Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja feger:Onnea tytölle! :flower:
Onpas hän ikäistään vanhemman näköinen. Meidän typy täyttää ystävänpäivänä 2 ja se näyttää vielä ihan vauvalta.
Alkuperäinen kirjoittaja CanWen:Oikein paljon onnea tytölle:flower: Minä täytän sunnuntaina 21! 10.01 on hyvä päivä syntyä!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:Alkuperäinen kirjoittaja CanWen:Oikein paljon onnea tytölle:flower: Minä täytän sunnuntaina 21! 10.01 on hyvä päivä syntyä!
![]()
Onnittelut myös sinne! =) :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:Alkuperäinen kirjoittaja feger:Onnea tytölle! :flower:
Onpas hän ikäistään vanhemman näköinen. Meidän typy täyttää ystävänpäivänä 2 ja se näyttää vielä ihan vauvalta.
=)
Moni sanoo samaa =) On myös käytökseltään kovin isonoloinen...tai siis että puhuu yhtä paljon nyt 2-vuotiaana, kuin isoveljet yhteensä tuon ikäisinä ja on kovin oma-aloitteinen tyttö.
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:Alkuperäinen kirjoittaja feger:Onnea tytölle! :flower:
=)
Moni sanoo samaa =) On myös käytökseltään kovin isonoloinen...tai siis että puhuu yhtä paljon nyt 2-vuotiaana, kuin isoveljet yhteensä tuon ikäisinä ja on kovin oma-aloitteinen tyttö.
Alkuperäinen kirjoittaja feger:Onnea tytölle! :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja miksi:aloitus tänään??pikkasen hämäs toi otsikko....
Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx5:Onnea :flower:
Meillä kanssa juhlitaan sunnuntaina kun silloin meitin 3. tyttö täyttää jo 3 vuotta
Alkuperäinen kirjoittaja CanWen:Oikein paljon onnea tytölle:flower: Minä täytän sunnuntaina 21! 10.01 on hyvä päivä syntyä!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx5:Onnea :flower:
Meillä kanssa juhlitaan sunnuntaina kun silloin meitin 3. tyttö täyttää jo 3 vuotta
Onnea! :flower: =)