Paljon Onnea kaikille jakautuneille!!! :heart:
Pinsuli, käytätkö käsisuihkua samalla, kun käyt vessassa? Mulla toi viimeksi ison avun ja hävitti kaiken kirvelyn ym... Sain tosin vaan muutamia nirhaumia, mutta kaipa tuosta voi olla apua isompiinkin haavoihin.
Täällä ollaan kolmatta viikkoa kipeänä ja kauhulla mietin, saanko itteäni ollenkaan kuntoon ennen synnytystä.
Nyt antibiootit päällä, mutta mitään apua ei tunnu niistäkään olevan. Maanantaina sitten kai taas mentävä lääkäriin näytille, josko laittaisivat tujumman kuurin mulle. Huoh... Muuten olo olisi aivan loistava. Ei supistele, ei kolottele, ei särje (raskaudesta johtuen, muuten kyllä)... Nukkuminenkin onnistuisi varmaan loistavasti, jos vaan saisin henkeä, enkä heräilisi koko ajan yskimään. Kauhulla mietin, että mitä pikkuinen mahtaa meinata tästä kamalasta lääkemäärästä, minkä oon joutunut viime viikkoina vetelemään. Pakko myöntää, etä ihan ohjeiden mukaisilla annoksilla en oo koko aikaa selvinnyt. :'(
Neuvola oli rv39+1.
Paino -500g/vk, edelleenkään en saa kunnolla syötyä, mutta kaipa tämä tästä korjaantuu. Eilen tuli jo hiukan paikkailtua tilannetta pizzalla ja irtokarkeilla.
Sf 37 (sentin nousu taas)
Sykkeet 140 paikkeilla
Rt
Pissa, paineet ym. kunnossa.
Yliaikakontrolliin varataan aika kuulemma vasta 42+, jotta saa vauva kaikki mahdollisuudet tulla itsekseen ulos.
Paljon jaksamisia kaikille jotka kipujen ja väärien hälytysten kanssa kärvistelevät! Toivottavasti saatte nyyttinne pian syliin. Jotenkin niin outoa, kun oma olo ei yhtään ennakoi tulevaa synnytystä. Keskiraskaudessa olo oli välillä niin kamala, että mietin, miten tän raskauden oikeen loppuun asti kestänkään. Ja nyt sitten ei tapahdu mitään.
Tänään oli ehkä yksi astetta napakampi harjoitussuppari havaittavissa, mutta sekin vain, jos pisti kaiken mielikuvituksen peliin. Mutta onhan tässä vielä kolme viikkoa aikaa kokea jos mitä kipuja ja jomotuksia.
Nyt sentään saatiin mies kotiin, niin ei tarvi enää pelätä "yksinäistä" synnytystä!! Niin ja vihdoin oon pakannut sairaalakassin ja tänään pesin viimeiset vauvatarvikkeet/vaatteet ja keitin tutit. Eli loppuajan voinkin sitten käyttää vaan odotteluun ja (toivottavasti) itseni paranteluun.
meand 39+3