Okei. minkälainen paikka se on?Alkuperäinen kirjoittaja miksi ei:Helsinki on ihan hieno kaupunki,itse valitsimme Järvenpään..tästä 25min lähijunalla Helsinkiin. Itse ehkä haluaisin asua Helsinkissä,mutta mies ei.
ollaan pienestä kaupungista kyllä. jotenkin arveluttaa kun niin iso paikka ja asuminen varmasti kallista!!Alkuperäinen kirjoittaja pikkukaupungintyttö:Hmm... riippuu itse mitä kaupungissa arvostaa. Itse muutin muutama vuos sitte tänne, aluks viihyin ja nyt kaipaan pois, tuntuu ettei tää suurkaupunki oo mua varten
Järvenpää on tässä lahden moottoritien varressa ja radan varressa oleva kiva pikkukaupunki. Helsinkiin 25min lahteen tunti,tästä pääsee näppärästi kaikkialle. Lapsiperheille on hyvät palvelut ja keskustasta löytyy keskeisimmät kauppaketjut yms.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Okei. minkälainen paikka se on?Alkuperäinen kirjoittaja miksi ei:Helsinki on ihan hieno kaupunki,itse valitsimme Järvenpään..tästä 25min lähijunalla Helsinkiin. Itse ehkä haluaisin asua Helsinkissä,mutta mies ei.
Entä espoo tai vantaa?
Totta,vaikka asuminen on kallista.. niin on myös järvenpäässä jota joku ehdotti, espoo ja vantaa myös aika kallista seutua...Noi naapurikunnat nostaa kivasti vuokrahintoi..ennen järvenpääkin oli vielä halpaa seutua verrattuna helsinkiin...Alkuperäinen kirjoittaja ap:ollaan pienestä kaupungista kyllä. jotenkin arveluttaa kun niin iso paikka ja asuminen varmasti kallista!!Alkuperäinen kirjoittaja pikkukaupungintyttö:Hmm... riippuu itse mitä kaupungissa arvostaa. Itse muutin muutama vuos sitte tänne, aluks viihyin ja nyt kaipaan pois, tuntuu ettei tää suurkaupunki oo mua varten
no miehellä ainakin varma työpaikka häkellä. Kyl miekin varmaan jotain töitä saisin. Jotain sukulaisia joo mut ovat vanhempia ihmisiäAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön::wave: Tänne vaan =)
Helsinki on kiva kaupunki.
Toki ihan tyhjän päälle ei kannata lähteä (minnekään). Olisko teille töitä täällä, entä ketään tuttuja?