Hakutulokset

1. M

***MAALISMASUT TAMMIKUUSSA ***

En ole aikoihin kerennyt palstailemaan, mutta nyt tuntuu siltä että pakko purkautua jonnekin! Tuli äippärahapäätös, odotin että se olis kuitenkin vähän parempi nyt, kun olin viime vuoden ajan pph:n hommissa. Mutta turha toivo, äippärahassa ensimmäiset 56 päivää 18.56, loput 49 päivää 15.20...
  2. M

***MAALISMASUT 2008***MARRASKUUSSA

Jeps, ultrassa on nyt sitten käyty! Rakosta sen verran, että minulla katsoi ensin istukan, että missä se on ja antoi sen jälkeen käydä vessassa ennen kuin jatkettiin. Vauvalla oli kaikki kohdallaan, oli aivan mielettömän ihanaa, kun se täti kävi kaikki paikat läpi tosi yksityiskohtaisesti...
  3. M

~~~MAALISMASUT 2008~~~LOKAKUUSSA

Muistinpa justiin, että minun piti kysyä siitä, että pitikös sen rakon olla täynnä tässä rakenneultrassa? Ei tuossa kutsulapussa kyllä mitään mainittu, mutta aattelin tarkistaa teiltä.
  4. M

Kun nyt on noista päiväraha-asioista ollut keskustelua, niin mitenkähän tämä homma mulla oikein menee... Kun aiemmissa tapauksissa olen ollut minimillä (en ehtinyt olla työelämässä valmistumisen jälkeen, eka muksu syntyi -01, sitten hoidin kotona, toinen -04 ja taas kotona kun kolmas syntyi...
  5. M

Kirjottelenpa nyt sitten minäkin pitkästä aikaa jotain, vaikka pää lyö tyhjää... Vauveli on nyt muutamana päivänä myllännyt ihan mukavasti, kyllä se vaan tuntuu tosi ihanalle kun sitä on jo oottanutkin! Lomaillaan muksujen kanssa, eskarityttökin saa touhuta rauhassa kotona pienempien kanssa...
  6. M

Molskis! Piti ruveta kysymään, kun en ole vieläkään tuntenut vauvelin liikkeitä, ja täällä tunnustaa että "kaikki" on tuntenut jo viikkokausia... Piru vie, kun en edes muista, millonka tunsin edellisissä raskauksissa (tämä siis kuitenkin jo neljäs), että pitäsikö olla huolissaan... pohtii...
  7. M

~~~MAALISMASUT 2008~~~Syyskuussa

Tervehdys pitkästä aikaa! Kamalata huomata, että on näin laiska kirjoittamaan, lukemassa kyllä käyn lähes päivittäin... Mitäs kaikkea sitä olikaan kyselty? Ai joo, meillä muksut on 6v, 3v8kk(tyttöjä) ja 1v9kk(poika). Esikoiselle kerroin vauvasta, meinasi nuo eskariaamut olla jossain vaiheessa...
  8. M

Ai hei, minulle voi lisätä listaan synnytyssairaalaksi KYS ja ikää 25v...
  9. M

Tyhmän ja tumpelon äidin iloja: sain vauvan kantoliinaan!

kun täällä nyt on näitä liinailuun hurahtaneita, niin mikä olisi kätevin liina äiteelle, jonka pitäisi saada se liina todellakin itekseen päälleen kieputettua? olen ruvennut jo haikailemaan tulevalle kevätvauvalle jotain kantovehjettä...
  10. M

Uusin kaks+ "Suuri haalarivertailu"

seuraavalta sivulta löytyy molo... (yli 100e)
  11. M

Kirjoittelenpa pitkästä aikaa minäkin... Tänään kävin ekan kerran ultrassa, ja siellähän se pikkukaveri köllötteli! Olin tässä ollut vähän epävarma, pahimmat oireet hävisi jo matkan varrelle, pelkäsin vähän että vauvalle olisi käynyt huonosti... Ultraaja oli vähän höh, oli hiljainen ja mutisi...
  12. M

mitä olette mieltä nimestä

peesin pessiä :wave:
  13. M

ketkä imettäneet pitkään? kauanko? mitä sukulaiset tuumanneet?

Juups, no täällä on "tosi ihana" neuvolantäti, joka oli kauhuissaan jo siitä, kun vielä imetin esikoista niin vanhaksi... Mitähän tuo tuumaisi jos sanoisin, etten lopeta pojun imetystä, passittaisi varmaan hullujenhuoneelle...
  14. M

neljättä odottavat

Täälläkin odotellaan neljättä! Vaikka ihan alussa ollaankin (6+4), niin innolla odotan tulevaa. Meillä muksut on -01, -04 ja -05. Ehdittiin juuri reilu kk sitten vaihtaa autoa (volvo v70), ja nyt hiukan harmittaa, jos pitää taas autoa vaihtaa... Ei oltu suunniteltu nyt uutta vauvaa, mutta ihan...
  15. M

MAALISMASUT 2008

Niin ja jossain välissä huomasin kysymyksen, että ollaanko sitä töissä, niin minä aloitin tämän vuoden alussa pph:na, olen tehnyt sijaisuuksia. Sitä ennen olen ollut vuorotellen äitiyslomalla ja hoitovapaalla, valmistuin ammattiin jouluna -00, ja esikoinen syntyi kesällä -01. Heti kohta...
  16. M

MAALISMASUT 2008

Nyt on hiukan nolo kysymys, neljäs muksu kuitenkin jo kyseessä, mutta eikös se mennyt niin, että jos viikkoja on 6+4, niin puhutaan 7. viikosta? Kun tuo laskuri hupattaa että nyt olisi 6. viikko... :ashamed:
  17. M

Ja näinhän siinä sitten kävi...

Tuosta tuli mieleen yksi kerta kun oltiin exän kanssa liikenteessä, kapakin edessä oli auton luona isompi porukka päivittelemässä kun ei avain käänny lukossa. Meikäläinen käveli pienen hiprakan rohkaisemana siihen autolle ja väläytin että josko kääntäsit pikkasen sitä rattia, taitasi olla...
  18. M

Käynnistys/luonnolliset supistukset

Minulla ei ole kokemusta itsekseen edenneestä synnytyksestä, kaikki kolme kertaa on käynnistetty kalvojen puhkaisulla (n. 2 viikkoa yli lasketun ajan). Minulla tosin oli paikat joka kerralla reilusti auki (n.4-5cm) joten varmaan senkin takia kaikki on käynyt nopeasti. Yhtään kivuliasta...
  19. M

kuinka moni tietää tulevan lapsen sukupuolen?

Neljättä odotan (ihan alussa tosin), mutta me ei olla miehen kanssa haluttu etukäteen tietää sukupuolia. Olen sen joka kerta maininnut jo heti ultraan mennessä, ettei tule mitään möläytyksiä... ;)
  20. M

MAALISMASUT 2008

Heips, plussasin 19. päivä, laskettu aika olisi 18.3. Neljättä odotan (tytöt 6v ja 3v, poika 1v7kk), ikää minulla on 26, mies on 30. Kenellekään ei olla asiasta kerrottu, mutta tuntui että pakko on saada jonkun kanssa näin hyvä uutinen jakaa. Pikkuhiljaa lueskelen noita kirjoituksia, miten nyt...

Yhteistyössä