Hiljaisempata on ollut joo, minäkään en ole isommin välittänyt kirjuutella, mulla meni sen myrskyvaroituksen takia vähä maku kirjoitteluista. Moniki varmaan ihmettelee nikkiä että kuka lienee, vaan jääköön sille mallille, että ne jotka tunnistaa ni tunnistaa (
Rhea ainakin, ja
äiskä äiskä jos lukee vielä vaikkei kirjoittelekaan), ja ne joille ei nikki mitään kerro ni olkoon sit niin että oon ihan uus tuttavuus, vaikka tosiasiassa olen ollut ketjussa mukana aivan alusta asti, siis heinäkuulta jo. Milloin vaan milläkin nikillä... Tää on nikki jolla aivan joskus ammoina aikoina oon kaksplussalle alunperin rekisteröitynyt, sit yksi tuttu tunnisti minut kirjoittamani perusteella (kirjoitin pölijä siitä tutustani ja siittä tekstistä se mut tunnisti) joten vaihdoin sen takia nikkiä... sit tuli tämä lokakuun myrskyvaroitus, minkä takia vaihoin taas kerran nikkiä, ja sit ku tässä oon sulatellu ni arvelin, että van olokoon. Muualla kun ei oikein tunnu luontevalta kirjotella, täällä on eniten tullu avauduttua ja tuttavuuksia solmittua, ni minen täältä lähe mihinkään, minä jään tänne!!
Ninni-dear jos tämän selostuksen perusteella minut hokaa ni vaiha listaukseen tämä nikki, ja muutoin voidaan sit antaa tän mun nikki-dilemma-hässäkän olla, ja aletaas mammat vaihtaa taas kuulumisia! =)
Varsinainen ärripurri-päivä ollu tänään, esikoiselle vaan natkuttanu ja tiuskinu, ja ootahan isäntä ku kotiudut ni eiköhän tuo sekin saane osansa tästä minun raivosta. Tuntuu että parhaiten helpottais ku vois paiskoa vähä jotain lautasia seinään, mut antaa nyt noiden häälahja-Teemojen olla vaan!
Ei vaan, sekin vois auttaa ku sais pienen loman perheestä, menisivät mies ja esikko vaikka mummilaan illaks, että sais olla vaan itekseen ja käydä vaikka saunassa ja hemmotella itteesä jollain kuorimisilla ja puunaamisilla ja laittamisilla ja tälläämisillä.
Liikkeitä tuntuu täällä tosi aktiivisestikin, ihan pitkin päivää, mut sit tiettyinä kellonaikoina ja tietyissä asennoissa vielä enemmän. Mukaviahan ne vaan on! :heart:
BB:tä seuraan, ja onneks MelkeinAito-lehti lähti! Vaan lieneeköhän tuo raskaana tosiaan, sitä juorulehdistä jännityksellä nyt seuraamme!
Zussulle huomista silmällä pitäen :flower: kukkakimppu ja onnentoivotukset! =)
Tehyn lakkoilusta taikka joukkoirtisanoutumisista en oo toistaiseksi huolissani, kun aattelen että jospa nuo maaliskuuhun mennessä saavat sotkunsa selviteltyä, ja rakenneultra kun on tän kuun lopussa, ni se niiden 19.11. päivämääräkään ei mua siis hirveesti ressaa. Ja täällä päin eivät ees mee lakkoon, taikka tällä sairaanhoitopiirillä ei irtisanouduta, joten toistaiseksi nou hätä. Vaan kahtoo nyt mitä ne vielä keksii... kuhan nyt siihen maaliskuuhun mennessä saisivat jotain sopimuksia aikaan, ja siihen asti toivotaan että ei oo tarvetta sen ammattikunnan palveluksille! :/
Vessassa juoksen iltaisin. Oottelen unta yleensä semmosen puoli tuntia - tunnin, ja järkejään joka ilta siinä unta ootellessa pitää käydä 2-3 kertaa vessassa, vaikka kävisinkin ennen sänkyyn menoa! Ja kyllähän tuota päivän mittaanki pitää juosta, eli tottapa se vauveli alkaa jo painaa virtsarakkoa sen verta lyttyyn, että sinne ei vaan sovi enää niin paljoa. Ja oon huomannu että rakko ei tyhjene normaalisti, vaan lopussa pitää erityisesti tikistää että saa "kaiken tulemaan". Heh.
muumi82 hyvä ku sanoit tuon että maha on toisinaan toiselta puolelta kova, että erottaa kummalla puolella vauva köllöttelee. Ku mulla on kans, ja oon miettiny et onko se se vauva siinä, että joko se on niin iso että tuntuu jo nyt että hää nyt köllii tällä laidalla, vai onko se ollu jotain muuta. Mut nyt siis selvisi, ja kiva tietää, ni voin jatkossa häntä vaikka siinä silitellä kunhan taas joku kerta huomaan hänen tietyssä kohdassa pötköttelevän.
Polttelevaa ylävatsakipua ei oo havaittu! =)
Jahah, siinäpä ne tärkeimmät, joten palataanpa taas!
Ippu 18+2