen "ryppyinen ja turpea", kuin esim. meidän pojat.

Onneksi olkoon tulevalle yksivuotiaalle :)

Mun esikoistyttö syntyi 9.1.2005 klo 6:05 (46cm ja 2,7kg) Tuntuu että se olis ollu viime viikolla mutta 4-vuotias pikkuneiti mulla aamulla olikin onnellisena uuden lahjabarbin kanssa kakkua syömässä :heart:

Minäpä
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Alkuperäinen kirjoittaja Minäpä :
Kävin kurkkaamassa kuvan; suloinen neiti! <3 Teilläkin vissiin isukki jostain muualta kuin Suomesta? ;)
Juu, ei ole suomalainen isä :)

Pakko ei ole vastata mutta meneekö tuonne Afrikan suuntaan isän kotimaan sijainti? :D Meidän iskä on sieltä suunnasta mutta pohjosen rannikoilta.... :D

Alkuperäinen kirjoittaja Satuja:
Onneksi olkoon tulevalle yksivuotiaalle :)

Mun esikoistyttö syntyi 9.1.2005 klo 6:05 (46cm ja 2,7kg) Tuntuu että se olis ollu viime viikolla mutta 4-vuotias pikkuneiti mulla aamulla olikin onnellisena uuden lahjabarbin kanssa kakkua syömässä :heart:
Onnea teidänkin tytölle! :flower: Eikö se aika menekin ihan epäreilun äkkiä!! Mustakin tuntuu, että just vasta esikoinenkin syntyi ja täyttää huhtikuussa jo 5v!

Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Kävin kurkkaamassa kuvan; suloinen neiti! <3 Teilläkin vissiin isukki jostain muualta kuin Suomesta? ;)
Juu, ei ole suomalainen isä :)

Pakko ei ole vastata mutta meneekö tuonne Afrikan suuntaan isän kotimaan sijainti? :D Meidän iskä on sieltä suunnasta mutta pohjosen rannikoilta.... :D
Länsi-Afrikasta on.

Yhteistyössä