Moikka!
Apilaniitty: :hug: ja pahoittelut jos nyt niin ikävästi käy että kesken menee. Mulla oli toukokuussa tuulimuna vko 9+ eikä mikään kiva kokemus. Se on vaan niin valitettava tosiasia että näitä keskenmenoja ja tuulimunia on paljon paljon enemmän mitä uskois, siksi en itekään vielä jaksa kauheesti hehkuttaa ku riskiviikoilla kuitenki vielä ollaan. Ite aattelin mennä reilun viikon päästä yksityiselle ultraan varmistaan et masussa elämää, saisin sit itelleni mielenrauhan.
Tervetuloa kaikille uusille!
En oo ehtiny kirjotteleen kun ollaan lomalla eikä juuri ollenkaan kotona oltu, huomennaki lähetään mökille ja ollaan varmaan reilu viikko ja sit paluu töihin, blaah!!
Gardenia: Korjaisitko mun lasketun ajan, laskin Tekayn kiekolla ja sen mukaan 17.3. Eihän siinä oo kun päivän heitto, mut oisinpahan sit pidemmällä jo
, eli hurjat 5+6 ois jo täynnä
Tutteli: :hug: Miehet ei sit aina tajuu mitä suustaan päästää, varsinkaan ku on juonu. Inhottava kommentti sun mieheltä.
Joku kysyi noista unista. Mä näen kans kauheesti unia, kauheet seikkailut unissa. Öisin joudun juokseen 2-5 kertaa pissalla mut unet jatkuu silti vaikka välillä nousenki, hassua! Ja palelusta, muakin paleltaa iltaisin, päivällä ihan normaali mut illalla sais olla villasukat jalassa ja villapaita päällä mut en oikeen viitsis ku on kuitenki heinäkuu =)
Palataan asiaan! Kauniita unia kaikille!
-Ninni ja vauveli 5+6 :heart: :heart: -