Samoin. K:lla mukavampi.Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:En tykkää c-nimistä.
Miksi ei Luka?
peesin pessiä :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:En tykkää c-nimistä.
Miksi ei Luka?
Mitä väliä? Ääntämyshän on molemmissa kuitenkin sama =)Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:En tykkää c-nimistä.
Miksi ei Luka?
Minäkin peesailen! =)Alkuperäinen kirjoittaja mollamamma:peesin pessiä :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:En tykkää c-nimistä.
Miksi ei Luka?
Mielipidettä kysyttiin.Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Mitä väliä? Ääntämyshän on molemmissa kuitenkin sama =)Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:En tykkää c-nimistä.
Miksi ei Luka?
munkin mielestä.Alkuperäinen kirjoittaja :):Mun mielestä kanssa Luka on parempi
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Mielipidettä kysyttiin.Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Mitä väliä? Ääntämyshän on molemmissa kuitenkin sama =)Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:En tykkää c-nimistä.
Miksi ei Luka?
[/b]Minun mielestäni suomalaisiin nimiin eivät kuulu c:t.
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Mielipidettä kysyttiin.Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Mitä väliä? Ääntämyshän on molemmissa kuitenkin sama =)Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:En tykkää c-nimistä.
Miksi ei Luka?
Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Mielipidettä kysyttiin.Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Mitä väliä? Ääntämyshän on molemmissa kuitenkin sama =)Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:En tykkää c-nimistä.
Miksi ei Luka?
Mutta kuinka Suomalaiset sukujuuret on ketjun alottajalla? Suomenruotsalaisiin nimiin kuuluvat kuitenkin c-kirjaimet. Saati monen muun maalaisiin nimiin
=)