Hakutulokset

1. Korpi-Keiju

**Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

Tyttö jatkaa unia, joten ehdinpäs. Kopsasin nyt saman tekstin tänne jonka jo faceen olen kirjottanut. 7.1. alotettiin käynnistys hepatoosin takia rv 40+3. Eka cytotec meni 8.30 eikä vaikuttanut käytännössä mitenkään. Pieniä supistuksia taisi tulla, mutta ei edes särkylääkettä tarvinnut...
  2. Korpi-Keiju

**Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

Moi pitkästä aikaa! =) tulin fb:n puolelta kertomaan että meille syntyi 8.1. klo 16.56 ihana tummatukkainen tyttö, 3350g ja 50cm. Synnytys käynnistettiin raskaushepatoosin takia. Voin vaikka kopsata synnytyskertomuksen tännekin, kun ehdin. Ollaan päivät tytön kaa kahdestaan kotona ja pitää äidin...
  3. Korpi-Keiju

**Tammikuun Tuhisijat 2013**¨~ELOKUU~

Heippa pitkästä aikaa! :wave: Lukemassa olen käynyt täälläkin, mut en ole saanu kirjotettua...fb ryhmä on vieny mennessään, eikä toisaalta ole kyl mitään ihmeellistä ollutkaan. Paitsi tänään rakenneultra! :D Vähänkö odotin sitä! Vauva vastasi viikkoja (yhtä päivää isompi) paino 381g ja pituus...
  4. Korpi-Keiju

**Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

Pokusaj Noniin, nyt tulis sit Maya-intiaanien mukaan poika, Kiinalaisen kalenterin mukaan tyttö ja soodatestistä povas tyttöä,mut toka kerralla tehtynä vähän kupli, et ota nyt selvää... :laugh:
  5. Korpi-Keiju

Onpas täällä paljon uusia, tervetuloa munkin puolesta =) Tääl ottaa päähän...tulevan isän piti päästä tänään 6 viikon työreissultaan, mut on vieläki jumissa siellä. Tällä sosiaalisen elämän määrällä rupeen kohta pelkäämään ja karttelemaan ihmisiä,oikeesti |O Pitäs kai ottaa ja matkustaa...
  6. Korpi-Keiju

Filuuri ja muutkin, niistä menkkakipu jomotuksista. Itellä ne alkoi kai viikolla 5. Olin tosi peloissani pitkään, ennenkun hahmotin että kasvukipuja niitten täytyy olla. Viime aikoina olen huomannu, että kun se jomotus alkaa (yleensä illalla) seuraavana päivänä masu tuntuu aavistuksen verran...
  7. Korpi-Keiju

Tupakasta Poltin myös ennen raskautta. Kun sain tietää, lopetin asteittain kahden viikon aikana tupakoinnin kokonaan. Tavallaan piti "ohjelmoida aivot uusiksi" ja opetella inhoamaan röökiä. Se sit kävikin yllättävän kivuttomasti. Poltin aika paljon aiemmin, niin en uskaltanut ihan seinään...
  8. Korpi-Keiju

Olen kans facebookissa, mutta pyörin nyt täälläki, kun mulla ei oo nyt just muuta elämää kun koneella notkuminen |O Viime yönä taas muistaakseni kolmesti heränny vessaan, kahden mais vetäsin valkosipulipatongin ja kaakaota ja nyt taas aamulla ylös syömään ja sit en saa enää unta, kun tekis mieli...
  9. Korpi-Keiju

Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

pikkumini miekin tunnen pientä kutittamista ja muljahtelua alavatsasta! Olen vaan pohtinut, voiko olla mahdollista näillä viikoilla tuntea. Noh, eilen käytin koiria ulkona ja pysähdyin hetkeksi. Tuntui niin superselkeä muljahdus kohdun seudulta, että pakko uskoa tuntemuksiinsa! :heart: Niin...
  10. Korpi-Keiju

äitiysvaatteita olen ostanut yhden topin,housut ja mekon. Joutunu kyl ostelee kaikkia vaatteita isompia, mut on löytyny ihan normaali valikoimista. hankintoja ei niin mitään. Kunnes tänään...menin kauppaan ostaa pinaattia, ja kävelin sit kun transsissa lindexin vauvanvaate osastolle :D Se ei...
  11. Korpi-Keiju

millimolli joo, niinpä olen :D tajusin iteki nyt et jopas oudosti muotoilin tuon edellisen viestini..hetkittäin pätkii tää itseilmaisu...
  12. Korpi-Keiju

Hmh..Nyt alkoi sit kuitenkin vähän jännittää se fb ryhmä : / Noh, näkee nyt...Johonkin ryhmään sitä mielellään kuuluisi, kun aika erakoitunut tässä alkaa olemaan. kaverit jääneet raskauden myötä, kun niitä nyt ei tällä nykyisellä kotipaikkakunnalla vielä ehtinyt edes kummemmin kertymään. Ja ne...
  13. Korpi-Keiju

Ooh! Ne sydänäänet taas löytyi :heart: Vieläpä voimakkaampina kuin koskaan! En luokittelekaan doppleria siis vielä ongelmajätteeksi..Yritän vaan kohtuullistaa sen käyttöä. Keiju+pötkö 13+0!!!! POKS!
  14. Korpi-Keiju

millimolli Eniten ehkä ahdistun yhdistelmästä painonnousu+neuvolan natsimeininki painon kaa. Oon vissiin pikkasen yliherkkä tässä tilassa myös kommenteille neuvolan suunnasta (suhteellisuutta antanee se, et olen onnistunut itkemään jopa sellasta asiaa, että koivuissa on lehdet,heittää joo...
  15. Korpi-Keiju

Voi hyvänen aika, tänne tosiaan tulee tekstiä paljon! Mutta ei se suinkaan haittaa :) Fossiili Otan osaa myös. Toivottavasti tulevaisuus on valoisampi! Facebook voisi kiinnostaa myös minua... Lapsettomuudesta ja yrityksestä Mulla itselläni takana varmaan 10v. ilman ehkäisyä...
  16. Korpi-Keiju

meadowHienoa että muitakin KOKSilaisia! Meillä taitaa olla LA tosi lähekkäin :) Kiitoksia muillekin vastaanotosta :)
  17. Korpi-Keiju

Hmm..Pitäsköhän mun avautua vähän itsestäni :) vuosien lapsettomuuden jälkeen yllättäen plussasin 23.4. ekassa ultrassa olikin viikot vasta 9+4 ja nyt sen takia uusi ultra oli 11+3, että saatiin niskaturvotus mitattua. Pötkylä oli kasvanut yli 2cm parissa viikossa :heart: vastasi silloin...
  18. Korpi-Keiju

Heip! Uskaltautuisin mukaan myös! eli Korpi-Keiju/29/1./KOKS ja la olisi 4.1. =)

Yhteistyössä