Minäkin vielä kannan korteni kekoon tässä lokakuun pinossa..
Huomena kun tosiaan vaihtuu marraskuulle!
Kohta tääkin mamma vanhenee...
Ninni Jatka toki vaan edelleen listan päivittäjänä,sulta se sujuu! =)
Kiitokset sulle siitä! :flower:
Oonaliina Tosi ikävää...
Toivottavasti vakuutus korvaa mahdollisimman paljon. Ja toivottavasti pääsette jouluksi takasin omaan kotiin!
:hug:
Ippu Tosi ihania ultrakuvia! :heart:
Kaikille onnittelut jotka tietävät sukupuolen!! :heart: Siispä tyttömäisiä ja poikamaisia onnitteluja!! :flower: :hug:
Kela-asiaa vielä...Mitenkähän mun käy sen rahan suhteen... Kun oon siis ollu 2004vuodesta asti kotona,2005 syntyi poika ja nyt olin 3kk:tta töissä 2007 kesällä...se tuskin vaikuttaa äippärahan laskemiseen? :/
Ja sellasta viä,että
saako kotona hoidettavasta alle 3.vee lapsesta kodinhoidontukee äippälomalla?????
Mä oon niin ummikko näissä asioissa,enkä tajua mitään lukemalla kelan sivuilta,se on niin "sekavaa"tekstiä mulle ainakin... :ashamed: (nolottaaa...)
Masu kasvaa ja liikkeet tuntuu kivasti. =) Eipä oo siis eteisistukka niitten tuntemuksia mulla haitannu... Ehkäpä istukkani on siis noussut.
Neuvola olis 12.11 ja se kontrolliultra 28.11,sitä kovasti ootellessa.
:xmas: Joulusta; Joko ootte osteskellut joululahjoja? :xmas:
Mun täytyy tunnuttaa,että oon taaskin myöhään liikkeellä,niinkun joka vuosi... :ashamed: Ikinä en opi! :headwall:
Viimesiä lahjoja varmaan taas haetaan aattonakin viä.... :/
Mitähän vielä....huonomuistisuus vaan aina vaivaa...No ehkäpä tää riittää tällä erää... Mukavaa pikkulauantaita kaikille!
Mamuliini ja masukki 22+2