Voi, kun mulla tulee ihan itku, kun luen täältä, miten esim. Pinsulin poika on tyytyväinen tissillä. Meillä kun ei imetys onnistunut. Mulla alkoi vasta kolmantena päivänä sektion jälkeen nousta maitoa, vaikka kuinka yritettiin poikaa tissille joka välissä ja vaikka yritettiin oksitosiini-nenäsumutteenkin kanssa saada maito nousemaan. Koko synnärin henkilökunta kävi vuorotellen räpläämässä mun tissejä ja yrittivät saada poikaa imemään, mutta poika ei oppinut imemään tissiä edes rintakumin kanssa, ja kun mulla ei sitä maitoa eka päivinä edes tullut, niin pakko oli aloittaa pullolla, ettei nälkään kuole, ja sille tielle sitten jäätiin, kun alkaa hirveä huuto, kun yrittääkään asettaa poikaa rinnalle. Edelleen yritän päivittäin tarjota tissiä, mutta ihan kuin vatsavaivat eivät jo saisi tarpeeksi huutoa aikaan, niin turha huudattaa enempää. On niin epäonnistunut olo tässäkin asiassa. Ihan kuin sektioon joutuminen sen helvetin pitkän avautumisvaiheen jälkeen ei olisi jo ollut kolahdus itsetunnolle. Pumppaan maitoa minkä kerkeän, mutta kerralla tulee vain ihan onneton liraus pullon pohjalle (max. 20ml). Rintatulehduksenkin kerkesin kärsiä 39 asteen kuumeella. Just loppui antibioottikuuri. Ja oon ihan varma, että pojan vatsaongelmien syynä on korvikkeet, joita siis nyt joudun antamaan. Pitänee soitella yksityiselle lääkärille, jos pääsisi vaikka allergiatesteihin...
Jälkivuodot on mulla kestäneet nyt 20pv. Kaksi ensimmäistä viikkoa vuoti runsaasti, ja varsinkin ensimmäisen viikon aikana meni kokonainen paketti yösiteitä päivässä. Nyt on alkanut reilusti vähenemään, ja riittää pienempikin side.
Niin, ja onnea kovasti kaikille vauvautuneille! :heart:
Piipu85 & Iisakki 20vrk
Jälkivuodot on mulla kestäneet nyt 20pv. Kaksi ensimmäistä viikkoa vuoti runsaasti, ja varsinkin ensimmäisen viikon aikana meni kokonainen paketti yösiteitä päivässä. Nyt on alkanut reilusti vähenemään, ja riittää pienempikin side.
Niin, ja onnea kovasti kaikille vauvautuneille! :heart:
Piipu85 & Iisakki 20vrk